Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

*Häpeää ja katuu sanomisiaan ja tekemisiään*

Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.11.2006 15:36
Minusta tuntuu, että teen aina jotain tyhmää tai sanon (tai kirjoitan) jotain, mitä jälkeenpäin häpeän hirveästi. Haluaisin ottaa sanani takaisin, tai imaista lähettämäni sähköpostin, tekstiviestin (tai jonkun muun viestin) takaisin. Kadun hirveästi, miksi lähetin sen, miksi sanoin niin, miksi tein juuri niin!
Aijemmat tänne Gootti.nettiin jättämäni viestitkin ärsyttävät ja hävettävät minua aivan liikaa. Enkä oikein tiedä, miten niistä pääsisi eroon. Miten saisi pyyhittyä kaikkien mielistä sen juuri minun kirjoittamani kamalan viestin, jota lukiessaan he varmasti ajattelivat: Mikä idiootti!

Tuntuuko joskus samalta? Löytyykö kaltaisiani tekostensa häpeäjiä?

(Taas näitä aiheita, jotka eivät varsinaisesti liity goottiuteen. Sori. Kohta kai häpeän tämänkin kirjoittamista...?)
Kirjoittanut: Kahleet (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.11.2006 15:40
Joka sunnuntai saa hävetä edellisen illan sanomisia/tekemisiä. Eilen oli hauskaa, nyt hävettää. Toi taitaa olla joku mun motto tai jotain.
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.11.2006 15:42
Häpeän aina ja kaikkea. Asioita, jotka muut ovat varmaan unohtaneet jo aikoja sitten . Jaksan vaan vatvoa sitä. Pitäisi varmaan hakeutua hoitoon.. Vieraampien ihmisten kanssa puhuminen ja oleminen on jo siksikin vaikeaa, että pelkään sanovani jotain auttamattoman typerää. Tämäkin on yksi syy hiljaisuuteeni isossa jengissä. Omien, tuttujen kamujen kanssa voi jo puhua mitä sylki suuhun tuo.

Olen varmaan jo aika monen tämän foorumin käyttäjän silmissä joku hihhuli, elitistinen ***** jne, ettei minulla ole mitään hävettävää tai hävittävää enää voin kirjoittaa mitä lystään... Mutten ihan oikeastiole näin kusipää
Kirjoittanut: Ziggy Stardust (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.11.2006 16:10
Ei ainakaan minusta kukaan tällä sivustolla ole käyttäytynyt huonosti tai sekopäisesti

Mutta joo,kyllä mullakin ajoittain tulee sellainen olo että kaduttaa omat sanomiset/käyttäytyminen/kirjoitukset. Eli ymmärrän oikein hyvin. Pohjimmiltaan mulla on hyvä itsetunto, mutta välillä kun oikein masentuu tai hormonit menee sekasin niin huono minäkuva nostaa päätään ja tuntuu kuin ois suurennuslasin alla muiden ihmisten silmissä. Ja että kaikki muut ihmiset ajattelee susta(ulkonäöstä tai luonteesta) negatiivisia asioita. Vaikka oikeasti ne aattelee vain hyviä asioita tai huomaa sen huonon itsetunnon.

Ja sitten kun palaa tähän yleiseen olotilaan eli hyvään itsetuntoon, niin aattelee et ainoo juttu ittessä mikä häiritsee on juuri toi itsetunnon laskeminen, ja ettei pitäis olla niin itsetietonen. Antaa mennä vaan ja pistää nokan pystyyn
Kirjoittanut: Chastel (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.11.2006 17:25
Miekin voisin tähän häpeäpaaluun käydä itseni ilmoittamassa. Vaikka järki sanoo ettei muut syynää niin tarkkaa kuin mie itse, ja että ovat itsekin samanlasia niin jokin muukin sieltä järjen takaa pistää esiin, varsinkin huonoina päivinä. Ja joskus tulee imaistua takaisin , juttuja, semmoisissa tapauksissa missä se nyt edes on mahdollista.
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.11.2006 18:24
Välillä kun alan muistelemaan vanhoja, heti alkaa nolottamaan. Miksen voinut tehdä asioita eri tavalla? Olisipa olemassa aikakone, jotta saisin muutettua tekojani.
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.11.2006 19:05
Toisinaana en uskalla edes puhua, pelkään että suusta pääsee sammakoita, tai sitten sanon jotain itseni nolaavaa. Parempi olla hiljaa, se on jäänyt päälle. En uskalla puhua ainakaan kasvotusten, täällä nyt kirjoittelen, mutta katson vähän mitä kirjoitan. Puhuessani en osaa sanoa mitään järkevää. Kaikki idioottimaiset jutut mitä olen joskus sanonut, niitä on niin monia että kyllä saankin hävetä. Monta tilaisuutta siten olen myös torjunut, koska en ole puhunut, tai sitten olen puhunut liikaa minulla se on aina jonmpikumpi. Voi kamala tosiaan mitä kaikkea on tullut sanottua, huih, menen piiloon sängyn alle.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.11.2006 19:08
Mulla on varmaan hirveän huono itsekritiikki. Kun mä sanon ja kirjoitan kaikkea mitä mieleen tulee, enkä paljoa mieti jälkikäteen mitä muut siitä ajatteli. En silti tarkoita, että haluaisin loukata ketään. Mä vaan oon niin äkkinäinen. Jos mä lähtisin sille linjalle, et miettis koko ajan mitä muut ajattelee, en ehtis muuta tehdä. Olenkohan itsekäs? Millaisena muut mua pitää, en tiedä.
Kirjoittanut: seidar (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.11.2006 19:57
Minäkin kuulun jälki-viisaitten runsaaseen joukkoon, aina tajuaa vasta kun on liian myöhäistä lähteä korjailemaan sanomisiaan, miten typerästi/lapsellisesti/näsäviisaasti tms. on mennyt asiansa esittämään.
Luulisi että virheistä oppii, mutta minulla tämä kyllä toistuu kerta toisensa jälkeen. Pitäisi oppia ajattelemaan ennen kuin avaa suunsa.
Kirjoittanut: Komori (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.11.2006 20:20
Mulla on joskus niin hitaat hoksottimet ja tyhmät jutut, että ainakin kaverit saa muutamat naurut päivässä. Kadun melkein joka päivä jotain.
Hölmö on hölmö, ei siitä mihinkään pääse..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit