Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

*Häpeää ja katuu sanomisiaan ja tekemisiään*

Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 12.07.2007 17:17
Ainahan sitä saa olla sanomisiaan ja/tai tekemisiään katumassa. Minäkin, kun olen tällainen "ujo ja hiljainen" (lue:kaikkea muuta) maalaistyttö. Olen aina suuna päänä höpöttämässä omiani ja häröilemässä mitä milloinkin, niin ehän siinä oikein voi muuta tehdä kuin nolata itsensä.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 12.07.2007 17:44

Lainaus: darkAngel

Lainaus: Lovekiva

Ainakin puolet tällekin foorumille laittamistani viesteistä ovat vaivanneet päätä jonkun aikaa, on ollut sellainen olo että "pakko mennä poistamaan se!!!!"

miulla sama juttu välillä. kun on kirjottanu jonkun viestin esim. suunnattoman kiukun vallassa niin sitä kyllä tulee sitten myöhemmin kaduttua. ja sitten se mitä on joskus lapsena sanonu. ja muutenkin mitä on jokskus sanonu sokerihumalassa (humalassa en oo vielä ollu)tai tyhmyyksissään sanonut..

Niin ja täällä kun niitä ei saa POIS! Möh, Herpissä sentään saa.
Toisin se nyt onkin eri keskustelupalsta. Toisaalta tämän takia on hyvä keksintö se päiväkirja tai sen tapainen. Hölmöilyt jää omaan tietoon.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 12.07.2007 17:50

Lainaus: Lovekiva

Ja hyvin usein muokkaan vistiäni sata kertaa... Olisikohan se hyvä noin...

Minä myös usein muokkaan omia viestejäni täällä jälkikäteen, kun en ole aluksi tyytyväinen siihen mitä olen selostanut. Melkein aina löytyy jotakin lisättävää, poistettavaa tai muunneltavaa. Ja mietin, että olikohan tämä viesti taaskaan hyvä vai pitäisikö jättää kirjoittamatta.
Kirjoittanut: Lovekiva (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Lovekiva
  • Lähetetty: 12.07.2007 19:00
Niin ja minä en ole juurikaan uskaltanut kirjoitella Kitinät, nativat ja vinkunat -topikkiin tai muuhun vastaavaan, koska raivostuttua tulisi kuitenkin selostettua kaikkea tyhmää.
  • Lähetetty: 13.07.2007 09:06
Muutkin harrastaa muokkausta... En tosin jaksa ihan vanhoja viestejä muokata kun ne ovat unohtuneet jonnekin ja enkä jaksa jokaista viestiä lähteä jahtaamaan.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 13.07.2007 18:59
minullakin usein hävettää kirjoittamani viestit, ja jälkikäteen ajattelee että tommosta sontaa tullut taas kirjoteltua, voi elämänkevät.. Monesti tekee mieli sitten vaan kadota täältä, mutta olen liian riippuvainen tehdäkseni sitä. En harrasta liiemmin viestien muokkausta, toivon vaan niiden unohtuvat.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 13.07.2007 22:19

Lainaus: TheSecret

En harrasta liiemmin viestien muokkausta, toivon vaan niiden unohtuvat.

Älkääs nyt, ei muut ajattele teiän tekemisiä / juttujanne, niillä on ihan liian kiire ajatella mitä muut ajattelee heidän omista jutuistaan.
Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 15.07.2007 02:25
NO mun motto kyllä on "mitään ei hävetä"
Kirjoittanut: Lovekiva (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Lovekiva
  • Lähetetty: 15.07.2007 09:08

Lainaus: Metallitar

Pystyisimpä minäkin tuohon.
  • Lähetetty: 15.07.2007 11:47

Lainaus: Metallitar

Ainakin jos ei muista!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit