Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottien joulu

Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 20.12.2009 21:51
Minäkin leivoin tänään lisää pipareita, tällä kertaa kitaroiden muotoisia Taidanpa muokata tähän viestiin kuvia sitten kun olen koristellut ne!
Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.12.2009 19:59
Itse en vietä joulua tänä vuonna, saatan tosin silti innostua leipomaan jotain. esim italialaisen juoulupullan, panettonen, pipareita tai jonkun kakun.
Kirjoittanut: Defiini (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.12.2009 23:44
Joulu menee perheen kanssa mukavasti. Meidän perheen perinteeseen kuuluu syödä aina jouluna blinejä. Se on se joulun pääkohta ihanan valkoista ulkona olen päässyt joulun tunnelmaan. Frohe Weihnachten!
Kirjoittanut: missEmily (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.12.2009 17:19
Yritän hakea joulufiilistä pipareita leipomalla ja joululauluja laulamalla. Ihanaa kun saa fiilistellä kynttilän valossa. Lahjat ja jouluruoka perheen kanssa on myös odottamisen kanssa.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 23.12.2009 17:47
Laitan tässä just laatikoita, ja muita jouluruokia. Huomenna sit AnnaAngelin pitäis tulla maistelemaan niitä
Eli jouluvalmistelut ovat varsin hyvässä vaiheessa !
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.12.2009 18:52

Lainaus: Nocturne

muoks. Joulu on ihanaa aikaa, vaikka risookin kauppojen ihmisryysis ja ne riivatus tonttuveisut. Eikä niitä koristeita ihan lokakuussa vielä esille tarttis laittaa. *huoh*

Tekstiä kuin suoraan minun näppiksestä. Tosin tuohon pimeään marraskuuhun ovat kohtuulliset piha-/parvekevalot mielestäni enemmän kuin tervetulleita, mutta ei miljoonan värin verkostot tai jotkin lentävät joulupukit & porot. Jälkimmäiset eivät tosin minun silmääni ole se tyylikkäin vaihtoehto edes jouluna.
Kirjoittanut: Aural (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.12.2009 00:09
Jokin aivosynapsi saattoi katketa päässäni pari päivää sitten, kun keksin ruveta näpertämään tällaista. Se lienee gootimpi kuin perinteinen mökki, vaikka kaikesta huolimatta ei parhaalla tahdollakaan gothic. : D Uhkarohkea veto kaikesta huolimatta, en ole montaa piparirakennusta eläessäni tehnyt, ja edellisestä kerrasta on ehkä kuusi vuotta – ja lisäksi arpi muistona. Ja kun vielä radikaalisti ja vähän vasemmalla kädellä sävelletään itse noita osasia, niin lopputulos on sitten sellainen... kuin lapsi olisi koonnut. Ja ikävä kyllä kaikki edustavat osat osoittavat eri suuntiin. Ding!
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.12.2009 01:20
Ei olla leivottu pipareita, ei joulutorttuja eikä tehty laatikoita. Minä eikä äitinikään välitä kummemmin joulusta, joten ei ole jaksettu siihen panostaa sitten niin kauheasti... Huomenna nyt vastaanotan ja vastaan hyvää joulua tekstareihin ja soittoihin. Meen käymään ja teeskentelemään joulumielistä bimboa isälleni ja hänen puolelta olevalle mummulle. Sitten kotiin syömään sitä vähäistä jouluruokaa mitä on laitettu ja antamaan/avaamaan ne lahjat mikkä on hankittu.
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 24.12.2009 11:00
Sairastuin mega-flunssaan jouluksi, mikä muutti minun joulusuunnitelmat täysin. Parempaan suuntaan! Olen ollut pari päivää sairaslomalla, joten töitten paiskimisen sijaan joulusta tuli jouluisempi kuin piti. Mieheke halusi hakea kuusen ja hankittiin siihen hieman koristeita (söpöjä, pieniä askarteluun tarkoitettuja punatulkkuja). Kivaa! Kinkku on paistettu ja sitä siivuteltu jo viime yönä. Kjehhhh...
Kirjoittanut: Nikkisuicide (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.08.2011 18:49
The Joulukalenteri, Within Temptationin Gothic Christmas ja Type O Negativen Red Water. Muuta ei tarvita.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit