Warning: Use of undefined constant default_charset - assumed 'default_charset' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/kuopassa/public_html/keskustelu/index.php on line 3
Onko teillä viittoja? - Sivu 4

Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Onko teillä viittoja?

Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 18.09.2007 16:13

Lainaus: Necroerotica

en käyttäisi moisia mauttomuuksia, ellei sattuisi olemaan todella hieno.

Hyvin sanottu! Eiköhän kaikki vaatekappaleet ole aika mauttomia, elleivät ne ole hienoja.

Viittaan kintaalla koko keskustelulle.
Kirjoittanut: Zodiac (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Zodiac
  • Lähetetty: 18.09.2007 17:15
Ei minulla ainakaan ole viittoja saadakseni "kredittiä" - minulla on viittoja siksi, että pidän niistä. Enkä minä niitä yleisesti jossain kaupungilla tavallisten vaatteiden kanssa pidä (paitsi ehkä villaviittaa, joka toiminee talvitakkinani tänä talvena kun en ole lämpimää, kivaa ja kohtuuhintaista takkia onnistunut löytämään), joten kredittiä voi olla vähän vaikea saadakin niiden ollessa kaapissa (ja joo, oli minulla syy hankkia ne).
Kirjoittanut: Vampira_666 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 18.09.2007 17:48

Lainaus: Zodiac

minulla on viittoja siksi, että pidän niistä.

Niin minullakin.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 18.09.2007 22:57
Olen vieläpä pienikokoinen, joten näyttäisin viitta päällä jumalattomalta tankkerilta, mikä ei ole kys. vaatekappaleen tarkoitus.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 19.09.2007 12:13
Minulla on yksi itsetehty, musta puoliympyräviitta isolla hupulla ja kahdella hopeisella viikinkisoljella. :P Mutta käytän sitä vain tyyliin larpatessa ja marrkinoilla, en "oikeassa elämässä"

Varmaan hävettäisi kulkea se päällä julkisesti

Viitta
Kirjoittanut: SatanMyMaster (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.10.2007 08:06
Omalle kukkarolle ehkä turhan kalliita, mutta kun olen maailman huonoimpia ompelijoita, voisin harkita sen ostamista.
Kirjoittanut: blood (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.10.2007 21:01
Mä en ymmärrä mikä halu ihmisillä on dissailla toisten mieltymyksiä, varsinkin niin että yks tulee sanomaan ja muut tulee vaan komppailemaan *silmienpyöräytys* Jokainen toki saa sanoa mistä pitää tai mistä ei,mutta mutta..

Itsellä ei ole viittoja, voisi olla jos jaksaisin vääntää itselle ja kokeilla sopisiko se mulle. Ehkä vielä jonain päivänä, tällä hetkellä on vaan liikaa noita projekteja.
Kirjoittanut: Lotus (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.10.2007 21:20
Ei ole, mutta nyt kun noi ympyräviitan ohjeet ja kaavat löyty niin tulee olemaan
Kirjoittanut: Inle (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.10.2007 12:57
On valtaisa ,isohuppuinen samettinen talviviitta. Käytin sitä vanhojentanssipäivänä, mutta se tuppaa olemaan aina liian kuuma tai kylmä. Siksi en pahemmin käytä sitä.
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.10.2007 17:03
Ei oo, vielä. Kangas viittaa varten on jo hankittu, ainakin peruskangas. Pitäs viel saafa sen verran aikaseks et sais sen tehtyy.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit