Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Kaikkea sitä voi sattuakin!

• Vastaa

Lainaus: poison

Määkin oon nähnyt joskus kettuja täällä Etelä-Haagassa, koska tämä on puistoista ja pientä metsää olevaa aluetta.

Ja minä asun täällä korvessa enkä ole ikinä nähnyt kettua. Suden kylläkin. Parin kilometrin päässä täältä on tänä syksynä kuulemma liikkunut ihan lauma, vaikka yleensä täällä on vain yksittäisiä tapauksia.

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa
olin tossa viimeviikon lauantaina serkkuni seurassa apulannan keikalla nosturissa.istuskeltiin siinä lattialla ja odoteltiin lämppäri bändin alotusta.tietysti sieltä hoipertelee joku aika paljonkin liikaa alkoholia juonut mies ja oksentaa suoraan mun päälle. ei ollut kovin mukava kokemus kun jonkun syömät pizzat onki lemuamassa omien vaatteiden päällä.eniten ihmetyttää se ettei kukaa järkkäreistä tehny mitää vaikka yksi sattui seisomaan melkein vieressä.onneksi mulla oli mukana toinen hame jonka sain vaihdettua wc:ssä ja olihan se pakko ostaa apulannan t-paitaki jotta pääsis siitä yrjöltä haisevasta paidasta eroon.empä sitten koskaan saanut mitään anteeksi pyytöä siltä oksentajalta tai edes sen kaverilta kuka sillä oli mukana.kiitän onneneani että olin laittanut nahkatakin narikkaan turvaan koska muuten olis voinu mennä rakas takki pilalle ja olisin ite jäätyny pois tulo matkalla takas kotiin.

olen ihmine jolle musiikki merkitsee todella paljon.enkä tiedä mitä tekisin jos minulta kiellettäisiiin musiikin kuuntelu.

• Vastaa
Hmmm.. Kukahan on foorumin "maiharifriikki"
Maiharit auttaa tilanteeseen, kuin tilanteeseen. ...Toimisikohan ne myös naapurin karkoittimena?

I focus on the pain. The only thing that's real..

• Vastaa

Lainaus: Zodiac

Rampautin eilen uuden, hienon leivänpaahtimeni sulattamalla huomaamattani sen johtoa kuumalla paistinpannulla.

Olen itse tunkenut pienenä pyykkipoikia VHS:ään, onneksi ne saatiin pois... Pikkuveli taas tunki gogoja leivänpaahtimeen. Paahdin toimi hyvin mutta gogot saatiin vasta vuoden päästä takaisin.

Vanhemmalla iällä olin Seurasaaressa koulun kanssa. Olin vielä sen verran nuori (ja typerä) että yritin säikyttää lokkeja juoksemalla niitä kohti. Juostessani jalkani tarttui metalli tappiin ja kompastuin liukuen vatsallani toinen jalka pystyssä n.metrin verran.
Pelottavinta oli että toisen metrin päässä oli pitkä pudotus. Henki ei olisi mennyt, mutta murtumia ja mustelmia olisi tullut.
  • Vastaa

Lainaus: snowwiewolf

gogo

??? Valaise tyhmää..

Kukaan ei ole koskaan yksin, ihmiset ovat joskus vain itsekseen.

• Muokkasi: Morfoula
  • Vastaa
Loppukesästä olin ajelemassa mopoilla kahden tutun jätkän kanssa. Ei siinä mitään ongelmia ollut, kaikki ajoivat ihan iisisti ja olen aina muutenkin ajanut ilman valittamisen aihetta. Yhdessä risteyksestä sitten käännyin toisena ja jostain yhä itsellenikin tuntemattomasta syystä vilkaisin sivupeiliin ja keksittyminen herpaantui hetkeksi ja sitten rysähti ja kovaa. Päsäytin siis ekana ajaneen enduron persuksiin (se on sellaista kun toinen jää siihen eteen vielä matelemaan!!) sellaisin seurauksin, että kaaduin itse. Siinä rytäkässä kaverin enduron penkin päällinen repes, omasta skoposta hajosi peili, etulokasuoja halkesi ja pintaan tuli muutamia naarmuja. Itse sain siinä ns. eniten turpaan. oikea nilkkani jäi mopon alle enkä olisi päässyt pystyyn jos jätkät ei olisi auttanut. Olin niin vihainen ja ************, etten heti tajunnut että koko nilkkani oli vereslihalla, kyynärpää ja kämmenen sivu auki. Niittivyökin siinä katkesi kahteen palaan kun hälppäsi asfalttiin. about viisi minuuttia törmäyksen jälkeen aloin nähdä kaiken mustavalkoisena ja sumuisena. Alkoi oikeasti pelottaa, että olin lyönyt myös pääni ja näkö menee kokonaan. hetken päästä näkö onneksi palautui entiselleen. Koko loppukesä meni siinä vammoja hoitaessa. Olihan se vähintääkin "mielenkiintoista" kun koko nilkka melkein mätäni. että tälläinen tarina. Hävettää vieläkin.
Kakarana olen mm. kaatunut pyörällä kymmeniä kertoja ja arvet on sen mukaiset, tarrannut kiinni kuumaan peltiin niin että koko käsi oli vesirakoilla sekä jättänyt pääni vahingossa auton takaluukun kannen väliin sekä murtanut vahingossa varpaani potkaisemalla lämpöpatteriin. Kävelevä katastrofi on siis todellinen nimeni. Nytkin toisessa reidessä on nyrkin kokoinen mustelma kun törmäsin suoraan siskoni lack-pöydän kulmaan.

In dark moments I know better. Within destruction I see clearly

• Vastaa
Lauantaina tullu Nora Robertsin leffa

Älkää välittäkö kirjoituksistani.. Olen sekaisin muutenkin...

• Vastaa

Lainaus: Lacy gloom

Lainaus: snowwiewolf

gogo

??? Valaise tyhmää..

Eikös Gogot on niitä muovisia pieniä örkkejä joita kaikki lapset keräilivät vuonna hattu ja ernopetteri ja sitten niitä viskottiin ympäriinsä?

"If you see a strange walking girl. Like she's counting her steps, Like printing signs on the ground, For those who followed her. She keeps her eyes to the sky, Like she's looking for God. Perhaps she'll get him down."

• Vastaa

Lainaus: Mortica

muovisia pieniä örkkejä

Jep, tulivat ainakin 10 vuotta sitten koska muistan leikkineeni niillä ystäväni kanssa. Välit menivät poikki kun täytimme 10 ja minä halusin leikkiä Sherlock Holmes Ankkaa ja hän halusi pelata shakkia
  • Vastaa

Lainaus: Funereal Soul

Hmmm.. Kukahan on foorumin "maiharifriikki"
Maiharit auttaa tilanteeseen, kuin tilanteeseen. ...Toimisikohan ne myös naapurin karkoittimena?

Ja minulla on maiharit jotka on täynnä 3" nauloja :3

Elämä potkii päähän, osta pyöräilykypärä !

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

Sullo Gootti.net kännykkääsi, laita osoite www.gootti.mobi kirjanmerkkeihisi!

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23:23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!