Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottius-"Ohi menevä vaihe" ko ?

Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.03.2008 21:38

Lainaus: DeathOfYourLife

Mikä on mielestänne Wnb gootti?

Mun mielestä wannabe on sellainen jolle se, että muut pitää sitä goottina on jutun tärkein ja oikeastaan ainoa sisältö.
Kirjoittanut: Moonsan (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.03.2008 14:22
Jollekin on jollekin ei
Kirjoittanut: Nemi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.04.2008 18:52
Jos "goottisuuteni" menee ohi, niin olkoot. Olen vain oma itseni, katsotaan miten sitten käy.
Kirjoittanut: _De4dPl4stic_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.04.2008 09:20
Tuskinpa tämä tästä ikinä ohi menee,kun olen koko ikäni ollut tällainen hiukan "outo ja omituinen taapertaja"...Ainakin olisin hyvin pettynyt itseeni jos niin joskus kävisi...
Kirjoittanut: mustakynsi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.04.2008 19:29
en uskalla uskoa että tää mun "goottius" täst enää mihkää katois.oon käyny nii monta eri pukeutumis ja musa tyylin kuuntelua läpi et tää nykynen tyyli tuntuu siltä "omalta jutulta".mutta ei sitä tiiä miltä näytän sitte ku oon paljon elämää nähnyt mummo että oonko viel gootti vai se ihan perus tavallinen vaan.sen näkee sit.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.04.2008 12:40
Mäkää en jaksa uskoa, että tästä enää "aikuistuin" muiden mieliks enkä ala käyttää yhtää värikkäämpiä vaatteita. Lähinnä niin rassaa, ku luullaa, että jos ostan punaisen takin, niin alan aikuistuu mustistani, vaikka miten joku pukeutumisen väri aikuisutta voi määritellä? Eikös se käytös ole siihe pätevämpi mittari?
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.04.2008 12:44
Uskon että voin tästä "aikuistua", mutta minulle se on se ja sama. Tällä hetkellä olen itseni tässä tyylissä, viihdyn tällaisena ja mitään ongelmaa ei ole. Se on tärkeintä. Jos joskus tulevaisuudessa alan kulkea valtavirran mukana, niin se tarkoittaa sitten sitä että en enää koe oloani kotoisaksi tässä tyylissä ja se tyyli on sitten silloin se oma juttu. Jos niin käy, niin se on voi voi ja lämmin leipä. En ole koskaan kuvitellutkaan että joskus vanhana kääpänä vielä nyörittäisin korsettia päälle ja tuskailisin kuitutukan kanssa.
Kirjoittanut: yuil (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 11.04.2008 15:30
eipä kai goottisuus mitenkään sen enemmän ole ohimenevä vaihe kuin 'heppajutut', pissikset tai jokin muu tyylisuunta...uskon, että en elä nelikymppiseksi asti korsettia ja minihameita & hiustenpidennyksiä pitävänä goottina, mutta sama se. (:
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 11.04.2008 15:48

Lainaus: FrozenCorpse

Mäkää en jaksa uskoa, että tästä enää "aikuistuin" muiden mieliks enkä ala käyttää yhtää värikkäämpiä vaatteita. Lähinnä niin rassaa, ku luullaa, että jos ostan punaisen takin, niin alan aikuistuu mustistani, vaikka miten joku pukeutumisen väri aikuisutta voi määritellä?

Mielenkiintoinen näkökulma... tosi monet aikuiset käyttävät paljon mustaa, niinkun suomalaiset yleensäkin. Saksassa porukka kyseli multa, että onko pelkkiin mustiin pukeutuminen Suomessa ihan normaalia. Olivat kyttäilleet suomalaisen professorinsa asuvalintoja. Että ei täällä pelkillä mustilla vaatteilla paljon repästä...

(Ja oikeesti, eiköhän se ole vain niissä stereotypioissa, joissa gootit käyttävät vain ja ainoastaan ja ikuisesti kaikessa mustaa... ei toimis mulla ainakaan.)
Kirjoittanut: CipeTheLucifer (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.04.2008 22:33
Minä en kyllä uhraa satoja euroja, tavoitteiden havittelua, inspiraatioita, projekteja ja tulevaisuuden haaveita. Hyvin sitä ollaan tähänkin asti päästy. Vaikka olen nuori, silti. Se on osa minua, ja varmaan myös muita, kuinka kauan tahansa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit