Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kaikkea sitä voi sattuakin!

Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 17.11.2008 14:05

Lainaus: poison

Määkin oon nähnyt joskus kettuja täällä Etelä-Haagassa, koska tämä on puistoista ja pientä metsää olevaa aluetta.

Ja minä asun täällä korvessa enkä ole ikinä nähnyt kettua. Suden kylläkin. Parin kilometrin päässä täältä on tänä syksynä kuulemma liikkunut ihan lauma, vaikka yleensä täällä on vain yksittäisiä tapauksia.
Kirjoittanut: mustakynsi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.11.2008 14:54
olin tossa viimeviikon lauantaina serkkuni seurassa apulannan keikalla nosturissa.istuskeltiin siinä lattialla ja odoteltiin lämppäri bändin alotusta.tietysti sieltä hoipertelee joku aika paljonkin liikaa alkoholia juonut mies ja oksentaa suoraan mun päälle. ei ollut kovin mukava kokemus kun jonkun syömät pizzat onki lemuamassa omien vaatteiden päällä.eniten ihmetyttää se ettei kukaa järkkäreistä tehny mitää vaikka yksi sattui seisomaan melkein vieressä.onneksi mulla oli mukana toinen hame jonka sain vaihdettua wc:ssä ja olihan se pakko ostaa apulannan t-paitaki jotta pääsis siitä yrjöltä haisevasta paidasta eroon.empä sitten koskaan saanut mitään anteeksi pyytöä siltä oksentajalta tai edes sen kaverilta kuka sillä oli mukana.kiitän onneneani että olin laittanut nahkatakin narikkaan turvaan koska muuten olis voinu mennä rakas takki pilalle ja olisin ite jäätyny pois tulo matkalla takas kotiin.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 17.11.2008 15:56
Hmmm.. Kukahan on foorumin "maiharifriikki"
Maiharit auttaa tilanteeseen, kuin tilanteeseen. ...Toimisikohan ne myös naapurin karkoittimena?
Kirjoittanut: snowwiewolf (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.11.2008 16:17

Lainaus: Zodiac

Rampautin eilen uuden, hienon leivänpaahtimeni sulattamalla huomaamattani sen johtoa kuumalla paistinpannulla.

Olen itse tunkenut pienenä pyykkipoikia VHS:ään, onneksi ne saatiin pois... Pikkuveli taas tunki gogoja leivänpaahtimeen. Paahdin toimi hyvin mutta gogot saatiin vasta vuoden päästä takaisin.

Vanhemmalla iällä olin Seurasaaressa koulun kanssa. Olin vielä sen verran nuori (ja typerä) että yritin säikyttää lokkeja juoksemalla niitä kohti. Juostessani jalkani tarttui metalli tappiin ja kompastuin liukuen vatsallani toinen jalka pystyssä n.metrin verran.
Pelottavinta oli että toisen metrin päässä oli pitkä pudotus. Henki ei olisi mennyt, mutta murtumia ja mustelmia olisi tullut.
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.11.2008 16:21

Lainaus: snowwiewolf

gogo

??? Valaise tyhmää..
Kirjoittanut: Morfoula (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Morfoula
  • Lähetetty: 17.11.2008 16:49
Loppukesästä olin ajelemassa mopoilla kahden tutun jätkän kanssa. Ei siinä mitään ongelmia ollut, kaikki ajoivat ihan iisisti ja olen aina muutenkin ajanut ilman valittamisen aihetta. Yhdessä risteyksestä sitten käännyin toisena ja jostain yhä itsellenikin tuntemattomasta syystä vilkaisin sivupeiliin ja keksittyminen herpaantui hetkeksi ja sitten rysähti ja kovaa. Päsäytin siis ekana ajaneen enduron persuksiin (se on sellaista kun toinen jää siihen eteen vielä matelemaan!!) sellaisin seurauksin, että kaaduin itse. Siinä rytäkässä kaverin enduron penkin päällinen repes, omasta skoposta hajosi peili, etulokasuoja halkesi ja pintaan tuli muutamia naarmuja. Itse sain siinä ns. eniten turpaan. oikea nilkkani jäi mopon alle enkä olisi päässyt pystyyn jos jätkät ei olisi auttanut. Olin niin vihainen ja ************, etten heti tajunnut että koko nilkkani oli vereslihalla, kyynärpää ja kämmenen sivu auki. Niittivyökin siinä katkesi kahteen palaan kun hälppäsi asfalttiin. about viisi minuuttia törmäyksen jälkeen aloin nähdä kaiken mustavalkoisena ja sumuisena. Alkoi oikeasti pelottaa, että olin lyönyt myös pääni ja näkö menee kokonaan. hetken päästä näkö onneksi palautui entiselleen. Koko loppukesä meni siinä vammoja hoitaessa. Olihan se vähintääkin "mielenkiintoista" kun koko nilkka melkein mätäni. että tälläinen tarina. Hävettää vieläkin.
Kakarana olen mm. kaatunut pyörällä kymmeniä kertoja ja arvet on sen mukaiset, tarrannut kiinni kuumaan peltiin niin että koko käsi oli vesirakoilla sekä jättänyt pääni vahingossa auton takaluukun kannen väliin sekä murtanut vahingossa varpaani potkaisemalla lämpöpatteriin. Kävelevä katastrofi on siis todellinen nimeni. Nytkin toisessa reidessä on nyrkin kokoinen mustelma kun törmäsin suoraan siskoni lack-pöydän kulmaan.
Kirjoittanut: Endelin (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.11.2008 20:37
Lauantaina tullu Nora Robertsin leffa
Kirjoittanut: Mortica (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.11.2008 20:51

Lainaus: Lacy gloom

Lainaus: snowwiewolf

gogo

??? Valaise tyhmää..

Eikös Gogot on niitä muovisia pieniä örkkejä joita kaikki lapset keräilivät vuonna hattu ja ernopetteri ja sitten niitä viskottiin ympäriinsä?
Kirjoittanut: snowwiewolf (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.11.2008 21:32

Lainaus: Mortica

muovisia pieniä örkkejä

Jep, tulivat ainakin 10 vuotta sitten koska muistan leikkineeni niillä ystäväni kanssa. Välit menivät poikki kun täytimme 10 ja minä halusin leikkiä Sherlock Holmes Ankkaa ja hän halusi pelata shakkia
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.11.2008 21:44

Lainaus: Funereal Soul

Hmmm.. Kukahan on foorumin "maiharifriikki"
Maiharit auttaa tilanteeseen, kuin tilanteeseen. ...Toimisikohan ne myös naapurin karkoittimena?

Ja minulla on maiharit jotka on täynnä 3" nauloja :3
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit