Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

*Häpeää ja katuu sanomisiaan ja tekemisiään*

Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 02.03.2007 21:19
kyllähän se vähän sosiaalisemman ihmisen vaivauttaa, kun ei puheenaihetta keksi, muttei ainahan tartte pälättää koko ajan on mukava vaan istua hilja jonkun kanssa.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Cata
  • Lähetetty: 04.03.2007 22:06
^ ^ jotkut on enempi kuuntelijoita.
Kavereista eräät vain hyppivät seinille kun istun hiljaa ja jostain syystä kuvittelevat että miul on tylsää. Tai vaik tässä pari viikkoa, sitten kävin deiteillä erään kundin kanssa. en varmaan kuule tyypistä enää, niin vaivaantunut se oli siinä.

Juu, olis kivempi olla enempi outgoing.
Kirjoittanut: Doomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.03.2007 22:10

Lainaus: Cata

Juu, olis kivempi olla enempi outgoing

Äh kaikki ovat sellaisia kuin ovat... ...Be your self!
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.03.2007 14:56
Ei ois kivempi... Mie satun aina silloin tällöin olemaan "outgoing" ja ihmiset kyselee että milloin tuo mahdollisesti nukahtaa/kuolee pois. Tai että missä se teippi olikaan?...
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 05.03.2007 22:34

Lainaus: Velvet Grey

Häpeän aina ja kaikkea. Asioita, jotka muut ovat varmaan unohtaneet jo aikoja sitten . Jaksan vaan vatvoa sitä. Pitäisi varmaan hakeutua hoitoon.. Vieraampien ihmisten kanssa puhuminen ja oleminen on jo siksikin vaikeaa, että pelkään sanovani jotain auttamattoman typerää. Tämäkin on yksi syy hiljaisuuteeni isossa jengissä. Omien, tuttujen kamujen kanssa voi jo puhua mitä sylki suuhun tuo.

Aika samoin täälläkin päässä.
Joskus tulee kieltämättä kelattua asioita, jotka kannattas jo unohtaa.
Ei ole järkeä antaa soida saman levyn uudestaan, siksi kirjoitankin ja teille höpisen ja puran juttujani, ehkä myös siksi, että minun on ns. tosi elämässä hankalampi saada kontaktia. Täällä voi myös käydä/sanoa suoraan mielipiteensä ilman, että pitää tarkkailla millainen se toinen on. Täällä on ns. vapaasti tuomittavissa tai ei tuomittavissa. Keskustelupalastahan tämä on.

Sitten taas tuolla kasvotusten vieraiden/isossa jengissä menee vähän lukkoon, tarkkailee sitä porukkaa (ja joskus ihan oikeasti yrittän saada puheenvuoron mutta kun juttu vaihtuu lennossa ja miltein samassa lausessa)
Tosin kuin poikaystäväni hölisee ja sanoo suoraan mielipiteensä, sen sanomisia ei tarvitse kelailla jälkeenpäin.

Sitten kun tosiaan jää on murrettu voi pölistä mistä vaan, eli varmaan just tuohon tutustumiseen ja ihmisten kohtaamiseen ihan yleistä.

TAAS tuli ihan hirmu pitkä viesti ja sepostus, en tiedä jaksaako kukaan koskaa lukea näitä vastauksia/mielipiteitä. Mie haluasin toisiaan olla enemmän sosiaalisempi ja omata niitä ns. sosiaalisia taitoja. Olisin varmaan aika puhelias näiden viestien perusteella.
Kirjoittanut: Doomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 05.03.2007 22:43
Häpen sitä että puhun tyhmiä...
Kirjoittanut: seidar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.03.2007 03:44
toisinaan häpeän jopa omaa olemassaoloanikin. Samaten kaikkia niitä pienen pieniä asioita joita olen joskus sanonut/tehnyt, juuri sellaisia joita kukaan ei muista/ketään ei kiinnosta. Hm, johtuu huonosta itsetunnosta, luulisin.
Kirjoittanut: Speedymaza (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.03.2007 13:44
Oon käyttäytyny niin ylimielisesti ja ******** erästä ihmistä kohtaan että tämä muistaa sen monen vuoden jälkeenkin. Voin sanoa että hävettää ja ******** mitä sitä on menny sanomaan.
Kirjoittanut: Jensu (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.03.2007 19:52
Mmm mulle on tehty epäreiluja asioita mun elämässä ja mua on kiusattu. Äiti aina sano, että vedä turpiin, mutta en oo ollu sellanen ihminen, joka sanoo mistään tai tekee mitään. Noh, itsetunto on kasvanut ja nyt tulee sanottua herkemmin ja sitten kun sanon, siis ihan aiheesta ,niin häpeän sitä myöhemmin ihan älyttömästi. oon ihan älyttömän nössö hehheh annan kaikille vaan anteeksi ja häpeen sanomisiani
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 07.03.2007 07:28
Turhan aggression purkaminen nyt viime aikoina vähän väärän suuntaan on kaduttanut.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit