Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kaikkea sitä voi sattuakin!

Kirjoittanut: Lycantrophia (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Lycantrophia
  • Lähetetty: 04.06.2009 17:08
Itsensä kolhiminen toki onnistuu lapsilta varsin hyvin.Vähän varttuneemmiltakin samaten.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 04.06.2009 17:14
Välillä kyllä tuntuu että kakaroilla on vähintään se 9 elämää, niin monesta tulee ihmeteltyä miten ne selviävät täysi-ikäisiksi asti hengissä. :P
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 31.07.2009 13:53
Ette ikinä usko mitä viime yönä tein!!!! Kävelin unissani keittiöön janoissani ja näin tiskipöydällä "herkullisen cocis-pullon" (siis Fairy-pullon...) No sit mä sen otin käteen ja ajattelin vielä että: "Tää on nyt siis tiskiainetta, et tätä ei saa juoda, mutta tämä PITÄÄ avata just nyt"!!!! ja sit mä katoin sitä tiskiainepulloo ja mietin et: "Oi, tässähän on oikeen tällanen urheilujuomatyylinen ryytty mistä on kiva ryystää ja avasin sen ja sit heräsin siihen kun olin ihan niska kenossa huulet töröllä lutkuttamassa sitä myrkkyä suuhuni!!!! Tajusin onneks HETI juovani silti sitä kirottua tiskiainetta ja voi saatana miltä se maistui ja juoksin vessaan ja yli puoli tuntia huuhdoin paksua vaahtoa suustani!!! Sit luin pullon etiketistä et saattaa ärsyttää ihoa (mitä se sit tekee limakalvoille??!!) ja jos ainetta on nielty hakeuduttava heti lääkäriin. No en sit uskaltanu nielaista edes sylkee yli tuntiin ja kökötin tossa sohvalla onnettomana. Jee mikä herätys....
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 31.07.2009 17:32
Voi ei! : ( Ooks ihan kunnossa kuitenkin??? Ei oo tullu mitään oireita?? Kylläpä sulla on ollu nää pari viimeisintä päivää tosi huono-onnisia :/
Kirjoittanut: kannuskäsi (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.07.2009 19:10

Lainaus: Ninni

heräsin siihen kun olin ihan niska kenossa huulet töröllä lutkuttamassa sitä myrkkyä suuhuni!!!!

No, huh

Minäkin luulin ettei tommoset unissakävelyt ole mahdollisia, kunnes muutama viikko sitten näin unta jossa olin litistymässä jonkin raskaan metallilevyn alle. Heräsin siihen kun raavin ja yritin työntää makuuhuoneen ovea. Enkä tietääkseni ole koskaan ennen kävellyt unissani.

Tosiaan, voi nuo unissakävelytkin olla oikesti vaarallisiakin.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 01.08.2009 01:08

Lainaus: Evelyn

Ooks ihan kunnossa kuitenkin??? Ei oo tullu mitään oireita?? Kylläpä sulla on ollu nää pari viimeisintä päivää tosi huono-onnisia :/

No ihme on kun ei tullu edes mitään rakkoja tms suuhun. Ja tietty otin kunnon huikan sitä "herkku-cocista" niin suusta tuli vaahtoo puoli tuntii Ja nyt ei onnistu kuvien lataaminen!!! Niitä Pohojammaa-kuvia yritin laittaa...ohhoijaa
Kirjoittanut: cyberhz (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: cyberhz
  • Lähetetty: 03.08.2009 12:58
Joskus tässä pari vuotta sitten olin kaverillani, istuin heidän sohvallaan, ja sitten sohva kaatui. Siis sillä tavalla taaksepäin. Ja sitten löin leukani takan reunaan (takka on semmoista metallia tai mitä onkaan, ja siinä on terävät reunat) ja haavaan jouduttiin laittamaan 5 tikkiä. Oi että elämä on ihanaa. Onneksi sentään ei hampaita mennyt tai muutakaan murtunut.
Niin, ja olenhan minä muutenkin itseäni kolhinut ja paiskonut ties missä. Ennen kylppärin remppaa, meillä oli semmmoinen kaappi siellä, mikä on juuri otsani korkeudella, ja löin siiten AINA pääni. Onneksi nyt mokomasta on päästy eroon.

edit: tekstista ei näköjään saa mitään tolkkua
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 05.08.2009 03:30

Lainaus: Ninni

! Sit luin pullon etiketistä et saattaa ärsyttää ihoa (mitä se sit tekee limakalvoille??!!) ja jos ainetta on nielty hakeuduttava heti lääkäriin. No en sit uskaltanu nielaista edes sylkee yli tuntiin ja kökötin tossa sohvalla onnettomana. Jee mikä herätys....

Sen verran äpättiä se aine on jotta se ei mahassa pysy vaikka nielisikin.
Mutta varsin myrkyllistäkään se ei ole, jos nyt puolisen litraa juo niin henki voisi ehkä mennä.

Jos siis ei tukehdu oksennukseen ensin.
Kirjoittanut: Gootihullu (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.08.2009 16:55
Mulle on sattunu melko paljon kommelluksia, mutta karsin ne nyt pariin.

Olin joku viisi kuusi vuotias, kun pappani ajoi päältä ajettavaa ruohonleikkuria mummolan pihassa. Juoksentelin siinä pihassa ja yhtäkkiä jalkani jäi ruohonleikkurin väliin. Kenkä sökönä.

Toinen ei ole niinkään vaarallinen, vaikka puristikin ilmat ulos keuhkoista. Olin siivoamassa samaisen pappani traktoria ja yhtäkkiä horjahdin ja mätkähdin vatsalleni kiviselle pihalle.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 10.08.2009 18:01
Käsi on paketissa niinkin naurettavasta syystä, että rotevankokoinen kuha pääsi jollakin ilveellä haukkaamaan käteen kiinni noston aikana ja repi sitten painollaan ja potkimisellaan hyvät railot hanskan molempiin puoliin.

tuli se kyllä veneeseen ja aion todella nauttia sitä syödessäni.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit