Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottius-"Ohi menevä vaihe" ko ?

Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.07.2008 15:29
Oon saanu tässä parin viime viikon aikana kuula hurjasti vinoilua siitä, että oon vielä teini typerine prinsessaleikkeineni, joilla etin itteeni ja aivan varmasti 10v päästä häpeen itteeni. ÄH!! Valittavat, etten tiiä oikeesta goottityylistä mitään.. Just ja tän sanonut henkilö sitte ei ainakaa yhtää mitään.

Anteeks vaan, mutta mä tiedän kyllä mistä mä tykkään ja mitä haluan olla. Oonhan mä ollu metallisti jo sen 6 vuotta ja vieläkin rakastan samaa musiikkia ja rankkaa vaatetusta + onhan siitä tullut jo kauan sitten ihan elämäntapakin. Mä en koskaa oo sulattanu tollasta ************ ihmisiltä. Kaikki vinkuminen on aina vain saanut mut uskomaan tähän ja itteeni enemmän ja halun näyttää kovemmin, että ne on väärässä!!
Katotaa vaa sitte viiden vuoden päästä enkä taatusti oo ku vaan entistäki näyttävämpi goottityylinen metallisti.
Kirjoittanut: Halfheart (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.07.2008 16:46

Lainaus: FrozenCorpse

Oonhan mä ollu metallisti jo sen 6 vuotta ja vieläkin rakastan samaa musiikkia ja rankkaa vaatetusta

Miten tää sun koko viestis liittyy "Goottius-"Ohi menevä vaihe" ko ?" ketjuun, jos olet kerran metallisti?
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Chrystalis
  • Lähetetty: 08.07.2008 16:54
Koska metallistit on niiQ tr00!!oneoneoneoneleven+!!!

Ja tämä viesti kuuluu olennaisesti sisältönsä puolesta juuri tähän aiheeseen, ja nostaa tasoa 100%.

Muoks: lol joku typo
  • Lähetetty: 08.07.2008 17:56
Eikun tarkitukseni ei ollut alleviivata metallistiuttani, vaan sitä että ihmiset rinnastaa mut sellasii nappuloihin, joiden identiteettinsä ettimisvaiheen mä oon ohittanut jo. Siitähän tässä oli kyse, eikö? Eli mä siis tiedän, mitä mä oon vaikka muuta uskalletaanki väittää.
Kirjoittanut: nigrae ex ruris meus (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.07.2008 00:27

Lainaus: Halfheart

Anteeksi rankka OT ja pilkun n****minen, mutta aloitus viestissä esiintyy yksi kielioppi virhe joka ärsyttää itseäni suunnattomasti.

Lainaus: Faarao_cat

sukulaiset eivät usko siihen ketä olet?

Ei ketä, vaan kuka tai mikä, asiayhteydestä riippuen. En ole mikään kummoinen äidinkielen taitaja ja oma tekstinikin vilisee kielioppi virheitä, mutta tuo kyseinen väärän sanan käyttö korpeaa minua aivan suunnattomasti aina.

Tossa on sullakin aika saatanan vammainen yhdys sana virhe.
Kirjoittanut: Lucianne (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.07.2008 00:39

Lainaus: nigrae ex ruris meus

Josta huomautettiin jo aikoja sitten ja kaiken lisäksi henkilöhän sanoi, ettei ole kummoinen äidinkielen taitaja.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 24.07.2008 00:48

Lainaus: nigrae ex ruris meus

Lainaus: Lucianne

Josta huomautettiin jo aikoja sitten ja kaiken lisäksi henkilöhän sanoi, ettei ole kummoinen äidinkielen taitaja.

Ja kyseisessä viestissä mitä lainattiin vielä todettiin oman tekstinkin vilisevän kielioppivirheitä... SISÄLUKUTAITOA IHMISET. ;( (ja ei, en tarkoita sinua Lucianne :)
  • Lähetetty: 24.07.2008 11:20
Toiset eivät vaa ymmärrä, että joillekin tämä on enemmän kuin vain kiva juttu.
Kirjoittanut: DarkAngel (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.12.2012 21:16
Kyllä mullekkin on sanottu että se on "ohimenevä vaihe" yms. Lisäks mun isosisko 23w iankaikkinen nössö sano viel et "Mä ainaki pelkään semmosia gootteja" ja et "se on nii ernuu" Sillon ku aloin olla gootti ja saahan sitä tietysti kuulla vieläki ku en oo gootti kauaa ollu.
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.01.2013 23:22
"Ohimenevä vaihe"
JooooooOOoo
Itte olen tälleen täysin mustiin vaatteisiin pukeutunut 9-vuotiaasta, ja vieläki nuo jaksaa hokea miten se on vaihe. Äiti aina sukujuhlissa selittää SYNKKYYSVAIHEESTA ja vaikka mistä. On silläki vaiheita, oon huomannu miten se aina löytää jonkun vihanneksen/sienen/mausteen/eläimen etc mitä se laittaa joka ruokaan aina vähän aikaa ja sitten se unohtuu ja sitten ostetaan jotain muuta. Nyt on paprikaa kaikessa, kesällä oli bataattia, keväällä oli munakoiso ja talvella kaikkeen laitettiin granaattiomenaa. Minä päätin että jos se vattuilee minulle niin minä heitän jotain mukamastosihauskaateinivaiheläppää sille noista sen ruoka-aineista. Eihän se tietenkään mua haittaa et se kokeilee erilaisia asioita, mutta ärsyttää tommonen jauhaminen kun joka reissulla on samat vitsit.
"hih juu tolla meidän äitillä on nyt tommonen lanttuvaihe älkää välittäkö kyllä se kohta lopettaa "

Ja mitä väliä jos se goottius tai levyjen keräily tai mikä tahansa jää vaiheeksi, ne tavarat voi myydä jos ne sitten niin paljon häiritsee.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit