Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: *Häpeää ja katuu sanomisiaan ja tekemisiään*

• Vastaa

Lainaus: Nocturne

Kuulostaa aivan liian tutulta. Muutenkin mökläyttelen mitä sylki suuhun tuo viis veisaten seurauksista, varsinkin jos olen kiukkuinen.

sama juttu. ja VARSINKIN sillon kun oon todella kiukkunen. vaikka en vielä kovinkaan montaa kertaa ole sanonut suutuspäissäni mitään semmosta jota häpeäisin kunnolla, mutta löytyy niitä muutma semmoinenkin tapaus.

when love turns hopelessness, hopelesness turns bitternes, bitterness turns hate and hate finally into sweet sweet vengeance... untill your blood is pouring down my face, I´ve had mine.

• Vastaa
No joskushan sitä säheltää tai sitten pelleilee, ja jota jälkeenpäin katuu, on myös minulla osani tähän häpeäpaaluun.
Eteenkin järkytyn siitä, jos näen vanhan piirustuksen, jonka on sitten itse tehnyt ja katsoo sitä sitten kun edistyy. Kyllä että voi näyttää tyhmältä! Ei jessus!
Onhan myös musiikilla osansa, kun kuuntelee jotain vanhaa äänitettä ja taas sama homma. Sama se asia, kun näkee jonkun videonauhan, jossa itse on. "Tältäkö mun puhe kuulostaa!" Otan itseni naurettavan tosissaan myös siitä, jos joku sanoo pienenkin asian ja vain tarkoittaa sitä positiivisessa mielessä.
En myöskään haluaisi nähdä vanhoja viestejäni.
  • Vastaa

Lainaus: Nocturne

Muutenkin mökläyttelen mitä sylki suuhun tuo viis veisaten seurauksista, varsinkin jos olen kiukkuinen.

Mun ei tarvitse olla edes vihainen ,että alan möläytellä.. Sanotaanko vaan että omistan *kröh* mielenkiintoisen huumorintajun. Välillä joudun aina muistuttamaan ihmisiä, että n. 80% sanomisistani on pelkkää leikkiä, mutta väärinkäsityksiä silti tulee.

"I'm not an artist, I'm a fucking work of art"

• Vastaa

Lainaus: MissAnnThrope

Tästä luonnollisesti seuraa, että he pitävät minua outona ja täytenä k*sipäänä

Tuttu tunne, ihmiset pitää itserakkaana ja maailman ärsyttävimpänä ihmisenä -.-

Only Dead is Real.

• Vastaa

Lainaus: MissAnnThrope

Mun ei tarvitse olla edes vihainen ,että alan möläytellä.. Sanotaanko vaan että omistan *kröh* mielenkiintoisen huumorintajun. Välillä joudun aina muistuttamaan ihmisiä, että n. 80% sanomisistani on pelkkää leikkiä, mutta väärinkäsityksiä silti tulee.

Mulla on ihan sama juttu... Aina saa olla selittelemässä sanomisiaa, pitäis läntätä paitaa sellanen lappu jos lukee että ei tarkota läheskään puolia siitä mitä sanoo... Mut ehkä vielä joskus opin olemaan hiljaa oikeassa paikassa/seurassa/tilanteessa...

Just open your eyes and see that life is beautiful

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!