Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

*Häpeää ja katuu sanomisiaan ja tekemisiään*

Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.07.2009 17:42
Eiköhän tuollaista jokaiselle joskus satu. Itse pyydän tarvittaessa anteeksi ja koitan olla ensi kerralla viisaampi. Mutta jos jotain on jo tapahtunut, katuminen ei varsinaisesti enää (sitä tilannetta) auta. Enemmän ainakin minulle tuntuu sattuvan sellaista, että keksii vasta jälkeenpäin jonkun nasevan, viisaan tms. vastauksen johonkin kysymykseen tai keskusteluun. Näin kävi viimeksi eilen.
Kirjoittanut: yurei (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 09.07.2009 11:18
^ Sama homma meikäläisellä, nasevat tai viisaat vastaukset tulee mieleen vasta jälkeenpäin...

Mutta tämähän on kohtalaisen yleinen asia meikäläiselle tämä katumus, vaikka mitään en kadu niin silti kaduttaa.. Neidillä nimittäin on paha tapa sanoa kaikki ajattelematta laisinkaan sitä, miltä se toisesta tuntuu. Enkä myöskään _osaa_ pyytää anteeksi, tai enemmänkin en pyydä anteeksi jos en itse katso sitä aiheelliseksi...
Tästäpä johtuen ollut jo muutamat ihanan kitkerät riidat miehekkeen kanssa, joka taas ei kestä jos häneltä ei pyydetä anteeksi, kyllähän minä sen ymmärrän että hänestä tuntuisi paremmalta jos pyytäisin, mutta kun ei ole sisua.. Valitettava totuus.
Kirjoittanut: Venom (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.07.2009 11:27
Tuntuu että joskus kun tänne kirjoittelin niin annoin kuvan itsestäni että olen täysi sekopää mutta se oli silloin kun asiat oli huonosti.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: FilthyVictorian
  • Lähetetty: 10.07.2009 23:18

Lainaus: Venom

Tuntuu että joskus kun tänne kirjoittelin niin annoin kuvan itsestäni että olen täysi sekopää mutta se oli silloin kun asiat oli huonosti.

Minä en ainakaan muista mitään niistä, että mut voit ottaa pois laskuista. (ihankuin ikinä muistaisin mitään.)

Hmmm...täräytän asiat yleensä suoraan, ja ehkä liiankin. Varmaan olen loukannut jotakin suorapuheisuudellani. Sanomisia ei nyt niin hirveästi kadu, mutta tekemisiä kyllä. ;D ja paljon.. varsinkin nuoruuden hölmöilyt.
Kirjoittanut: Pastelli (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.07.2009 18:59
Mulla on maailman ärsyttävin kirjoitustyyli. Ja mun jutut ja mielipiteet (jos mulla niitä ylipäätään on) on sitäkin ärsyttävämpiä. Teen ja sanon varsinkin netissä aina kaikkea, minkä myöhemmin honaan porottavan noloksi. Tosin myös irlissä sanottua ja tehtyä saa aina hävetä, ja niihin lukeutuvat mm.
-Se, kun aloin kertomaan bestikselle juttua siitä kuinka olin juonut omaa vertani. Sillä hetkellä se tuntui todella jännittävältä ja coolilta vedolta (varsinki nyt q on niiku twailaith d44), näin jälkeenpäin kuulostaa aika psykoottiselta touhulta.
-Se, kun näytin 11-vuotiaana senaikaiselle ihastukselleni videon missä olin alasti. Silloin se ei hävettänyt pitkiin aikoihin ja unohdin koko jutun, mutta kun se noin parin vuoden päästä palasi mieleen, olisin voinut kaivaa silmät päästä ja hypätä kalliolta.
-Se mitä puin viimekesänä päälleni. Niin järkyttävää, etten pysty kertomaan siitä enempää.
- Se, että puhuin eräänä yönä 3h kaverilleni ihanvaaneräästä (seliseli) henkilöstä, josta en kyllä päiväsaikaan käyttäisi niin ihannoivia adjektiiveja muualla kuin toivottavasti hyvin vartioidun pääkoppani sisällä.

Siinä kasa huolestuttavia esimerkkejä. Löytyy kyllä enemmänkin, mutta eiköhän tuokin ole jo liikaa :´´D
Kirjoittanut: snowprints (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.08.2009 12:54
Hävettää,kun tulee joskus kerrottua liikaa ihmisille miun intiimeistä asioista. En siis tarkoita seksuaalisia vaan muita. Varsinkin humalassa saatan selittää. ahdistaa sitten myöhemmin kun tietää että joku ihminen tietää miusta asioita joita en oo kertonu edes parhaimmalle ystävälle. Onneksi kumminkin oon joka kerta osannu sellasen ihmisen valita että tiedän ettei se oo kertonu eteenpäin niitä juttuja. vielä.
Kirjoittanut: Nikkisuicide (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.08.2011 19:00
En tunne keskimäärin juurikaan häpeää ja se näkyy. Minua on muunmuassa pidetty
-Raiskaajana, psykopaattina, narsistina, misantrooppina (Joskus en tuota kyllä voi kiistää), homona ja vaikka minä tahansa muuna.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit