Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Onko teillä viittoja?

Kirjoittanut: LilyWampire (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.03.2007 11:14
Tämä voi olla hiukan omituinen kysymys, mutta niin ovat monet muutkin täällä Elikkäs, onko teillä viittoja? Jos on, niin minkälaisia? Väri, onko huppua? Ja olisi myös kiva tietää, että missä käytätte niitä?

Itselläni on musta, loimusametista (hyvä ja halpa kangas, vain 3,90 metri, Eurokankaasta!)tehty puoliympyrä viitta jossa on suuri huppu. Viitan kiinnitys on tehty vain yksinkertaisesta silkkinauhasta, jolla se on helppo sitoa kiinni.

Yleensä, kun olen kotona ja mieleni tekee rauhoittua, niin vetäisen viitan niskaan ja lähden läheiseen metsään kuuntelemaan luonnon ääniä. Ja viittaa käytän siksi että välillä on mukavaa kun kaikki eivät tunnista että tuolle se yks taas pomppii. Naapurit suhtautuvat muutenkin minuun sen verran kammoksuen
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Valkyria
  • Lähetetty: 31.03.2007 11:25
heh mulla on viitta sain sen joltain munkilta joskus ulkomailla. semmoinen musta ja kashmirista ja tosi lämmin ja siin kiva iso huppu minkä ansiosta mun kasvoja ei näy yhtään ei se kyl ainoo viitta mikä mul on mut yks lemppareista. toinen on semmoinen kiva punainen kimallesatiini huppu on.

talvisin käytän sitä mustaa missä vaan ku se on niin mukava ja lämmin. syksyllä se punainen taas hurjassa käytössä :P mäki käyn metsikössä noitten viittojen kanssa ja naapurit kammoksuu mua sen ansiosta luulevat et mul jtn ihme noitahommia meneillä
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 31.03.2007 18:20
On minulla kyllä yksi, muttei mitenkään hieno materiaalinsa vuoksi. Todella iso puoliympyräviitta, musta, suurella ja kauniisti lauskeutuvalla hupulla, kahdella viikinkisoljella. Materiaali on vain himmeästi kiiltävää, vedenpitävää mitä-lie-kangasta pitäisi tehdä uusi jostain muusta, keskiaikaismarkkinoita varten.
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 31.03.2007 19:28
Mulla on vihreä villakankainen puoliviitta (tai siis keepi), tehty ihan vain tummanvihreän keskiaikapukuni kanssa käytettäväksi. Tarkoitus olisi tehdä musta ympyräviitta, varmaan myös villakankainen koska se on sopivan raskasta kangasta. Mutta en tiedä vielä
Kirjoittanut: Satyricona (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 31.03.2007 22:51
Hupullinen, samettinen sekä vuorisilkkinen.
Ommeltu The LOTR-ensi-iltoja varten yhteensopivaksi haltiamekon kanssa.
Muuten en kyllä moisia käytä..turhan LARP-henkisiä.
Kirjoittanut: Chastel (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.04.2007 00:25
Ei kyllä tule viittoja puettua, mutta seinällä roikkuu suvun naisten vanha vanhojenpäivän punainen huputon ja vuoriton satiiniviitta, tuolla hyllyn yläpuolella, viinipullojen ja kynttilöiden takana ihan sisustuselementtinä, voi sitä viittaa näinkin käyttää =D Ja nätti on, vaikka saattaakin omituiselta kuulostaa.
Kirjoittanut: seidar (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.04.2007 01:28
Kyllähän noita löytyy useampikin kappale, yksi kevyt gothic lolita henkinen musta valkoisilla pitseillä, laaja huppu (lyhyt malli), oma suosikkini koko pitkä puuvillasametti viitta satiinivuorella (hupullinen tämäkin), itsetekemäni puoli-vuoritettu pitsi-puuvilla viitta (puoleen pohkeeseen) sekä puuvillakankainen "dracula"viitta kirpputori löytönä
Kesän viilenevissä illoissa on mukava kietoutua sametin ylelliseen syleilyyn.
Kirjoittanut: Ukuli (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.04.2007 11:11
Löytyy! Se on villakangasta, vuoriton, puhtaan violetti, polviin asti, hupullinen ja siinä on todella rumat yksinkertaiset mustat muovinapit, jotka aion vaihtaa mihin tahansa edustavampaan. Oikean puolen kädentiessä on jokin merkki, joka näyttää joltain rintakorulta. Käytin sitä kun ilmat alkoivat lämpenemään ihan päivittäin.
Ajattelin vakavasti laittavani siihen joskus vuorin ja neulahuovuttavani selkään jotain katseenvangitsijaa.
Kirjoittanut: turmatar (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.04.2007 11:48
Mulla oli joskus musta pitsinen viitta ilman huppua ja musta loimusamettinen laajalla hupulla. Kumpaakaan en ikinä käyttänyt, ylläri. Mulla on ärsyttävä taipumus hankkia/ tehdä vaatteita, joiden totean myöhemmin olevan "ei mun juttu".

Tuosta loimusamettisesta taisin tehdä täyspitkän mekon, jota en myöskään käyttänyt vaan myin eteenpäin. Pitsinen taitaa olla jossain kangaslaatikossa odottamassa jos siitäkin teen jotain muuta.

Olen joskus harkinnut tekeväni mustan villakankaisen viitan, joka siis korvaisi talvitakin. Villakangas vain ei ole halpaa ja tuollaisen tekeminen vie jonkin aikaa, epäilyttää että sekin jää käyttämättä.
Kirjoittanut: Jensu (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.04.2007 15:03
Mulla on enää yksi viita. Se on siis roolipelikäytössä ollut tummanvihreä. Tosi pitkä ja tosi suurella hupulla. Äiti sen teki Se on ollut varmaan vuoden lainassa mun kaverilla, joka on aktiivipelaaja.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit