Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottityyli: Mitä goottityylisuuntaa edustat?

• Vastaa
Tällainen kysymys putkahti mieleeni kun selailin Deviantartissa kuvia ja löysin URL erään taiteilijan tekemät hauskat goottityyli-kortit

Itse koen olevani sekoitus metalhead/victorian/romantic-tyyleistä

"Ketään ei saa laittaa säkkiin jos ei itse halua!" - Neponen

• Vastaa
Itse koen olevani sekoitus victorian gothia ja gothic lolitaa Se riippuu aina vähän päivästä. Joskus on sellainen söpöilypäivä ja päälle lähtee kaikkea mahdollisimman tyllistä, vaaleanpunaista ja niin "kawaii-tyyliä", toisena päivänä taas haluan näyttää elegantilta ja kauniilta, silloin yltäni löytyy pitkiä leveitä hameita, korsetteja...

Jotkut putoavat niin nopeasti että kuvittelevat lentävänsä

• Vastaa
Minä koen olevani victorian gothin, gothic lolitan ja tuon vampyyri gootin sekoitus Minullakin riippuu päivästä mikä milloinkin on. Tuon victorian tyylin kohdalla tulee pukeuduttua sitten ihan sekä naisellisesti, että miehekkäämminkin
  • Vastaa
Hmm, noiden mukaan olisin fetish/rivet/corp/metalhead/emo goottia

Riippuu aivan päivästä ja siitä mitä sattuu tipahtamaan ensimmäisenä kaapista...

Are you ready to fall eyes shut, dead, dead as a stone to the hands of archangels

• Vastaa
Trad/vampire goth, joskus harvoin perky.
  • Vastaa
En mitään. Kaapistani löytyy aika lailla kaikkiin lokeroihin sopivia vaatteita tahi asusteita, ja niitä käytän sekä yhdistelen ihan päivän idean mukaan.

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa
Milloin mitäkii, fiiliksen mukaan. Kuitenkin näistä valitsen aina: Gothic-Lolita, aasia, goottipunk, fetish....joskus, kuitenkin todella harvoin historiallisromanttinen.

"Frankly my dear, I don't give a damn"

• Vastaa
Hoh No, sanotaan vaikka, että olen sekoitusta Vampire-, Medieval-, ja Victorian Goth-tyyleistä x) Joskus, kun sille päälle satun, on myös pienen pieni ripaus modernia.

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
Riippuu, eniten taita tuo historiallisromanttinen tyyli iskeä eniten, vaikka siihen yhdistelen muutakin modenimpaa..

HC-Wild Line

• Vastaa
Perky goth. Joskus romantic goth.

Pääsisinpä niin pitkälle, että voisi vielä kerran alkaa kokonaan alusta. (Jouko Tyyri)

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.