Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

*Häpeää ja katuu sanomisiaan ja tekemisiään*

Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 16.09.2007 23:33

Lainaus: M Chaosbreather

Lainaus: Metallitar
NO mun motto kyllä on "mitään ei hävetä"

Ainakin jos ei muista!

Tuo onkii hyvä x) Puolet mokistaan aina unohtaa ku on niin hyvässä kunnossa. Mutta olipa silti eilinenkii taas perus "miks lähetin sen viestin"-päivä
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 17.09.2007 12:14
Aina silloin tällöin kun mulla on ainakin tapana sanoa ensin ja ajatella vasta jälkikäteen. Tai kun teen niin jossain julkislla paikalla niin muut voi (joutuu) hävetä mun puolesta. Sama taitaa kyllä päteä kirjoittamiseen. Tosin en niitä sitten yleensä jää sen kummemmin murehtimaan. Jos ei sit todellista sammakkoa ole suusta hypännyt..
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.09.2007 21:55
Tuskin kukaan muistaa sanomisianne muutaman päivän päästä :P Kait heillä on parempaakin tekemistä kuin miettiä per.s.e irvessä "Apua, miten se voi sanoa niin!?".
Kirjoittanut: Banshee (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.09.2008 20:45
Jos joskus vaikkapa möläytän jotain tyhmää, IRL tai muutenkin, yritän vain ajatella että no, rapatessa roiskuu ja tekevälle sattuu. Kyllä mokista yli pääsee.
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.09.2008 20:59
Toki välillä tulee sanottua jotain tyhmää tai mikä loukkaa toista ja silloin pyydän tietysti anteeksi. Muuten en kovin paljon välitä mitä mieltä muut ovat sanomisistani. Ja kun katumallakaan ei saa enää mitään tekemättömäksi tai sanomattomaksi, niin eipä se paljon auta.
Kirjoittanut: Mortale (Aktiivi)
  • Lähetetty: 02.09.2008 12:28
Nyt juuri viime viikolla tuli huomattua pahimman kautta, että olen sanonut/jättänyt sanomatta ja tehnyt/jättänyt tekemättä paljon asioita.. Liikaakin. Ja nyt on jo liian myöhäistä korjata asioita.. Mennyt kun mennyt.
Eli paljon on asioita joita kadun..
Kirjoittanut: Not the nicest girl (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 02.09.2008 13:56
Kyllä välillä kaduttaa jotkut epätoivoisen kuuloisen jutut mesessä tai foorumeilla ja tekisi mieli tuhota kaikki viestit. Mutta ei pysty. Täytyy vain osoittaa olevansa erilainen kuin silloin joskus muinoin (3kk sitten?) ja ajatella, että noista oppii.
En ole onneksi vielä tehnyt mitään peruuttamatonta, mutta eiköhän sekin ole vain ajan kysymys
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 02.09.2008 19:30

Lainaus: Not the nicest girl

Täytyy vain osoittaa olevansa erilainen kuin silloin joskus muinoin (3kk sitten?) ja ajatella, että noista oppii.

Noin mäkin ajattelen. Niin klisee kun se onkin, niistä virheistä ja semmosista oppii ja joku huono juttu saattaa pidemmällä tähtäimellä johtaa vaikka johonkin hyvään.
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 02.09.2008 20:49
Välillä hävettää kun saatan joskus/usein päästää suustani ihan mitä sattuu piloillani ja ihmiset luulevat että olen tosissani. Tästä luonnollisesti seuraa, että he pitävät minua outona ja täytenä k*sipäänä.
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 05.09.2008 13:00

Lainaus: MissAnnThrope

Välillä hävettää kun saatan joskus/usein päästää suustani ihan mitä sattuu piloillani ja ihmiset luulevat että olen tosissani. Tästä luonnollisesti seuraa, että he pitävät minua outona ja täytenä k*sipäänä.

Kuulostaa aivan liian tutulta. Muutenkin mökläyttelen mitä sylki suuhun tuo viis veisaten seurauksista, varsinkin jos olen kiukkuinen.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit