Tuli tällanen mieleen et tuossa ennen joulua kun siivoilin niin olin just järkkäämässä lehtitelinettä kun kuului kohahdus, ja näin vasemmalla puolella naamaa valehtelematta puoli metrisen liekin! Pöydän reunalla oli foorumin pikkujoulusta saamani kynttilä palamassa ja hiukset roihahti tuleen. Aloin kiljua ja sieppasin siitä lehtitelineestä uusimman Suen ja hakkasin sillä päätäni samalla ulvoen. Kesti kauan ennen kuin uskaltauduin peilin eteen, ja eiköhän siinä vasemmalla puolella ollut kauhee sänki, just kun olin kasvattanu etuhiuksia pois kauan, ja pitkiä hiuksia putoili kylppärin lattialle, koko kämppä haisi palaneelta ja tuli siihen ohimoonkin lievähköjä palovammoja... Et sellasta se. Onko muille käyny vastaavaa? Tai jotain muuta typerää (ei tarvi kynttilöihin liittyä)
Edit: Moderaattori korjasi hieman otsikkoa.
Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.
Hm, vielä vanhempien luona asuessa muistan että meillä oli jostain syystä vanha jalkalamppu kylppärin puolella. Olikohan niin että varsinainen lamppu oli palanut ja ei ollut uutta pistää tilalle. Joka tapauksessa, tuossa vanhassa jalkalampussa ei ollut varjostinta ollenkaan. Suihkusta tullessani ilmeisesti käsistäni tai hiuksistani roiskahti muutama pisara vettä lampun päälle, joka tietysti otti ja räjähti tuhannen päreiksi. Siellä sitten ilkosillani mietin mitä tekisi, kun maailma oli pimennyt ja lattialla oli lasia siellä sun täällä

And now that we're dead we've learned how to live
Minulle ei oo mitään tommosta käynyt, mutta äidilläni on pienenä syttynyt otsahiukset tuleen, kun hän puhalsi synttärikakustakynttilöitä. oO
Ihmiselle on enemmän etua siitä, että kukin saa elää mielensä mukaan kuin että hänet pakotettaisiin elämään niin kuin kaikista muista näyttäisi parhaalta.
- J. S. Mill
Lainaus: Ninni
Pöydän reunalla oli foorumin pikkujoulusta saamani kynttilä palamassa ja hiukset roihahti tuleen.
Hui kamala

Taisi olla juuri Saarroksen ja minun ostamani kynttilät.
Mutta aiheeseen. Kerran pienenä sytyin kokonaan tuleen. Oltiin tulossa autonäyttelystä ja pihalla oli sellaisia isoja ulkotulia. Mulla oli kädessä ilmapallo ja se jotenkin ensiksi siihen tuleen osui. Eikä mennyt kauaa kun koko tyttö oli tulessa. Onneksi ei käynyt pahemmin, kiitos paikallaolleiden ihmisten ripeän toiminnan ja haalarini, joka suojasi palovammoilta. Ei sitä edes itse kunnolla tajunnut, mitä tapahtui. Jälkeenpäin ajateltuna mahtoi olla kyllä aikamoinen näky ja pelästys paikallaolleille.
Count your blessings instead of sheep
Mä sytytin kerran meidän uunin palamaan. Äitini oli jättänyt pellit uunin sisälle eikä tullut mieleenkään katsoa sinne uunia päälle laittaessa. Vasta sitten kun keittiössä haisi palaneelta älysin katsoa uuniin, jossa paloivat iloisesti peltien paperit. Säikähdyksellä selvisin ja nykyään katson aina ruokaa laittaessa uuniin sisälle, tosin pari kertaa on meinannut käydä uudestaan samoin.

Surrounded by my only friend, sweet silence.
tämmönen sattui yks lauantaiaamu. olin autuaasti vielä untenmailla kun pikkuveli tulee "kaaatjaaaaa, heeerätyys!" AXE purkki kädessään ja luulee siuhkauttavansa tyhjää miun suuhun. mutta kuten jo arvata saattaa eihän se ihan tyhjä ollukkaan. pieni tujaus löytyi vielä ja juuri sen verran että sai sen miun suuhun siuhkautettua. siitä sitten menin syljeskelemään lähimmälle lavuaarille. mitä tästä kaikesta viisastuin: AXE maistuu ihan helvetin pahalle.
että tälläistä hevosen leikkiä meilläpäin.

archangel, dark angel
lend me thy light.
through death's veil
until we have heaven in sight.