Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottius-"Ohi menevä vaihe" ko ?

Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 07.06.2008 18:37

Lainaus: Vulpecula

Vanhempien tuleekin huolehtia lapsensa ulkonäöstä (ulkonäöllisistä seikoista tässä varmasti on enemmän kyse), en minäkään sallisi omien lapsieni kulkevan minkä tahansa näköisinä.

Jos minulla joskus lapsia tulee oleen, niin on hyvin todennäköistä että eivät saa pitää "haista *****" tekstillä varustettuja tai sen tyylisiä paitoja.

Mikähän minä olen sanomaan, kun oma pukeutumisenikin on jokseenkin provosoivaa, entäs sitten käyttäytyminen
Kirjoittanut: Berzerker (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.06.2008 19:07
Luullakseni riippuu täysin siitä että minkälaiseksi teet '' goottiutesi''... Muille ja itsellesi ja jos sen mukana tulee mielipiteitä (jotka voivat muuttua) niin niitä ei muille välttämättä tarvitse jakaa.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 07.06.2008 19:13
Pyrkimys siihen että lapsi pysyy neutraalina mielipiteiltään, mutta tietää mikä on oikein ja väärin näin perinteiseltä kannalta, ja mikä on vaarallista, mikä järkevää, ovat hyviä ohjenuoria. Sivuhuomautuksena siis. Lapsi alkaa eriytymis- ja identiteettiprosessinsa noin 12-15 -vuotiaana, jolloin rajoja aletaan kokeilla.
Kirjoittanut: eyrie (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.06.2008 19:23
Muistan kun pienenä mietin, että käykö mulle joskus niin että herään joku päivä harmaa, kulahtanut jakkupuku päällä ja muutun yhtäkkiä aikuiseksi. Sitten menisin töihin johonkin tylsään konttorityöhön, tulisin illalla kotiin, katsoisin passiivisena telkkaria ja menisin nukkumaan. Silloin aikuistuminen oli jotain älyttömän tylsää ja "normalisoitumista", jota pelolla odotti.

Nykyään olen kyllä aika varma ettei mun tarvitse pelätä tommosta . On kyllä hämmästyttävää, miten usein aikuistumiseen liitetään jokin ihme muodonmuutos. Ihan kuin se entinen ihminen sieltä minnekään katoaisi.
Kirjoittanut: Berzerker (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.06.2008 19:26
En ole aivan samaa mieltä, mutten osaa kunnolla sanoa miksi. Toki ei lapsiä pidä puskea minkään muotin läpi..... Mutta Auvisenkin vanhemmat kasvattivat hänet ''neutraalisti'' tai jotain sellaista.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 07.06.2008 19:42

Lainaus: Berzerker

En ole aivan samaa mieltä, mutten osaa kunnolla sanoa miksi. Toki ei lapsiä pidä puskea minkään muotin läpi.....

Lähinnä siis tarkoitin, että vaikka lasta pitää ohjailla oikeaan suuntaan, pitää välttää omien mielipiteiden survomista hänelle. Tasapainoisia yksilöitä ei kasvateta vapaalla kasvatuksella tai sillä, että kloonataan ajatusmaailmaltaan samanlaisia kersoja pihalle.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 07.06.2008 21:18

Lainaus: Heetteri

Lähinnä siis tarkoitin, että vaikka lasta pitää ohjailla oikeaan suuntaan, pitää välttää omien mielipiteiden survomista hänelle. Tasapainoisia yksilöitä ei kasvateta vapaalla kasvatuksella tai sillä, että kloonataan ajatusmaailmaltaan samanlaisia kersoja pihalle.

Sittenhän meillä olisi vain Kokoomus! O_O Mikä dystopia!

juuh. Omat vanhempani ovat onneksi sen verran järkeviä, että ovat antaneet minun tehdä omat päätökseni asioista ja ovat tukeneet siinä, esimerkiksi kun liityin Vasemmistonuoriin vanhempani olivat todella onnellisia että löysin sieltä tukea omille mielipiteilleni, eikä minun tarvinnut enää tuntea että olen ainoa teinivasemmistolainen Suomessa.
Oon nähny ihan liikaa sitä että vanhemmat kasvattaa omat kuluneet ja harhaluuloiset mielipiteensä lapsilleen. Ei ihme että esim. oma sukupolveni pitää "ryssävihaa" yllä kun saa kuulla kotona syntymästä asti kuinka ryssät vei Karjalan joskus 70 vuotta sitten ja ne on kaikki yksiä paskoja ja rikollisia.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 07.06.2008 21:22

Lainaus: neo_shaman

[...] kun liityin Vasemmistonuoriin [...]

Vasuri nähty! Vasemmistolaisuus toi mieleeni sen tapauksen kun eräs vasemmistolaisdesantti yritti lähteä vaaleihin mukaan, mutta kyseinen eukko kärysi siitä kun hänellä oli taipumuksia käyttää huumeita ja harrastaa jotain aikuisten leikkiä johon liittyy suoli ja käsivarsi kyynärpäätä myöten suolessa.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 07.06.2008 21:32

Lainaus: kuopassa

vasemmistolaisdesantti yritti lähteä vaaleihin mukaan, mutta kyseinen eukko kärysi siitä kun hänellä oli taipumuksia käyttää huumeita ja harrastaa jotain aikuisten leikkiä johon liittyy suoli ja käsivarsi kyynärpäätä myöten suolessa.

...Taidampa erota järjestöstä..
No mutta kerrankin paljastui joku muukin törttöilijä kuin mies! Matti Vanhanen, Esko Aho, Matti Vanhanen.... Eduskunta on täynnä vanhoja harmaita miehiä, ei se kaatuis jos yks nainen harrastais rajumpia aikuisten leikkeijä. 8D
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 07.06.2008 21:32
No public fisting! ;(
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit