Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

*Häpeää ja katuu sanomisiaan ja tekemisiään*

Kirjoittanut: Henna (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.11.2006 21:28
Vaikka kuinka monesti olen saanut hävetä sanomisiani. Usein en keksi mitään sanottavaa vähän tuntemattomampien ihmisten seurassa, ja jos keksin, saan hävetä sitä myöhemmin. Jälkikäteen vasta keksii, mitä kaikkea järkevää olisikaan voinut sanoa.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.11.2006 22:11
joo, kännykässä sais olla sellanen "peru viestinlähetys"-painike, jos toinen ei ole sitä vielä lukenut eli siis joskus tulee laitettua jotain tyhmää, mitä myöhemmin ei välttämättä mietittyään olisikaan lähettänyt.
Kirjoittanut: Shaft (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 22.11.2006 02:08
Itse en häpeää tunne kuin aniharvoin jos todellakin olen tehnyt hölmösti ajattelemattani.

Kritisoin tekemisiäni kovalla kädellä ja katson todella tarkkaan että mitä teen ja miksi teen. Tällä tavalla tiedän että vaikka asiat menisivät toisen näkökulmasta miten mönkään tai tulisi jopa tappelua sanomisistani/tekemisistäni. Tiedän, että olen tehnyt oikein.
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • Lähetetty: 22.11.2006 10:33
Aina ja ikuisesti. Häpeän todella rajusti tekemisiäni, enkä pysty unohtamaan niistä ainuttakaan, ennenkuin siitä tilanteesta on puhuttu uudestaan. Jostain kumman syystä.

Itsekin häpeän vanhoja viestejäni. Ja pelkään puhua/kohdata ihmisille, jotka ovat lukeneet vanhoja viestejäni tms.

Parastahan tässä on että olen kumpaakin samaanaikaan; mietin mitä muut miettivät minusta ja olen välittämättä p*askaakaan. Oo'
Kirjoittanut: Shaft (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 22.11.2006 11:31
ShaftShaftShaftShaftShaftShaftShaftShaftShaftShaft
Kirjoittanut: Red Dragon (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.11.2006 14:19
blackie
Mariel
Mariel
No ei siin ole mitään vikaa jos joskus sattuu jotain mölöyttää...kuhan se ei oo toistuvaa. Ja ****** siit mitä muut aattelee jos se on sun mieli pidä,mutta jos se kaduttaa jälkeen päin niin kandee miettii mitä sanoo jatkossa.
On mullakin käyny melko usein silleen että on tullu sanottua jotain mitä on katunu jälkeen päin...tosin aina tuhannen bromillen sievässä. Mut se on elämää äikä ***** kullaks muutu
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 22.11.2006 16:20
mäki päästelen suusta sammakoita aika usein tekstivieteissä sellainen peruutusnappula oisikin kätevä!

koaks.
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.11.2006 15:33
Lainaus: Ziggy Stardust Ei ainakaan minusta kukaan tällä sivustolla ole käyttäytynyt huonosti tai sekopäisesti

No ei ehkä huonosti, mutta tyhmästi... En siis aina oo ihan tarkottanu sitä, mitä oon kirjottanu ja joku on käsittäny väärin jne jne... Ja sit hävettää, ja haluais poistaa koko viestin ja kaikki...
Ja ku mul on tapana alkaa kauheena paasaamaan (tyyliin sata huutomerkkiä ja alleviivaus ja lihavointi...) kaikista asioista. Neki viestit haluais aina poistaa... Jälkeenpäin en yhtään tykkää lukee niit omii paasauksiani...
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 23.11.2006 15:35
Lainaus: Kuutar joo, kännykässä sais olla sellanen "peru viestinlähetys"-painike, jos toinen ei ole sitä vielä lukenut

Nii... Mä oon sadasti kaivannu sellasta nappulaa. Ja sama sähköpostissa. Arvatkaa ku kerran lähtein yhden viestin meiän iskälle vahingossa... Ja sen viestin olis kuitenki pitäny mennä yhel jätkälle! Et sillee... Onneks iskä ei huomannu sitä viestii ja ehdin sit poistamaan sen sen kännykästä. Huh. Läheltä piti, etten olis joutunu TOSI noloon tilanteeseen!
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.11.2006 21:02
Helpottaa oloa jos jatkossa miettii ensin mitä sanoo tai tekee, ja jos tuntuu että just nyt mun on sanottava näin, niin maltetaanpa hetki.
Ehkä kuultua lausetta ei oltu tarkoitettu sellaiseksi kuin sen ensireaktio antoi ymmärtää.
Jos kuitenkin käy niin että tulee tehtyä jotain tyhmää ja hävettää kovin, ei tarvitse tehdä sitä toiste. Okei, munasit kerran mutta on idiotismia tehdä sama toistamiseen.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit