Gootti.net

Kaikkea sitä voi sattuakin!

Kirjoittanut: Black Sunset (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.06.2009 10:31
Meikäläinen on tunnetusti mestari hässimään asiat pieleen. Taitaa olla sukuvika meilläpäin... Voisin kertoa muutaman sukulaiskämmin tässä:

Isä asui tuolloin yksin kämpässään. Vessasta oli palanut lamppu ja jätkä pisti kynttilän palamaan. Unohti sitten tietty sammuttaa sen lähtiessään... Vähän ajan kuluttua levisi hirveä savu. Kynttilän perhana oli sytyttänyt vessapaperirullan tuleen ja suihkukoppi leimahtanut liekkeihin. Isä sitten heitteli mattoja siihen päälle ja pisti oven kiinni... Siitä se sitten onneksi tukahtui. Vaikka olisi voinut sattua vakavampaa, niin kyllä nauratti myöhemmin

Sisko sitten. Oli suihkussa joutunut laittamaan kynttilän kun valot meni. Sisko kun on semmoinen yökukkuja, taisi mennä käsittääkseni joskus myöhään illalla suihkuun niin, että kynttilää lukuunottamatta oli ihan pimeää. Suihkusta roiskahti vettä kynttilälle ja se tietty sammui. Sisko parka luuli, että tuli yhtäkkiä sokeaksi kun ei nähnyt mitään

Sitten meillä kotona, suihkusta tullessani liukastuin ja iskin varpaani eteisen laatikostoon. Lensin muistaakseni persiilleni ja eikun veli vaan haki kameran ja alkoi kuvata mun turvonnutta punaista varvasta.

Että näin meillä DDD
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 02.06.2009 17:21

Lainaus: Black Sunset

hässimään asiat pieleen

Vähän offia, mutta meillä päin hässiä tarkottaa panna, naida etc...
Kirjoittanut: Not the nicest girl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.06.2009 20:29
No tämä sattui kun olin ysiluokalla ja minä ja pari kaveriamme pääsimme tekemään erästä projektia. Noh, meidän vietiin yksi päivä koulutukseen toiselle koululle ja siellä oli hieno sali minne kokoonnuttiin.
Salissa oli "leffateatteripenkit", eli ne nousi heti jos nousi pystyyn. Jossain vaiheessa alettiin jakaa papereita ja edestä joku äijä rupes ojentamaan pinoa ja mä nousin, otin paperit...ja mäjähdin istumaan lattialle. Porukka repeili ja nauroin silmät kyynelissä, enkä kyennyt heti nousemaan ylös. Kun sitten lopulta nousin, oli vähän matkan päässä istuneilla tytöillä hauskaa

Samaisella ysiluokalla meillä oli pesäpallopeli ja tuli mun vuoro lyödä. Kyllä mä osuin, ei se tosin pitkälle lentänyt. Kauhealla vauhdilla juoksin ensimmäistä pesää kohti ja näin silmäkulmastani pallon tulevan. Vedin polvilleni että raahauduin pienen matkan polvien varassa ja ehdin ajoissa. Kaveri tosin huomautti että polvissani oli isot reiät ja mutisin hieman nolona että "joo, nää ois menny roskiin muutenkin". Myöhemmin tunsin kirvelyä polvissani ja huomasin pukuhuoneessa että polvet oli verillä. Niitä sitten putsaamaan.
Ikävä homma oli siinä, että kun niissä oli laastarit ja kun niitä sitten vaihtoi, niistä tursusi ihan keltaista mömmöä ulos
Tapahtuneesta on kaksi vuotta ja iho alkaa pikkuhiljaa haalistua normaalin väriseksi, ennen ne olivat paljon tummemmat.
Kirjoittanut: Black Sunset (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.06.2009 09:39

Lainaus: SirMarylee

hässimään asiat pieleen

Vähän offia, mutta meillä päin hässiä tarkottaa panna, naida etc...

Kyllä meilläkin, mutta kaveripiirissä käytämme tätä erään tapahtuman johdosta mokaamisen sanana D
Sori, se tuli ihan tottumuksesta, olisin voinut käyttää jotain toista sanaa.
Kirjoittanut: Wednesday (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.06.2009 12:02
Minulle kyllä aina sattuu ja tapahtuu kaikenlaista, monesti mietin, miten ylipäätään olen vielä elossa.. Lapsena olin tukehtua muutamaankin otteeseen, putosin alas vähän joka paikasta, ja vietin lapsuuteni pääasiassa osastolla. Molemmille polville on käynyt melkein kuin Not the nicest girlin tarinassa, valkeat arvet vaan on jäljellä. Käsivarteni poltin koulun kotitaloustunnilla vuosia sitten. Arvet jäi.
Näin vanhemmiten tulee yhä kohellettua, kerran tekokynteni syttyivät palamaan yrittäesäni sytyttää tuikkukynttilöitä. Joskus aamupesulla onnistun kolhaisemaan silmäkulmani hanaan tai peilikaapin kulmaan, ja näytän pari päivää perheriidan uhrilta :l Ulkona tupakalla tuulenpuuska puhalsi tulipesän laukkuuni. Muutama yö sitten heräsin yöllä palohälyttimen ujellukseen. Ylläriä höysti vielä, että kerrostalo, jossa mieheni asuu, roihusi muutama viikko sitten. Tällä kertaa selvisi, että naula seinästä oli irronnut, ja palohälytin pudonnut matolle alkaen mekkaloida. Vaiennettuani hälyttimen ja aikani kuulosteltuani/ nuuhkittuani rappukäytävän, totesin ettei talo ollukaan tulessa, ja uskaltauduin lopulta takaisin nukkumaan. Mitähän on naapurit arvelleet, olisin tietysti vastannut tiedusteluihinsa ihan syyntakeettomana..
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 03.06.2009 12:21

Lainaus: Wednesday

miten ylipäätään olen vielä elossa..

Varsinainen vakuutusyhtiöiden kauhu Huom. "saattaa sisältää mustaa huumoria".
Kirjoittanut: Toxo (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.06.2009 14:06
Lukion jalkapallopelissä kun istuin katsomossa viattomasti ristipistotyön kimpussa tokaisin vieruskaverille, että taitaa lentää pallo mun päähä jossai vaihees tyypillisen tuurini mukaan. Noh, ennustukseni onnistui osittain oikeaan; se vain tapahtui kolmesti yhden kerran sijaan. :P
Kirjoittanut: God Of Wind (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 03.06.2009 18:26

Lainaus: Funereal Soul

Hmmm.. Kukahan on foorumin "maiharifriikki"
Maiharit auttaa tilanteeseen, kuin tilanteeseen. ...Toimisikohan ne myös naapurin karkoittimena?

Kyllä toimivat. Ainakin miun Maiharit toimii naapurinkarkottimena.ne haisee niin pahalle, että tukehtuisin jos pitäisin niitä asunnossani, jonka takia pidän niitä porraskäytävässä. No, naapurini muutti viereiseen rappuun niiden kenkien takia,joka oli sinänsä hyvä, että nyt saan nukkua yöni rauhassa, kun tämä sankari ei enää juhli öisin viereisessä asunnossa. Maiharit Kunniaan!
Kirjoittanut: Lycantrophia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.06.2009 19:08
Auts,tämä ketjupa on kivuliasta luettavaa.

Ala-asteikäisenä olin kaverini luona kylässä ja asettunut istumaan lattialle lähelle levitettyä silityslautaa,jonka jonka päällä lepäsi kylmä siitysrauta.Onnistuin ilmeisesti jotenkin tönäisemään lautaa,sillä rauta tippui suoraan päähäni.Hiemanhan se sattui.Itku oli melkoinen,mutta otsassani oli jälki vain pari päivää.Päätä tuli noihin aikoihin kolhittua muunmoassa myös siten,että kun talvella välitunnilla huvitimme kavereiden kanssa itseämme ns. luistelemalla kengillä jäätyneellä asfaltilla kaaduin minä kerran suoraan selälleni ja löin pääni.Tyhmän palkka on aivotärähdys.
Sittemmin olen kyllä kuvauttanut pääni enkä tiettävästi ole päästäni vialla .Tästä on tosin jo parisen vuotta aikaa,joten ehkä uusi tutkimus olisi tarpeen .
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.06.2009 03:30

Lainaus: Lycantrophia

Tyhmän palkka on aivotärähdys.

Näytä mulle kakara joka ei ole päätään kolhaissut niin mie näytän sulle pumpulissa kasvaneen 12-v prinsessan joka pukeutuu pinkkiin ja kuuntelee räppiä.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit