Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Heijastin- käytätkö sinä?

• Vastaa
Kysympä siis, kun itselle ja miehelle on tullut hankittua, että käytättekö te heijastimia? Jos ette niin miksi? Tiedän, ettei nahkatakkiin viitsi laittaa hakaneulaa, mutta sen hinta voi olla sinun henkesi ja onhan niitä sellasiaki jotka ei rei´itä takkia..

HC-Wild Line

• Vastaa
Täytyy myöntää häpeäkseni, että omistan kaksi heijastinta, mutta en käytä. Se on sellaista virheellistä ajattelua, "että ei kaupungissa tarvi"

pimeys=hulluus

• Vastaa
Enpä minäkään ole viime aikoina heijastinta käytellyt. Vähän vaarallistahan se on, mutta jos pysyn kävelytiellä ja noudatan liikennesääntöjä muutenkin niin ei pitäisi tulla vaaratilanteita ainakaan minun tautta. Jos liikenteessä tulee ongelmia, niin silloin se ei todennäköisesti johdu meikäläisen käyttäytymisestä. Asun keskustan seudulla täällä Porvoossa, joten valaistus on kohtalaisen hyvä illan hämärryttyäkin. Jos ihan säkkipimeässä joutuisi seikkailemaan, saattaisin käyttää taskulamppua / soihtua.

Pulmatilanne? Lähetä viestiä foorumin valvojille.

• Vastaa
Minä omistan semmoisen lepakko heijastimen.
Oulussa on pakko olla heijastin kun autoilijat kaahaa hampaat irvessä ja kyrpä otsassa.
  • Muokkasi: Deadboy
  • Vastaa
Mulla on ihq pääkallo. Voihan sen hakaneulan kiinnittää takin taskun sisäpuolelle, siellä ei reiät haittaa.

Wham Bam Thank You Ma'am!

• Vastaa

Lainaus: Lilith

Minä omistan semmoisen lepakko heijastimen. Oulussa on pakko olla heijastin kun autoilijat kaahaa hampaat irvessä ja kyrpä otsassa.

Totta
Minulla on sellainen hieno siili, jonka olen lapsena tainnut saada jostakin pankista. Ainut mikä heijastimessani haittaa, on se että se jää kokoajan kiinni reppuuni :/

Jotkut putoavat niin nopeasti että kuvittelevat lentävänsä

• Vastaa
Kyllä käytän, koska muuten bussi saattaa vetästä aamulla ohi ilman minua ja muutenkin kun täälläpäin ei oikeen oo katuvaloja, niin ja autoilijat ei välitä jalankulkioista yhtään painetaan vaan lisää kaasua.
Eli kaks sellast sööttiä haamuheijastinta löytyypi.

Tie helvettiin on kivetty murtuneilla sieluilla.

• Vastaa
Käytän heijastinta milloin muistan sellaisen takkiini kiinni laittaa, ta on päällä takki, jossa sellainen jo on. Se heijastin mikä minulla on, on sellainen nyrkki, jossa on keskari pystyssä

Jokainen meistä on itkenyt katkerasti, kun elämä ei olekaan antanut meille sitä, mitä hartaimmin olemme tahtoneet. Kaikella on silti tarkoituksensa, kyynelilläkin.

• Vastaa

Lainaus: diamond_385

Se heijastin mikä minulla on, on sellainen nyrkki, jossa on keskari pystyssä

Öhöhö. Jos autoilija ihan säkkipimeässä näkee hohtavan keskisormen niin eikö se vähän provosoi ajamaan sitä kohti?

Pulmatilanne? Lähetä viestiä foorumin valvojille.

• Vastaa
Ei ole heijastinta ei. En tiedä miksi ei ole tullu hankittua, mutta luotan pystyväni hyppäämään alta pois jos hätä tulee. Ja ainahan sitä kromin kiiltoa niiteistä ja ketjuista löytyy.

sataas ny ensin satasia ja sitte puukkoja niin näkis ku ahnehet kualoo....

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (Piiskansiima). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!