Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Kaikkea sitä voi sattuakin!

• Vastaa
Tuli tällanen mieleen et tuossa ennen joulua kun siivoilin niin olin just järkkäämässä lehtitelinettä kun kuului kohahdus, ja näin vasemmalla puolella naamaa valehtelematta puoli metrisen liekin! Pöydän reunalla oli foorumin pikkujoulusta saamani kynttilä palamassa ja hiukset roihahti tuleen. Aloin kiljua ja sieppasin siitä lehtitelineestä uusimman Suen ja hakkasin sillä päätäni samalla ulvoen. Kesti kauan ennen kuin uskaltauduin peilin eteen, ja eiköhän siinä vasemmalla puolella ollut kauhee sänki, just kun olin kasvattanu etuhiuksia pois kauan, ja pitkiä hiuksia putoili kylppärin lattialle, koko kämppä haisi palaneelta ja tuli siihen ohimoonkin lievähköjä palovammoja... Et sellasta se. Onko muille käyny vastaavaa? Tai jotain muuta typerää (ei tarvi kynttilöihin liittyä)

Edit: Moderaattori korjasi hieman otsikkoa.

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vastaa
Auts...kauheeta onneks ei sattunu pahemmin! Ite oon kieriny vintin rappuset alas ja jääny polvitaipeesta roikkumaan kaiteeseen portaiden alapäässä...onneksi jalka tarttui kaiteeseen kiinni...betonilaatta oli 10cm päässä päästäni! Hengenlähtö olisi ollu aika varma jos siihen olisi osunu...

"Ketään ei saa laittaa säkkiin jos ei itse halua!" - Neponen

• Vastaa
Minulle kävi vain sellainen juttu että aloin meikkaamaan ja laitoin jalkalampun päälle. Siinä meikkailin ja alkoi haisemaan savu, tutkin koko kämpän mutta päättelit sitten että haju tulee pihalta enkä ollut moksiskaan. Siinä menin laittamaan lampun pois päältä niin huomasin että se lamppu savuaa. Hyllyn päällä olevan kukan lehdet osuivat lamppuun ja meinasivat palaa mutta onneksi tajusin nopeasti sen ja sammutin lampun ja siirsin kukan Kyllä siinä vähän säikähti
  • Muokkasi: Sire
  • Vastaa
Hm, vielä vanhempien luona asuessa muistan että meillä oli jostain syystä vanha jalkalamppu kylppärin puolella. Olikohan niin että varsinainen lamppu oli palanut ja ei ollut uutta pistää tilalle. Joka tapauksessa, tuossa vanhassa jalkalampussa ei ollut varjostinta ollenkaan. Suihkusta tullessani ilmeisesti käsistäni tai hiuksistani roiskahti muutama pisara vettä lampun päälle, joka tietysti otti ja räjähti tuhannen päreiksi. Siellä sitten ilkosillani mietin mitä tekisi, kun maailma oli pimennyt ja lattialla oli lasia siellä sun täällä

And now that we're dead we've learned how to live

• Vastaa
Minulle ei oo mitään tommosta käynyt, mutta äidilläni on pienenä syttynyt otsahiukset tuleen, kun hän puhalsi synttärikakustakynttilöitä. oO

Ihmiselle on enemmän etua siitä, että kukin saa elää mielensä mukaan kuin että hänet pakotettaisiin elämään niin kuin kaikista muista näyttäisi parhaalta. - J. S. Mill

• Vastaa

Lainaus: Ninni

Pöydän reunalla oli foorumin pikkujoulusta saamani kynttilä palamassa ja hiukset roihahti tuleen.

Hui kamala Taisi olla juuri Saarroksen ja minun ostamani kynttilät.

Mutta aiheeseen. Kerran pienenä sytyin kokonaan tuleen. Oltiin tulossa autonäyttelystä ja pihalla oli sellaisia isoja ulkotulia. Mulla oli kädessä ilmapallo ja se jotenkin ensiksi siihen tuleen osui. Eikä mennyt kauaa kun koko tyttö oli tulessa. Onneksi ei käynyt pahemmin, kiitos paikallaolleiden ihmisten ripeän toiminnan ja haalarini, joka suojasi palovammoilta. Ei sitä edes itse kunnolla tajunnut, mitä tapahtui. Jälkeenpäin ajateltuna mahtoi olla kyllä aikamoinen näky ja pelästys paikallaolleille.

Count your blessings instead of sheep

• Vastaa
^No hyvä että et ollut drinksuttelemassa vaikka absinttia just silloin kuin sytähti, olis voinut käydä vielä huonommin. Onni onnettomuudessa.

Wham Bam Thank You Ma'am!

• Vastaa
kauhiaa! =OO mun tyyny kerran vain palo kun veli sytytti jonkun ilotulitteen sisällä ja tietenkin tyhmänä laitoin tyynyn siihen päälle ettei se pitäs kauheeta mekkalaa mut sit koko tyyny roihahti palamaan.

Inno a Satana.

• Vastaa
Mä sytytin kerran meidän uunin palamaan. Äitini oli jättänyt pellit uunin sisälle eikä tullut mieleenkään katsoa sinne uunia päälle laittaessa. Vasta sitten kun keittiössä haisi palaneelta älysin katsoa uuniin, jossa paloivat iloisesti peltien paperit. Säikähdyksellä selvisin ja nykyään katson aina ruokaa laittaessa uuniin sisälle, tosin pari kertaa on meinannut käydä uudestaan samoin.

Surrounded by my only friend, sweet silence.

• Vastaa
tämmönen sattui yks lauantaiaamu. olin autuaasti vielä untenmailla kun pikkuveli tulee "kaaatjaaaaa, heeerätyys!" AXE purkki kädessään ja luulee siuhkauttavansa tyhjää miun suuhun. mutta kuten jo arvata saattaa eihän se ihan tyhjä ollukkaan. pieni tujaus löytyi vielä ja juuri sen verran että sai sen miun suuhun siuhkautettua. siitä sitten menin syljeskelemään lähimmälle lavuaarille. mitä tästä kaikesta viisastuin: AXE maistuu ihan helvetin pahalle.

että tälläistä hevosen leikkiä meilläpäin.

archangel, dark angel lend me thy light. through death's veil until we have heaven in sight.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.
  • Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 7 vakoilijaa ja 3 goottiyhteisön jäsentä (Faith Black, Tillie, Sir J the Ambivalent). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!