Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Lempiväri

• Vastaa
en tiiä oliks tää aihe viäl avattu.. mut silti Mikä on teidän lempiväri?

Minun elämäni on kuin pitkä ja syvällinen kitara-soolo..

• Vastaa
Minun lempiväri on musta, sekä neon-pinkki.

Wollt ihr das bet in flammen sehn?

• Vastaa
Lempiväreistäni ensimmäisenä tulee ehdottomasti punainen monissa sävyissään. Sen jälkeen valkoinen, musta ja violetti. Ja jotenkin pidän myös ns. kingfisher-bluesta, se on sellainen turkoosiin hieman vivahtava, jalokivenkirkas sininen.

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vastaa
Musta tietysti! Ja on sitten punaisessa sävyjä, joista pidän myös. Samoin luumunväri on ihan ok, mutta näitä värejä tosin pitää yhdistää sitten sen mustan kanssa.

I focus on the pain. The only thing that's real..

• Vastaa
Violetin eri sävyt, pinkin eri sävyt, musta, valkonen, turkoosi ja vihreät, paitsi ei oliivi. Vaatteissa on lähinnä mustaa, violettia, valkosta ja pinkkiä, mut sisustuksessa tykkään vihreetä käyttää En tosin yhistettynä valkoseen, se on liian sairaalamaista :S

Oikeestaan, kun mietin tarkemmin, niin ei mulla ole mitään erityistä lempiväriä O.o

Pääsisinpä niin pitkälle, että voisi vielä kerran alkaa kokonaan alusta. (Jouko Tyyri)

• Vastaa
Musta, viininpunainen, tumma violetti, mahonki..

No sanotaan se musta, yllättäen.
  • Vastaa
Oho, oho: MUSTA ja sitten fuksianpunainen, violetti, tummanpunainen ja harmaa. Olen niin tylsä ihminen että pukeudun suurimmaksi osaksi pelkästään mustaan, mutta ärhäkkä pinkki saa miut hyvälle tuulelle ^-^

A nightingale in a golden cage.

• Vastaa
musta, valkoinen ja tummanpunainen ovat olleet kauan lempivärejäni, mutta nyt olen ihastunut myös violettiin ja turkoosiin.

vain yön pehmeä kosketus ihollasi, vain tuulen viimeinen kylmä henkäys - hiljaisuus, pimeys ja sinä.

• Muokkasi: taiteiliavihannes
  • Vastaa
musta
punainen (kirkkaan)
neonvihreä

_

Etenkin niin, että joinakin päivinä punainen yhdistettynä mustaan, joinakin neonvihreä yhdistettynä mustaan. Sitä en uskalla arvella, millainen olisi neonvihreä ja punainen yhdessä...

kuule, olet mukavampi ilman päätä

• Vastaa
Valkoinen, vaaleanpunainen ja -keltainen
  • Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 4 goottiyhteisön jäsentä (die Winterreise, neo_shaman, Black Sunset, Tillie). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!