Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

*Häpeää ja katuu sanomisiaan ja tekemisiään*

Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 08.03.2007 00:23

Lainaus: Cata

Tai vaik tässä pari viikkoa, sitten kävin deiteillä erään kundin kanssa. en varmaan kuule tyypistä enää, niin vaivaantunut se oli siinä.

Minä kävin kerran "sokkotreffeillä" (oli pakko laittaa lainausmerkkeihin, niin naurettavaa touhua se oli) erään pojan kanssa, joka höpötti aivan koko ajan. En siis saanut juuri lainkaan puheenvuoroa jos olisin halunnutkin. Toki olen sen verran hiljainen persoona etenkin vieraiden ihmisten seurassa, että todennäköisesti olisin muutenkin ollut se hiljaisempi osapuoli. Se tyyppi ei sitten sen yhden tapaamisen jälkeen enää osoittanut minkäänlaista mielenkiintoa uutta tapaamista kohtaan, liekö syynä sitten hiljaisuuteni vai jokin muu seikka, kuten goottityylinen pukeutumiseni.

Takaisin aiheeseen. Häpeän useinkin sanomisiani ja tekemisiäni etenkin silloin, jos olen jutellut uusien ihmisten kanssa. Silloin minun täytyy miettiä koko ajan, olenko nyt tehnyt jotakin väärin. Välillä se menee minulla ihan vainoharhaisuuteenkin asti; aistin hyvin herkästi ihmisten reaktioita ja sitten saatan ylitulkita niitä itseäni vastaan. Siis jos esimerkiksi sanon uudelle tuttavuudelle jotakin vähän erikoisempaa ja henkilö vastaa hieman vaivautuneen oloisena, mietin pitkään sitä kuinka olen taas mennyt nolaamaan itseni.

Kaikenlainen avautuminen saa minut häpeämään jälkikäteen myös silloin, kun olen selittänyt asioitani tutuille. Kuvittelen kai ihmisten muistavan aina vuodatukseni minut nähdessään, jos olen mennyt vaikka puhumaan kovin henkilökohtaisista asioista.

Ja löytyyhän näitä esimerkkejä vaikka millä mitalla, sillä ujoudestani, ajoittaisesta huonosta itsetunnostani ja kenties joistain menneisyyden kokemuksista ynnä muusta johtuen häpeän aika usein sanomisiani, kirjoittelemisiani (välillä myös täällä) ja tekemisiäni. Se taas rajoittaa sosiaalisuutta ja uusien kontaktien syntymistä, mikä ei tietenkään ole kovin hyvä asia. No niin ja nyt nolottaa tämäkin viesti. Hyvin menee.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 08.03.2007 09:11

Lainaus: Swanette

Häpeän useinkin sanomisiani ja tekemisiäni etenkin silloin, jos olen jutellut uusien ihmisten kanssa. Silloin minun täytyy miettiä koko ajan, olenko nyt tehnyt jotakin väärin. Välillä se menee minulla ihan vainoharhaisuuteenkin asti; aistin hyvin herkästi ihmisten reaktioita ja sitten saatan ylitulkita niitä itseäni vastaan. Siis jos esimerkiksi sanon uudelle tuttavuudelle jotakin vähän erikoisempaa ja henkilö vastaa hieman vaivautuneen oloisena, mietin pitkään sitä kuinka olen taas mennyt nolaamaan itseni.

Kaikenlainen avautuminen saa minut häpeämään jälkikäteen myös silloin, kun olen selittänyt asioitani tutuille. Kuvittelen kai ihmisten muistavan aina vuodatukseni minut nähdessään, jos olen mennyt vaikka puhumaan kovin henkilökohtaisista asioista.

Ja löytyyhän näitä esimerkkejä vaikka millä mitalla, sillä ujoudestani, ajoittaisesta huonosta itsetunnostani ja kenties joistain menneisyyden kokemuksista ynnä muusta johtuen häpeän aika usein sanomisiani, kirjoittelemisiani (välillä myös täällä) ja tekemisiäni. Se taas rajoittaa sosiaalisuutta ja uusien kontaktien syntymistä, mikä ei tietenkään ole kovin hyvä asia

Meillä on Swanetten kanssa taas jotain yhteistä. Kirjoitit samat fiilikset/kokemukset kuin täälläkin päässä. Sitten kun niitä tulee kelattua päässä kuin vanha rikkinäinen levy. Varmaan itse pitäisi mennä psykologille tai joku jonka kanssa jutella neutraalisti.
  • Lähetetty: 08.03.2007 18:14

Lainaus: M Chaosbreather

Meillä on Swanetten kanssa taas jotain yhteistä. Kirjoitit samat fiilikset/kokemukset kuin täälläkin päässä. Sitten kun niitä tulee kelattua päässä kuin vanha rikkinäinen levy. Varmaan itse pitäisi mennä psykologille tai joku jonka kanssa jutella neutraalisti.

Siinä tapauksessa olisi varmaan psykologillakäynti minullekin tarpeen
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 08.03.2007 19:29
että pitikin taas ylireagoida ja räjähtää sillä tavalla....
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.03.2007 22:32

Lainaus: Iiriva

että pitikin taas ylireagoida ja räjähtää sillä tavalla....

Jotekin samat fiilikset.
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 12.03.2007 08:33
Hienoista ylireagointia täälläkin. Aika lapsellista sellaista vieläpä. Jouduin viettämään yhden päivän vuokatin hotellissa erään epämukavan tyypin kanssa ja hermostuin totalisesti. Kupit lenteli seinään yms muut tavarat jotka tielle sattuivat. Kauhea sotku ja morkkis jälkeenpäin.
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 12.07.2007 00:55

Lainaus: Mariel

Minusta tuntuu, että teen aina jotain tyhmää tai sanon (tai kirjoitan) jotain, mitä jälkeenpäin häpeän hirveästi.

Minulle käy tuota edelleen hyvin usein, ehkä vielä enemmän kuin joskus aiemmin. En tiedä, mokailenko sitten nykyisin useammin vai mistä johtuu. Toisaalta harvemmin kuitenkaan olen edes tehnyt mitään oikeasti typerää. Voisi olla hyvä jos en niin usein ajattelisi liikaa asioita.
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.07.2007 11:27
häpeänkö ?
kyllä !
Kirjoittanut: Lovekiva (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Lovekiva
  • Lähetetty: 12.07.2007 12:52
Minä häpeän läshes kaikkia tekemiäni/sanomiani/kirjoittamiani asioita. Todella ärsyttävää. Ainakin puolet tällekin foorumille laittamistani viesteistä ovat vaivanneet päätä jonkun aikaa, on ollut sellainen olo että "pakko mennä poistamaan se!!!!", mutta ei ole päässyt koneelle tai jotain muuta niin sitten on pitänyt vaivata sillä päätään. Ja hyvin usein muokkaan vistiäni sata kertaa... Olisikohan se hyvä noin... Tämänkin muokkasin
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 12.07.2007 16:07

Lainaus: Lovekiva

Ainakin puolet tällekin foorumille laittamistani viesteistä ovat vaivanneet päätä jonkun aikaa, on ollut sellainen olo että "pakko mennä poistamaan se!!!!"

miulla sama juttu välillä. kun on kirjottanu jonkun viestin esim. suunnattoman kiukun vallassa niin sitä kyllä tulee sitten myöhemmin kaduttua. ja sitten se mitä on joskus lapsena sanonu. ja muutenkin mitä on jokskus sanonu sokerihumalassa (humalassa en oo vielä ollu)tai tyhmyyksissään sanonut...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit