Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kaikkea sitä voi sattuakin!

Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.02.2010 19:20

Lainaus: Jezebel

Mutta ei se menoa haitannut, bileisiin mentiin vaurioista huolimatta!

Eikös se oo vaan katu-uskottavaa jos on kunnon railo keskellä ohtaa?

Minä olen joskus muutaman kuukauden ikäisenä hypännyt tai kierähtänyt alas lastenrattaista. Olin ollut nukkumassa siis ulkona, omalla terassilla ja vanhemmat sisällä. Kuulemma olin sen ikäinen, ettei mun olisi pitänyt kääntyäkään vielä, mutta niin vaan huitaisin itseni alas sieltä rattaista kivilaatoitukselle. Jotenkin vaistomaisesti oli onneksi kädet menneet eteen, muuten oisin varmaan lyönyt pääni, enkä enää kirjoittaisi tässä. Vanhemmat ei tietysti uskaltaneet mua sen jälkeen jättää yksin rattaisiin. Näemmä yliaktiivinen jo silloin!
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.02.2010 20:46
OT: ^Ja kyseessä oli vielä halloween bileet. Hah hah. Heti kunnolla olin teemassa mukana!
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.03.2010 15:17
No huhhuh näitä teitin tarinoita, hienoa tehdä puhelintyötä ja pidellä pokkaa kun osaa juttuja sai hihitellä.. Anteeksi jos tämä jotakuta loukkasi.

Itselle käynyt niin että mummolan vintin liukkaista rappusista, joissa siinä joka rappusen ns. alussa oli vielä metallipinnoite olen tullut rytinällä alas mummon taimikukkien sekaan eteiseen x) Ei sattunut, minulle tai kukille. Ihme etten lyönyt päätäni rappusiin.

Toisella kertaa kompuroin mummolan kellarinrappusissa, liukastuin ns. viimeisellä tasanteella ja siitä sitten naama edellä metrin pudotus lattialle. Selvisin tästäkin ilman mainittavia vaurioita, kädet vissiin olivat hetken kipeät.

Kolmannella kerralla kotona tipahdin rappuset alas, ovat liukkaat tammipuiset rappuset, minä astuin ilmeisesti housujen lahkeen päälle ja laskin persmäkeä rappuset alas. Tajusin tipahtaneeni vasta istuessani viimeisellä portaalla ja nauraessani maha vääränä äidin huudellessa yläkerrasta että sattuko, ootko sä hengissä xD

Sitten on tietty nämä normit hevosen selästä tipahtamiset, pahin kun jalustin hajosi, siis se metalliosa jonka päällä jalka on tippui pois ja minä täydestä laukasta alas selästä. Huomasin vain kun ponin (new forest) kylki menee ohi että oho, taisin tippua :P

Ajoin mopolla, auto ajoi minun päälleni. Muistan että ensimmäinen ajatukseni oli "voi ei, en pääse ratsastusleirille" xD Ei tapahtunut allekirjoittaneelle taaskaan mitään, vauhtia molemmilla senverran vähän, onneksi!

Väistin kissaa, kaaduin mopolla, mursin sormeni ja rikoin lempparihousuni. Pikkusormi siis kyseessä, sormi vääntyi vinoon kaikkien muiden päälle, josta lääkäri sen sitten vetäisi suoraksi. Auts.

Lisäilen näitä jos muistuu mieleen/tapahtuu uusia..
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.03.2010 23:28
Nyt jo naurattaa, mutta viime lauantaina ei ollut kovin hauskaa...

Aloitetaan saman viikon maanantaista. Lähdin lenkille koirien kanssa ja koska lähipuistossamme ei ole talvikunnossapitoa (kiitos vaan Oulun kaupunki!), jouduin kahlaamaan hangessa koirien perässä. Lunta oli vaatimattomasti puoleenreiteen. Kuinkas sattuikaan että tuiskahdin nurin siinä hangessa ja nilkassa tuntui ihana rusahdus. Oli aika mielenkiintoista räpiköidä sieltä hangesta pois ja nilkuttaa puolijuoksua kämpille tarkastamaan vauriot. Diagnoosina nilkan nyrjähdys.

Lauantaina kävin kaupoilla äidin ja pikkuveljen kanssa, kun tulin kotipuoleen loman viettoon. Kun viimeinen kauppa oli käyty ja oltiin lähdossä kotiin, mutta kuinkas sattuikaan, auto ei käynnisty. Ei edes yritä! Pikkuveli kokeili yhtä sun toista, lainasi jopa työkaluja joltain random-sedältä. Niinpä, piti soittaa apua että hinataan rakas kartanomobiilimme pois. Hinausavun tultua keksimme kokeilla vielä apuvirtaa, mutta ne kaapelit puuttuivat. Eikä mistään voinut lainata, joten lähdin pikkuveljen kanssa niitä ostamaan, kun kerran kaupan pihassa oltiin. Juuri ennen kaupan ovia sattui juuri sen telotun jalan alle jääkimpale joka luisti mukavasti ja jalka lipesi. Totesin vain veljelle että nyt sattui. Eikä niitä kaapeleita edes ollut siellä kaupassa, niinpä käväisimme tien toisella puolella nököttävällä huoltsikalla ostamassa sikakalliit kaapelit, eikä niistä sitten loppujen lopuksi edes ollut mitään hyötyä.
Jalka on paketissa ja edelleen nyrjähtänyt. Että näin.
Kirjoittanut: wampyr 95 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: wampyr 95
  • Lähetetty: 22.07.2010 17:23
Kerran pienenpänä olin veljeni ja isäni kanssa luistelemassa. En osannut sitä kunnolla silloin, joten tympäännyin ja laitoin kengät takaisin jalkaan.Onnistuin kuitenkin liukastumaan ja löin nenäni jäähän (nyt tämä hymiö kuvastaa minua pitämässä käsiä verta lorisevan nenän päällä). Onko ihme, että vihaan yhä luistelua?
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.07.2010 00:07
Vesurilla keskelle ukkovarpaan kärkeä, meni halki saapas, villasukka, tennissukka... Mutta varpaassa ei ollut edes kynnenkärjessä lovea. Piru että pelästyin, oli kuitenkin saappaan kärki kunnolla halki.

Kirveellä sentään aukesi nahka ja luihinkin tuli hiukan lovia.
Kirjoittanut: Neiti Kooma (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.07.2010 02:40

Lainaus: mlrd

Kirveellä sentään aukesi nahka ja luihinkin tuli hiukan lovia.

Aijaijai.

Miehän oon pienenä työntäny auki vääntämäni hiuspinnin pistorasiaa, ikää ollu jotain kolme vuotta. Sitten vietiin tajutonta pikkulasta ensiapuun hengenhädässä. Sittemmin oon kehittänyt tuota itsesuojeluvaistoa.
Kirjoittanut: Adalan (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.07.2010 08:39
Mä olen pienenä lapsena(n.1-2v) päättänyt ilahduttaa joulun alus aikaa ja kiivennyt ruokapöydälle ja alkanut popsimaan sitä ihanan punaista joulutähteä siinä pyödällä. Autuaan tietämättömänä sen myrkyllisyydestä.
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.07.2010 18:47
Lisää on tapahtunut, eli tässä näitä uusimpia:

Olin taluttamassa hevosta, tai siis lähinnä ratsastajan henkisenä tukena, kun hevonen jostain syystä sai ravipätkän alussa päähänsä että nyt mentiin, itse tajusin että hevosen takapuoli tulee sivulta päin, lennähdän maahan ja jään ikäänkuin kyljelleni istumaan ja katson kun hevonen heittää ratsastajan alas. Kuulemma hevonen oikein potkaisi minua jalkaan, en mie vaan huomannu Komia mustelma siihen kyllä nousi..

Toinen heppajuttu, oltiin päiväkotiporukan kanssa harjaamassa ponia, poni vähän tatti ottassa kunnei sellaisesta pikkuhipelöimisestä tykkää, ja huomaan että takajalka polkee jo. Eikös siinä yksi lapsi ala kävelemään ponin taakse ja minä tietty eteen ettei se poni potkase lasta. Oli kaunis mustelma polvessa tämän jälkeen.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit