Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottityyli: Piilolinssit

• Vastaa
En löytänyt aiheesta keskustelua. Haluaisin kysellä käytättekö piilolinssejä,millaisia mistä olette ostaneet. Itse ostin tänään elämäni ensimmäiset piilolinssit. Linssien silmiin laittaminen tuntuu erittäin hankalalta vaikka ohjeetkin luin moneen kertaan. Haluaisiko joku vähän jelppiä
  • Vastaa
No mä oon tuolta Lenswaylta tilaillu mun värilliset linssit, ja hyvin on istunu... Mul on joku, ku laitan niin en voi kattoo suoraan ku kaadun silloi (dont ask!) joten mun pitää laittaa ne linssit sillai et katon sivulle... Hankala selittää, mut helppo laittaa...

Are you ready to fall eyes shut, dead, dead as a stone to the hands of archangels

• Vastaa
Eipä ole tarvinnut käyttää. Joskus käytin lukemiseen laseja, mutta enää ei tarvitse. Harkitsin jotain hienoja linssejä ihan näöllisesti, mutta ikävä totuus on että mielummin raahaan itseäni betonia vasten kuin tyrkkään mitään silmiini. Silmätipatkin on iso ei.
  • Vastaa
Mulla on punaset kissansilmäpiilarit, siniset, vihreät ja violetit kaikki cybershopista ja sain jopa alennusta niistä ;D
  • Vastaa
mieki haluisin kissansilmäpiilarit. ei vaan kehtaa ku sit tule sellanen kauhee epäonnistumisen tunne ku ei heti ekal kerral saakkan niit laitettuu

katkeria aatoksia.Ahihi

• Vastaa

Lainaus: jeeves

ei vaan kehtaa ku sit tule sellanen kauhee epäonnistumisen tunne ku ei heti ekal kerral saakkan niit laitettuu

Mitenköhä mulla on nyt sama tunne
  • Vastaa
Uskoisin et kaikki käy sen läpi, kun ensimmäistä kertaa linssiä laittaa...

Itsellä menee parissa sekunnissa ilman peiliä

Are you ready to fall eyes shut, dead, dead as a stone to the hands of archangels

• Vastaa
nii, mut sit ku en ekal kerral onnistu, ja täkkään silmää, ni sit en uskalla kokeilla uuestaan XD

katkeria aatoksia.Ahihi

• Vastaa
mun pitäis hankkii piilarit ku en laseja halua käyttää ja ilman niit voisin sanoo itteenii sokeeks. (oon sairas eläin, sokea ja kuuro ja vaikka mitä) on noit piilareit yrittäny laittaa mut pelkään jotenki tota silmän tökkimisjuttua. tai no plääh koskee silmääni jollain taval aikasemmin en voinu kajaalii laittaa samasta syystä

Ääretön turhuus ei ole turha

• Vastaa
Mä laitan aina piilarit niin,et vedän vähän alaluomea alaspäin ja sit laitan sen linssin paikoilleen
Oon käyttäny piilareita about... 5 vuotta. En vois elää ilman! Mulla on kirkkaat ja vihreet piilarit Niin ja mustat ja valkoset ja pinkit :> Niissä ei vaan oo voimakkuuksia.

Pääsisinpä niin pitkälle, että voisi vielä kerran alkaa kokonaan alusta. (Jouko Tyyri)

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 9 vakoilijaa ja 7 goottiyhteisön jäsentä (Severana, Piiskansiima, unesta, raato, Kedira, BlackBird, Mortica). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!