Gootti.net

Onko teillä viittoja?

Kirjoittanut: Wednesday (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.03.2009 08:43
Täksi talveksi ompelin itselleni sellaisen mustan hilkan jostain pehmeästä, samettimaisesta kankaasta, jonka reunustin keinoturkiksella. Tuli aivan ihana, suojaa hyvin tuulelta, ja mukaillen sitä käyttää vaikka kaulahuivina.
..ja sitten toisena päivänä kun käveli se päällä töistä kotiin, joku hemmetin (joku tosi tuma sana tähän)!! heitti tupakannatsansa olan yli suoraan siihen hilkanliepeeseen, johon piti myöhemmin ommella paikkapala ;( Mur!
Kirjoittanut: cyberhz (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.03.2009 19:54
Olen menossa lähiaikoina eurokankaaseen, kun ajattelin etsiä sieltä kangasta viittaa varten. Mitä kangasta suosittelette? Mikä laskeutuisi hyvin ja olisi kohtuullisen hintaistakin vielä?
Kirjoittanut: Gothicsoul (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.04.2009 13:14
Mulla on musta, hupullinen viitta, ostin sen Morticiasta vuosia sitten. Materiaali on jotain samettia, satiinia, tms. Tunnen kankaita vain kovin hunosti nimeltä, mutta eköhän ne aikanaan opi tuntemaan. Käytän sitä pääasiassa juhlatilaisuuksissa, hevitapahtumissa ja kotona. Joskus tulee hauskoja tilanteita kun huomaa itse olevansa näyttävämmän näköinen kuin joku juhlien päähenkilö...!
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.04.2009 15:57

Lainaus: Gothicsoul

Joskus tulee hauskoja tilanteita kun huomaa itse olevansa näyttävämmän näköinen kuin joku juhlien päähenkilö...

Ot, mutta minulle tätä tapahtuu jatkuvasti. Jokin aika sitten oli serkkuni rippijuhlat, ja menin sinne ihan oikeasti arkivaatteissani, paitapuserossa ja vähän erikoisemman mallisessa hameessa. Siitä huolimatta kuulemma erotuin turhan hyvin. -_-' Sukulaiseni eivät osaa pukeutua näyttävästi.
Kirjoittanut: Nightsong (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.02.2012 17:58
Tein tuossa ennen joulua pitkän viitan mustasta morsiussattinista, johon aplikoin köynnöksiä tumman vihreällä taftilla. Ennen kuin tein tuon viitan, tein harjoitus viitan mustan/lilasta taftista Blogistani löytyy kuvia tuosta ekasta viitasta sekä harjoitus viitasta URL
URL
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 15.02.2012 09:45
Kaapin pohjalla taitaa olla yksi aivan ruokottoman ruma, punaisesta loimusametista tehty viitta. Larppasin aikoinaan supermautonta kreiviä ja larppipropiksi piti sitten vääntää tuollainen. Erityispisteitä siitä, etten osaa ommella yhtään, joten tuo on vielä todella epätoivoisen näköinen muutenkin kuin materiaalinsa puolesta.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.02.2012 10:45
Minulla on 2 lyhyttä samettista ja koulusssa juuri tein pitkän samettisen jossa on mustavalko- raidallinen vuori :P Se on aika hauska, mutta en tiedä kyllä missä pitäisi, ei oikeen tuu mieleen ekana lähteä kaupungille viiitta päällä.
Kirjoittanut: byron (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 15.02.2012 16:47
Heh, jokunen vuosi sitten olisin halunnut itelleni hupullisen viitan, mutta ehkä olen liian mukavuudenhaluinen ja tavallinen, etten muutenkaan pukeudu kovinkaan näyttävästi. Se viitta jäi nyt hankkimatta. Mutta ehkä vielä joskus tulevaisuudessa hankin sellaisen.

Mutta enpä ole muotitietoinen enkä välitä sellaisista toisten ihmisten määrittelemistä säännöistä, joten en näkisi unettomia öitä viitan käyttämisestä.
Kirjoittanut: Carmel (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.02.2012 18:24
Punainen hupullinen viita, äidin vuosia sitten tekemä, vähän samanlainen Punahilkkamainen kuin Rosaleellä Company of the wolves-filmissä.
Kirjoittanut: HNC (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.02.2012 22:14
Kevään/ kesän aikana pitäisi saaha aikasksi askarrella kivan punainen, lämmin, sateen ja tuulenpitävä, istuva, korkeakauluksinen viitta. Ja mikäli onnistuu loistavasti, ehkäpä myös musta vastaava. Jos jollakulla on vinkkejä niin mielelläni otan vastaan.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit