Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottius-"Ohi menevä vaihe" ko ?

Kirjoittanut: Faarao_cat (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 19.03.2008 19:02
Hei. Onko kenelläkään muulla mitään kokemuksia siittä että sukulaiset eivät usko siihen ketä olet?
Eli vähän tietoa minusta olen 2 ihanan lapsen äiti ja Gootti ja 28 vee. Sukulaiset sanovat että persoonallisuuteni on ohi menevä vaihe. Olen aina ollut hieman synkeä äitini vertasi minua pienenä myrskyn merkkiin almanakan kulmassa kun en koskaan hymyillyt. Nykyisin minulle sanotaan että kasva aikuiseksi. Aikuisilla ei ole paljon koruja. Aikuiset eivät pukeudy erikoisesti. Olen tullut siihenloppu tulokseen että aikuisilla ei ole omaa persoonallisuutta. Omasta mielestäni olen aikuinen vaikka en näytäkkään samalta kuin kaikki muut. Eli omia kokemuksia.

MODE: Otsikko kuvaavammaksi !
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 19.03.2008 19:06

Lainaus: Faarao_cat

Gootti ja 28 vee

Eikös ne vanhemman polven "mustahuulet" lähentele jo neljääkymppiä täällä?(Varmasti löytyy vanhempaakin porukkaa) Eli et ole liian vanha! :P
Kirjoittanut: DarkMessiah (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: DarkMessiah
  • Lähetetty: 19.03.2008 19:27
Anteeksi rankka OT ja pilkun n****minen, mutta aloitus viestissä esiintyy yksi kielioppi virhe joka ärsyttää itseäni suunnattomasti.

sukulaiset eivät usko siihen ketä olet?

Ei ketä, vaan kuka tai mikä, asiayhteydestä riippuen. En ole mikään kummoinen äidinkielen taitaja ja oma tekstinikin vilisee kielioppi virheitä, mutta tuo kyseinen väärän sanan käyttö korpeaa minua aivan suunnattomasti aina.

Ja sitten asiaan. Kyllä mullekin on sanottu, että tuo on vain ohi menevä vaihe jonka olisi pitänyt jo loppua, vaikka ikää vasta 19 onkin mittarissa. Olen koko lyhyehkön ikäni ollut hiljainen synkistelijä ja erottuva persoona, enkä usko tilanteen kovin helposti muuttuvan harmaan massan kannattamalle linjalle.
Kirjoittanut: Halfheart (Nimetön)
  • • Muokkasi: Halfheart
  • Lähetetty: 19.03.2008 19:34

Nykyisin minulle sanotaan että kasva aikuiseksi.

Tuollaista asennetta kohtaan itse vähän väliä. Omalta isältä viimeksi kuulin tuollaista kommenttia, olen kuulemma vain jossain kapina/teini vaiheessa. No.. Eipä tuo nyt ihan noin ole. Eräältä nykyisin entiseltä kaverilta sain kuulla myös, että leikin jotain goottia. No tottahan toki! Laitan satoja euroja vaatteisiin ynnä muuhun vain jotta saan leikkiä jotain mitä en ole!!11

Ihmiset on typeriä.......
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 19.03.2008 19:47
No just.. Mikä niitä vaivaa? Luulis ettei sun ikäiselle ole enää sanomista siitä, mitä olet tai mistä pidät.. Olen mäkin aikoinani saanut paljon kuulla tuota samaa, että mun meikkaus mm ois jotain vaihetta vain tai mustiin pukeutuminen vain uhoa. Enää eivät sano mitään, koska sama tyyli on ollut jo vuosia.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 19.03.2008 20:00
On tuo varsin tyypillistä, että vain "tavalliselta" näyttävä ihminen voi olla luotettava ja vastuuntuntoinen, kaikenlainen poikkeavuus on epäilyttävää. Se "aikuismaisuus" sitten vielä yhdistetään siihen, aikuisten tulee olla niitä vastuuntuntoisia blaablaa ja sellainen on ihan mahdoton ristiriita että onkin sellainen mutta näyttää erikoiselta.
Kirjoittanut: Halfheart (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.03.2008 20:08

Lainaus: Deadboy

aikuisten tulee olla niitä vastuuntuntoisia blaablaa ja sellainen on ihan mahdoton ristiriita että onkin sellainen mutta näyttää erikoiselta.

Ainiin, tulipa vielä mieleeni kun isäni sanoi taannoin että en saa koskaan töitä tämän näköisenä. Töihin kun otetaan vain vastuuntuntoisia ja rehellisiä ihmisiä.

Eli siis.. Erinäköinen= valehteleva, laiska p*ska.
Kirjoittanut: DarkMessiah (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: DarkMessiah
  • Lähetetty: 19.03.2008 20:32

Lainaus: Halfheart

Ainiin, tulipa vielä mieleeni kun isäni sanoi taannoin että en saa koskaan töitä tämän näköisenä. Töihin kun otetaan vain vastuuntuntoisia ja rehellisiä ihmisiä.

Eli siis.. Erinäköinen= valehteleva, laiska p*ska.

Tuo on niin vahvasti työnantajasta kiinni. Osa valahtaa kalpeaksi heti kun näkevät mikä ihme otus sieltä ovesta oikein astuu sisään, mutta osa ei kavahda poikkeavaa ulkonäköä pätkääkään. Itse kun menin ensimmäistä kertaa tapaamaan nykyisen työpaikkani pomoa, menin paikalle täydessä taisteluvarustuksessa (en ehtinyt kotiin keventämään lookkia), niin parin kysymyksen jälkeen pomo sanoi että voinko aloittaa seuraavana maanantaina. Vaikka osa pelästyy kuorta, on aina niitä jotka haluavat palkata sen ihmisen siellä kuoren alla.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 19.03.2008 21:07
Oli kyllä 16 vuotta sitten kun "tällaiseksi" tulin 12-vuotiaana. Mua kiusattiin sen takia ja siihen aikaan ei oikeen tunnettu termiä gootti, ja mun perään huudeltiin punkkaria, hevaria, saatananpalvojaa ym, ja porukat kans valitti. Nykyään mutsi ostaa mulle korsetteja ym, on ostanu jo vuosien ajan.
Tää nyt ei mulla voi olla ohimenevä vaihe, koska oon jo 28 ja ollu gootti 16 vuotta. Kyl sen sukulaisetki jo on huomanneet, etten mä muuksi enää muutu.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 19.03.2008 21:24
miä olen omasta mielestäni j siinä iässä että jos tämä olisi ohimenevä vaihe niin eijkö se olisi jo tullut ja mennytkin. tälläinen olen ja en aio muuksi muuttua. toki isä on sanonut kaikkea että en saisi töitä jos menen tämän näköisenä hakemaan. mutta olen aika luottavaisin mielin kun luin nuo edelliset viestit. jos joku työnantaja ei anna töitä tai edes työhaastattelu mahdollisuutta minut nähdessään niin eivät osaamistani ansaitse.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit