Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: *Häpeää ja katuu sanomisiaan ja tekemisiään*

• Vastaa
Häpeän sanomisiani ja tekojani.. Oikeastaan voisi sanoa, että häpeän itseäni

"Oh, no tears please. It's a waste of good suffering."

• Muokkasi: mayfair
  • Vastaa

Lainaus: Velvet Grey

Häpeän aina ja kaikkea. Asioita, jotka muut ovat varmaan unohtaneet jo aikoja sitten . Jaksan vaan vatvoa sitä.

sama vika.

Lainaus: Velvet Grey

Vieraampien ihmisten kanssa puhuminen ja oleminen on jo siksikin vaikeaa, että pelkään sanovani jotain auttamattoman typerää. Tämäkin on yksi syy hiljaisuuteeni isossa jengissä. Omien, tuttujen kamujen kanssa voi jo puhua mitä sylki suuhun tuo.

minä en ole koskaan ollut sanavalmis, enkä varmaankaan sellaiseksi muutukkaan.

and you need it so you just can`t let it go away ~soilwork~

• Vastaa

Lainaus: Kuutar

joo, kännykässä sais olla sellanen "peru viestinlähetys"-painike, jos toinen ei ole sitä vielä lukenut eli siis joskus tulee laitettua jotain tyhmää, mitä myöhemmin ei välttämättä mietittyään olisikaan lähettänyt.

Mä en ole pariin päivään juuri muuta toivonutkaan...
Mua harmittaa varmaan vielä kymmenen vuoden päästä, kun menin pilaamaan jotain niin kaunista laskuhumalan maailmantuskassa. Pöh. Ja pöh. Olen rikki.
  • Vastaa

Lainaus: Garmyad

Mä en ole pariin päivään juuri muuta toivonutkaan...
Mua harmittaa varmaan vielä kymmenen vuoden päästä, kun menin pilaamaan jotain niin kaunista laskuhumalan maailmantuskassa. Pöh. Ja pöh. Olen rikki.

Älä nyt vaivu tollaiseen itsesääliin !!! Tehty mikä tehty, pitää vain yrittää korjata, minkä voi ja koittaa vastaisuudessa olla viisaampi.

pimeys=hulluus

• Vastaa

Lainaus: poison

ja koittaa vastaisuudessa olla viisaampi.

Joo, eihän tässä muukaan auta kuin mennä eteen päin ja toivoa, että viisastuu matkalla.
  • Vastaa
En minä yleensä häpeä,mutta viimeaikoina on sattunut sitäkin. ;(

Mitään muuta en kammoa niin kovin kuin tylsyyttä.

• Vastaa
onhan sitä tullut sanottua itsekin sitä ja tätä, joita ei olisi tarvinnut. anteeksi siis pyydän jos jotakuta jokin on loukannut ja katuminenhan on hyvä asia, ne vasta ketuttavia on ne, jotka laukoo kaiken näköistä ja ei koskaan edes osaa ajatella, mitä tuli sanottua ja loukkasiko se ketään, jos loukkasi niin oma syynsä, mitäs loukkasi.

The best things in our life are unseen, that's why er close our eyes when we dream, kiss...

• Vastaa
Joissain puhelimissahan on noita "peru viestinlähetys"-mahdollisuuksia jos huomaa lähettäessä että viesti on menossa väärälle henkilölle. se olis kyl kieltämättä mullekin tarpeellinen.

vaikka saisin ehkä ennemminkin hävetä sitä että aiheutan hiljaisuudella vaivaantuneisuutta.

Elämä on kuin suklaaboksi. Joskus se on täynnä kuolleita rottia.

• Muokkasi: Lilith
  • Vastaa
Häpeän itseäni, sanojani ja tekojni alituiseen mutta se myös tavallaan kohentaa egoani: "olen tyhmä, mutta so what?" Sitten taas häpeän isoa egoani...
Saatan ilmaista asioita todella typerästikin, ja antaa itsestäni ihan hemmetin tyhmän kuvan. Ja häpeän omaa aika lapsekasta olemustani ja sitä että olen aika "tuore" gootti enkä tiedä kaikesta kaikkea...
Tästä lyhyestä virretä päätellen minulla on huonoitsetunto jonka takana hemmetin iso ego. Kamala yhdistelmä...

Cata: Ei sitä kannata hävetä, ihmiset voi itse puhua jos he vaivautuvat hiljaiuudesta... Vaikutit kivalta tyypiltä vaikka olitkin aika hiljaa silloin siellä kaupungilla sillä olinhan miekin aika huuli pyöreänä... Nyky yhteiskunta palvoo sitä tietynlaista "ylisosiaalisuutta", minä kivoja ihmisiä puhui ne sitten mitään eli ei...
  • Vastaa

Lainaus: Cata

vaikka saisin ehkä ennemminkin hävetä sitä että aiheutan hiljaisuudella vaivaantuneisuutta.

Äh, ei kannata hävetä tuommoista...

"If you were the heavens I would be the wind" Deathstars:Razor end

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (BlackBird). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!