Warning: Use of undefined constant default_charset - assumed 'default_charset' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/kuopassa/public_html/keskustelu/index.php on line 3
Onko teillä viittoja? - Sivu 2

Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Onko teillä viittoja?

Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 03.04.2007 21:05
Tämän katon alta löytyy muutamia viittoja. Omaa ei varsinaisesti ole, mutta sisaren tekemää voin pyydellä lainaan. Kyseinen viitta on melko jämäkkää kangasta, eli ei mitään laskutuvaa sifonkia. Laskeutuu se kuitenkin melko hyvin. Huppu on melko suuri, lössähtää päälaelta hieman. Edessä on kultainen hakas-ketju-tsydeemi. Hopeinen olisi kauniimpi. Viitta ulottuu nilkkoihin, ja kuraantuu siksi helposti. Ainiin, sitten on vielä kaksi (lapsuudesta) varsinaista Arwen-viittaa. Elikkäs ovat nyt jo aivan liian lyhyitä. Toinen on kauniin turkoosin sävyinen, toinen hieman keinotekoisen metsän kiiltävän vihreä. Molemmissa on alareunoissa valkoista karvaa pitämässä viitan alhaalla. Turkoosi on sifonkimaista, todella laskeutuvaa, vihreä enemmän paperimaisempaa.
Kirjoittanut: vampirequeen (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.04.2007 14:31
meinaan ommella itselleni uuden viitan,mustasta puuvilla sametista. Että sitä voi käyttää sitten syksyllä ja talvella..siihen tulee huppu,ja melkein maahan ylettyvä pituus.. voi myös olla että teenkin mekkotakin fantasia-hihoilla... en oo vielä varma..
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.04.2007 19:40
Olisi jos ostaisi... Viitta on oman ostoslistani vakioaihe ollut jo kuutisen vuotta, mutta ei, en edelleenkaan omista yhtaan sellaista.
Kirjoittanut: kauhukakara (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.04.2007 10:47
Minulla on musta viitta tekeillä. Siitä tulee luultavasti sellainen, että hartioille tulee vielä sellainen lyhyempi osa. Olen myös miettinyt sellaisen Dracula-viitan tekoa. Voisin tehdä sellaisen myöhemmin.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 05.04.2007 12:48
Mulla on semmonen tienviitta, joka tarttui joskus taannoin mukaan festarireissulla. Oliko kyse näistä?
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.04.2007 13:04

Lainaus: Ximmo

Mulla on semmonen tienviitta, joka tarttui joskus taannoin mukaan festarireissulla. Oliko kyse näistä?

Keh! Viisastelua...
Kirjoittanut: Dead_Touch (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.04.2007 22:48
kyllä taitaa yksi olla joka on vain kerran ollut julkisessa käytössä=D oli pakko ostaa ku sattu tiimarista löytyyn..on se ihan hieno...=)
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.04.2007 22:52

Jostain syystä repesin taas tuollekin.
Kirjoittanut: Iliah Nostradamus (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.04.2007 00:54

Lainaus: Swanette

Jostain syystä repesin taas tuollekin.

et ole ainoa

Joo, mulla tuli kerran itsellä päähänpisto että viitta pitäis saada. Sitten vain etsimään. No Mortician sivuilta löytyi mutta 120€ hinta ei oikeen kolahtanut. Niinpä tuli itse tehtyä sellainen rätti halvemmalla (n.50€ kankaat ja tarvikkeet) ja ompelin sellaisen samettihirvityksen, painoa jtn. 7kg. päällä loimusamettia ja sisus violettia vuorikangasta. Valitettavasti kuulun näihin korpi-koheltajiin, että täällä se vain likaantuis, joten kaapissapas tuo nyt odottelee käyttötarkoitusta.
Kirjoittanut: jeanna (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 16.09.2007 03:41
Mä taas jatkan näitä kyselyitä...

Tietäisikö kukaan, mistä saisi mustan pitkän villakangasviitan? Blackgroup myy nättiä samettiviittaa, mutta haluaisin ehkä silti villakankaisen. Tiedän, että ompelu olisi varmaan helppoa, mutta oon laiska, ompelukoneeton ja poropeukalo.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit