Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottius-"Ohi menevä vaihe" ko ?

Kirjoittanut: Nemi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 12.04.2008 00:39
Mun äiti sanoi mulle tänään aamulla et: nauti nuoruudesta kun vielä voit 8)
Kirjoittanut: CipeTheLucifer (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.04.2008 21:35

Lainaus: Nemi

nauti nuoruudesta kun vielä voit 8)

-Tottahan toki..
Kirjoittanut: Kharon (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.04.2008 12:41
Tuttuja lauseita: Voisit kasvaa jo. Olisit nyt jo kerrankin normaali.

Olen omalla tavallani normaali ja jos aikuisuus on sitä että mennään siihen harmaaseen massaan joka miettii rahan tuloa ja milloin tulee seuraavat uutiset niin en halua koskaan kasvaa aikuiseksi. Ja olen muutenkin ollut aina outo, kiinnostunut kaikista ihmeellisistä asioista jo lapsena ja ollut itekseni, en vain kuulu tähän ihmisten massatuotantoon jossa tehdään näitä "taviksia".
Kirjoittanut: Mariko (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.04.2008 13:41
Kyllä Marikoakin aina välillä jaksetaan manata, kun on jo monta vuotta 'ohimenevä goottivaihe' kestänyt. Voi olla, että iän myötä tyylistäni tulee hillitympi, mutta mielestäni kirkkaat ja vaaleat värit sopivat ani harvalle, enkä minä kuulu todellakaan niihin ihmisiin, joilla pastillinsävyinen t-paita pillifarkkujen kera näyttäisi kauniilta. Musta on aina varma valinta, sen sanotaan olevan aina muodissakin.

Musiikkimaunkaan en usko muuttuvan herkästi. Eipä ainakaan toistaiseksi ole kovin moni listaykkösbändi uponnut, mutta vannomatta paras.

Sen sijaan eräs asia, jonka voin sanoa varmasti säilyvän koko elämäni ajan melkoisen samanlaisena, on elokuva- ja kirjamaku. Jo pienestä pitäen on tämä tyttö vampyyrien asuttamia linnoja, sekä kummitustaloja rakastanut: paljon ennen kuin olin goottirockista- tai tyylistä kuullut.
Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.05.2008 14:19
Tätä minä olen monesti ihmetellyt. Sitä kuinka goottius luokitellaan kehitysvaiheena ja ohimenevänä sellaisena. Puhelinluettelossakin goottiliikkeet löytyvät nuorisoliikkeiden alta... Nojoo, kai se on ihan ymmärrettävää, sillä nuoret aikuiset niissä liikkeissä eniten käyvät. Mutta toisaalta, ihan kuin olisi unohdettu se asia, että on ihmisiä jotka ovat omistautuneet tälle tyylille.
Ja sitten jossain luin aikoinaan, että hiusten värjääminen mustaksi on joku myöhäispuberteetin kehitysvaihe. Joku näistä äärimmäisistä "totuuksista" taas. Sen mukaan minulla tämä vaihe vain jatkuu, enkä kehity...
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 05.05.2008 15:48

Lainaus: Lady Elena

Sen mukaan minulla tämä vaihe vain jatkuu, enkä kehity...

Menetetty tapaus kuten minäkin... mitähän siitä sanotaan, että värjää hiuksensa vihreiki tai riemun kirjaviksi? Onkohan sekin joku myöhäin puberteetin vaihe?
Kirjoittanut: Thirteen (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 05.05.2008 17:50
Mä en ymmärrä sitä että miksi just niitä jotka pukeutuvat mustiin ja pitävät korsetteja ja pukeutuvat muutenkin genren mukaisesti pidetään lapsina ja keskenkasvuisina? Se on ihan väärin. Se että itse pukeudun mustiin ja tyllihameisiin ja korsetteihin johtuu siitä mistä pidän ja mitä haluan olla.
Kirjoittanut: moonvampire (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.05.2008 20:50
Miulle ei oo sukulaiset eikä vanhemmat tullu valittamaan mitään. Saan pukeutuu miten haluun, mutta tietysti katsovat, että -20 asteen pakkasella ei mitään ohuita paitoja. En kyllä harkitsisi sellaista -.-
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.05.2008 20:58
Porukkani ei ihmettele mitään, ku enoni pukeutuu samaan tapaan ja kuuntelee samaa musaa (y)
Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.05.2008 14:14

Lainaus: Unholysacrament

Porukkani ei ihmettele mitään, ku enoni pukeutuu samaan tapaan ja kuuntelee samaa musaa

No oho, lucky you... Ei kyllä meidän suvussa. Aikaisemmin porukat jaksoivat kommentoida. Nykyään en ole kuullut mitään valitusta vaatteista, mutta hiusväri näyttää edelleen ärsyttävän. "Miksi aina sitä mustaa?!" En jaksa enää edes vastailla mitään.

Lainaus: Nocturne

mitähän siitä sanotaan, että värjää hiuksensa vihreiki tai riemun kirjaviksi? Onkohan sekin joku myöhäin puberteetin vaihe?

Varmaan nämä ihmiset ajattelee, että mikä tahansa hiustenvärjäys on jotenkin erikoista. Sentään en ole vihreästä innostunut...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit