Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

*Häpeää ja katuu sanomisiaan ja tekemisiään*

Kirjoittanut: Zombina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.11.2006 21:07
Häpeän sanomisiani ja tekojani.. Oikeastaan voisi sanoa, että häpeän itseäni
Kirjoittanut: mayfair (Jäsen)
  • • Muokkasi: mayfair
  • Lähetetty: 03.01.2007 12:57

Lainaus: Velvet Grey

Häpeän aina ja kaikkea. Asioita, jotka muut ovat varmaan unohtaneet jo aikoja sitten . Jaksan vaan vatvoa sitä.

sama vika.

Lainaus: Velvet Grey

Vieraampien ihmisten kanssa puhuminen ja oleminen on jo siksikin vaikeaa, että pelkään sanovani jotain auttamattoman typerää. Tämäkin on yksi syy hiljaisuuteeni isossa jengissä. Omien, tuttujen kamujen kanssa voi jo puhua mitä sylki suuhun tuo.

minä en ole koskaan ollut sanavalmis, enkä varmaankaan sellaiseksi muutukkaan.
Kirjoittanut: Garmyad (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.01.2007 14:11

Lainaus: Kuutar

joo, kännykässä sais olla sellanen "peru viestinlähetys"-painike, jos toinen ei ole sitä vielä lukenut eli siis joskus tulee laitettua jotain tyhmää, mitä myöhemmin ei välttämättä mietittyään olisikaan lähettänyt.

Mä en ole pariin päivään juuri muuta toivonutkaan...
Mua harmittaa varmaan vielä kymmenen vuoden päästä, kun menin pilaamaan jotain niin kaunista laskuhumalan maailmantuskassa. Pöh. Ja pöh. Olen rikki.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 03.01.2007 14:59

Lainaus: Garmyad

Mä en ole pariin päivään juuri muuta toivonutkaan...
Mua harmittaa varmaan vielä kymmenen vuoden päästä, kun menin pilaamaan jotain niin kaunista laskuhumalan maailmantuskassa. Pöh. Ja pöh. Olen rikki.

Älä nyt vaivu tollaiseen itsesääliin !!! Tehty mikä tehty, pitää vain yrittää korjata, minkä voi ja koittaa vastaisuudessa olla viisaampi.
Kirjoittanut: Garmyad (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.01.2007 15:10

Lainaus: poison

ja koittaa vastaisuudessa olla viisaampi.

Joo, eihän tässä muukaan auta kuin mennä eteen päin ja toivoa, että viisastuu matkalla.
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 03.01.2007 15:19
En minä yleensä häpeä,mutta viimeaikoina on sattunut sitäkin. ;(
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 02.03.2007 15:04
onhan sitä tullut sanottua itsekin sitä ja tätä, joita ei olisi tarvinnut. anteeksi siis pyydän jos jotakuta jokin on loukannut ja katuminenhan on hyvä asia, ne vasta ketuttavia on ne, jotka laukoo kaiken näköistä ja ei koskaan edes osaa ajatella, mitä tuli sanottua ja loukkasiko se ketään, jos loukkasi niin oma syynsä, mitäs loukkasi.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 02.03.2007 15:10
Joissain puhelimissahan on noita "peru viestinlähetys"-mahdollisuuksia jos huomaa lähettäessä että viesti on menossa väärälle henkilölle. se olis kyl kieltämättä mullekin tarpeellinen.

vaikka saisin ehkä ennemminkin hävetä sitä että aiheutan hiljaisuudella vaivaantuneisuutta.
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Lilith
  • Lähetetty: 02.03.2007 15:26
Häpeän itseäni, sanojani ja tekojni alituiseen mutta se myös tavallaan kohentaa egoani: "olen tyhmä, mutta so what?" Sitten taas häpeän isoa egoani...
Saatan ilmaista asioita todella typerästikin, ja antaa itsestäni ihan hemmetin tyhmän kuvan. Ja häpeän omaa aika lapsekasta olemustani ja sitä että olen aika "tuore" gootti enkä tiedä kaikesta kaikkea...
Tästä lyhyestä virretä päätellen minulla on huonoitsetunto jonka takana hemmetin iso ego. Kamala yhdistelmä...

Cata: Ei sitä kannata hävetä, ihmiset voi itse puhua jos he vaivautuvat hiljaiuudesta... Vaikutit kivalta tyypiltä vaikka olitkin aika hiljaa silloin siellä kaupungilla sillä olinhan miekin aika huuli pyöreänä... Nyky yhteiskunta palvoo sitä tietynlaista "ylisosiaalisuutta", minä kivoja ihmisiä puhui ne sitten mitään eli ei...
Kirjoittanut: Doomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 02.03.2007 15:47

Lainaus: Cata

vaikka saisin ehkä ennemminkin hävetä sitä että aiheutan hiljaisuudella vaivaantuneisuutta.

Äh, ei kannata hävetä tuommoista...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit