Warning: Use of undefined constant default_charset - assumed 'default_charset' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/kuopassa/public_html/keskustelu/index.php on line 3
Onko teillä viittoja? - Sivu 6

Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Onko teillä viittoja?

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 10.01.2009 14:38
Löytyy yks hupullinen lyhyt, tohon olkapäille asti mustaa samettia ja sit yks halpis-vampyyriviitta asianmukaisella kauluksella. Pitäis hommaa sellanen musta, paksu samettiviitta punaisella satiinivuorella.
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.01.2009 19:17
Löytyy multa yksi satiininen korkeakauluksinen viitta.
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.01.2009 11:39
Ei, eikä tule Elän nyky ajassa ja eivät todella ole minun tyylisiä.
Kirjoittanut: Elvira (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.01.2009 14:19
Multa löytyy ainoastaan erään yliopiston erään ainejärjestön viitta. (Moi kaikille, jotka omistatte samanlaisen!) Se on musta ja logolla varustettu, mutta jos sitä pitää väärinpäin, niin logo jää piiloon.
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 15.01.2009 12:34
Löytyy!! Ihana musta yli nilkkapituinen loimusamettia oleva ihanuus.. Vuori on jtn en tiedä mitä, liukasta kangasta joka tuntuu kovin sähköiseltä. Olen tuota pariin otteeseen käyttänytkin ja tarkoitus olisi jatkaa käyttämistä jossain vaiheessa kesällä kun pystyy käyttämään senverran korkeita kenkiä ettei tuo mene rikki.. Ainiin, löytyypä tuosta iiiiso huppukin Kiinnitys on narupallolla lenkin läpi, hyvin on pysynyt kiinni sillä. Maksoin tästä joskus 115€ RockGootissa, oli siellä kirppariperiaatteella myynnissä
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 15.01.2009 15:06
Mina

Loimusametti + musta + pitkä viitta = minun silmissäni kauhistus. Tulee mieleen jotkut aloittelevat larppaajat. Pitkää viittaa en ole vielä kenelläkään nähnyt tyylikkäänä valintana; mihin sen voi yhdistellä ilman että näyttää kliseiseltä mustahuuli-ankh -goottiwnb:ltä? O_o
(Tämä siis vain minun mielipiteeni)
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 15.01.2009 18:32
Heetterin kanssa olen samoilla linjoilla tässä tyylikkyysasiassa. Ei se ainakaan ihan arkisiin menoihin välttämättä sovellu, kun kiinnittäähän se ihan varmasti huomiota oli sitten viitan käyttäjä kaupungissa tai jossain korvessa. Viitta on OUT. Ollut jo satakunta vuotta.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 15.01.2009 19:27
kuopassa

Olen sen verran tyylielitisti että joka kerta kun näen tämän ketjun saaneen uuden vastauksen, en voi olla lukematta sitä vaikka jo etukäteen pelkään sisältöä. Ei tätä sulkeakaan voi vain sen vuoksi että satumme moderaattoripossen kesken olemaan umpimielisiä.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 15.01.2009 19:31

Lainaus: Heetteri

Olen sen verran tyylielitisti että joka kerta kun näen tämän ketjun saaneen uuden vastauksen, en voi olla lukematta sitä vaikka jo etukäteen pelkään sisältöä.

Minä taas harvoin edes uskallan lukea. Nyt vain sattui etusivulta silmään ote postauksestasi, ja oli pakko tulla lukemaan.
Omistan yhden viitan, koska tarvitsin sellaisen joskus pari vuotta sitten larppiin. Harvoin käytän edes niissä...
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.01.2009 14:01
Ite ihan sen takia että ei aina jaksa laittaa mtn pitkähihaisia paitoja yms yms päälle kun oon tosiaan niin yliherkkä auringolle plus että kiva olla välillä se outo otus immeisten keskellä
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit