Warning: Use of undefined constant default_charset - assumed 'default_charset' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home/kuopassa/public_html/keskustelu/index.php on line 3
Onko teillä viittoja? - Sivu 8

Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Onko teillä viittoja?

Kirjoittanut: Hohoton (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.03.2012 18:48
Ala-asteella ko olin ni käytiin kierrätyskeskuksesa ostamasa vaatteita jokka me oltas saatu duunata. Ostin ite semmosen nilikkoihin asti olevan sinisen farkkuviitan. Se on vähä niiko farkkutakki mutta iliman hioja ja pitempi. Tokko mulla sitte jääny aikaa jote pi'in sitä sitte nui vaa. Nykyään en oo sitä palijo pitäny sen värin takia mutta oon aatellu et värjäis sen mustaksi heti ko mahollista.
Kirjoittanut: Nylon (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Nylon
  • Lähetetty: 01.05.2012 00:04
Kysy vain kuinka monta. Olen tilaillut useita viimeaikoina ja nyt olen täysin yhden hyllyn kaapistani pyhittänyt viitoilleni.
Kirjoittanut: Pelkuri (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.07.2012 01:44
Ei, en omista viittoja. Ja siihen vaatekappaleeseen liittyy ristiriita: Viitat voivat olla todella hienoja ja kauniita. Mutta silti, yleensä ne ovat myös ehdottoman noloja.
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 25.07.2012 01:53

Lainaus: Pelkuri

Mutta silti, yleensä ne ovat myös ehdottoman noloja.

Tuulee oikein kovaa niin se liehuu sillein hienosti
Juhlissa viitta voisi olla tosi hieno, sellainen hupullinen. Tykkäisin kuitenkin ehkä enemmän pitkästä takista jossa on isot, roikkuvat hihat ja iso huppu. Näyttäisin varmaan joltain kääpiöviikatemieheltä.
Kirjoittanut: Pelkuri (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Pelkuri
  • Lähetetty: 25.07.2012 02:01
Niin mutta jos yht'äkkiä kadulla tulee vastaan joku kuolemanlähettiläs mustaan viittaansa verhoutuneena, asu voi kyllä olla hieno mutta silti, se on todennäköisesti nolo... Ja sitäpaitsi annetaan armoa mummojen sydänparoille

edit. Ajatusvirhe...
Kirjoittanut: Kuolonenkeli (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.07.2012 19:51
Viitta ois just makee sopis vrmaa vaa paremmin mekon/hameen kanssa, ainakin ne mitä oon nähny, eli jotku ihme pitsiviitat... kyllä mä tässä kerran liehuttelin ympäriämpäri seinälippu viittana mutta kavereitten kanssa sitä kaikkea tyhmää tehää (mentii myöhemmi rullaluisteleen ja mulla oli edelleen se selässä )
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 26.07.2012 21:09

Lainaus: Kuolonenkeli

kyllä mä tässä kerran liehuttelin ympäriämpäri seinälippu viittana

Mä käytin joskus kolmannella luokalla parina päivänä Nightwish seinälippua kaulahuivina... D:

On mulla yks vähän niinkun viitta, eli semmosta mustaa pitsiä pitkä takki, jossa ei ole hihoja, siinä on vaan napit vähän huonossa kunnossa (edessä jotain 3 nappia) kun ostin kirpparilta enkä ole jaksant vaihtaa, pidän sitä pitkän hameen kanssa silloin harvoin kun pidän hameita.
Jos sitä syksyksi tekisi kouluun sellaisen takin, mistä puhuin tossa aiemmassa viestissä Ainiin, saattaa vaikeuttaa kyllä pyörällä ajamista...
Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 31.07.2012 17:14

Lainaus: Pelkuri

Ja siihen vaatekappaleeseen liittyy ristiriita: Viitat voivat olla todella hienoja ja kauniita. Mutta silti, yleensä ne ovat myös ehdottoman noloja.

Komppaan. Larpeissa ja erilaisissa ko. harrastusta sivuavissa tapahtumissa viitat ovat ihan ok varuste, mutta kyllä sitä alkaa hiukan suupieli nykiä jos keskellä kaupunkia liihottelee vastaan uskottavaakin uskottavampi synkiö jolla on vieläpä viittakin niskassaan.

Sellaiset takin ja viitan välimuodot jotka olivat muodissa pari talvea sitten ovat vielä ihan kohtuullisen järkevä varuste, mutta kunnon fantsuviitan kanssa liihottelu saattaa aiheuttaa huvittuneisuutta. Vaikka ei sillä, ihan kunnioitettavaa itseluottamustahan moiseen pukeutuminen osoittaa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit