Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

suhtautuminen eläimiin?

Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 09.01.2007 13:46

Lainaus: Piiskansiima

Cata: luithan sanaparin yritän välttää?

luin kyl. älkääottakopahalla.
Kirjoittanut: Mephistopheles (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.01.2007 15:41

Lainaus: mlrd

kaikki? tuskinpa vaan.
kaatopaikoillakin näkee erilaisia värimuunnoksia, ja siellä toimii karsinta varsin tehokkaasti. luulisin rotan kesyttämisen olevan suhteellisen nopea prosessi, muutama sukupolvi varmaan riittää.
joten en näe oikein syytä siihen, että pidettäisiin pystyssä pelkästään perinnöllisiä tauteja kantavaa kantaa... kaukaa haetulta vaikuttaa tuo, joskin on mahdollista kyllä.

Niin, eräs eläinlääkärin vastaanotolla työskennellyt henkilö kertoi, että hänellä oli ollut rotta, jossa oli sitten neljäsosa villiä rottaa. Eli poikkeuksellisen pitkäksikin se yksilö(6v). Vaan aika harvassa ovat nuo villirotat.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 09.01.2007 17:05
Mulle eläimet on aina ollu kaikki kaikessa, omistan monta kissaa (osa niistä mun vanhemmilla Kokkolassa, koska ovat tottuneet liikkuun vapaasti ulkona, ja mä voin pitää vaan sisäkissoja tääl kämäses kerrostaloa). Ennen kaikkea oon just kissaihminen, mut rakastan melkeen kaikkia eläimiä. harmi vaan kun pitää olla näin köyhä! Kuulun Green Peaceen, WWF:ään, Animaliaan, Hesan rotukissayhdistykseen ja ihmisten puolesta Amnestyyn.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 09.01.2007 17:37

Lainaus: Ninni

Animaliaan

Ai säkin kuulut Animaliaan. Niin minäkin, oikein aktivisti-jäsen, tosin en oo nyt vähään aikaan ollut mukana tapahtumissa. Pitäis varmaan taas aktivoitua.
Kirjoittanut: predatoress (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.01.2007 23:58
Oman elämäni yksi peruspilareista on eläimet, vaikkakin syön lihaa - lähinnä riistaa. Turkiksia en tule käyttämään kuunaan päivänä, enkä omista nahkavaatteita kenkiä lukuunottamatta. 'Puhun' eläinten kanssa, ja kaippa minua pidetäänkin hieman hulluna Minne menenkin, sukulaisten luokse tai muualle, ensimmäisenä rynnätään tsekkaamaan kaikki elukat ja sitten vasta tervehditään isäntäväkeä. Korvessa asuneena ja kasvaneena omituisena otuksena minulla oli nuoruudessa vähän ihmisystäviä - mutta minulla oli kultainen koirani, ja aina on ollut myös kissa talossa. Ymmärrän paremmin eläimiä niiden suoruudessaan kuin ihmisiä - kun ihminen hymyilee, et voi ikinä olla varma, mitä se perimmältään ajattelee; kun koira heiluttaa häntää ja katsoo iloisesti silmiin ei ole epäilystäkään, että sillä on hyvä olla.

Kuulun luonto-liiton susiryhmään, ja villipedot ovat erityinen kiinnostuksen kohde varislintujen ja muiden ei-niin-söpöjen elukoiden joukossa.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 10.01.2007 00:32

Lainaus: predatoress

Minne menenkin, sukulaisten luokse tai muualle, ensimmäisenä rynnätään tsekkaamaan kaikki elukat ja sitten vasta tervehditään isäntäväkeä.

No just tuon vuoksi mulla ei olekaan muita elukoita. Säästän kaltaisiltasi vaivaa, minua kättelemällä tulee moikattua isäntäväki ja eläimet samalla kertaa.
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.01.2007 14:42

Lainaus: Mephistopheles

Vaan aika harvassa ovat nuo villirotat.

lemmikkeinä varmaan harvassa... saa olla vankka häkki ettei mene läpi ja saattaa olla ettei silittää uskalla. pieniä käytöshäiriöitä voi tulla vankeudessa jne... ainakin pari minkkiloukkuun eksynyttä olivat hädissään raadelleet toisensa puolikuolleiksi muutamassa tunnissa.
(oli mökillä pieni rottaprobleemi...)
Kirjoittanut: gootti (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.01.2007 11:40
eläimet ovat olleet mulle aina tärkeitä,ite en omista mutta kaverin ja naapurin elukoita tulee aina hellittyä=)Olen enemmän koira kuin kissaihminen.koiran kyllä hankin joskus kun muutan itekseni asumaan=)
Kirjoittanut: Satyricona (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.01.2007 12:46
Koira on perheenjäsenemme, jota ei esim. myytäisi mistään hinnasta. Upea persoona ja tärkeä olento.
Hevoset ovat aina olleet ystäviä, mutta ikäänkuin väliaikaisia yhteistyökumppaneita, sillä kilparatsastusta harrastavana ei ole ollut mahdollisuutta pitää samaa hevosta koko sen elinkaaren ajan, mikä toki ideaalista olisikin.
Kirjoittanut: PoorLittleGirl (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.01.2007 16:03
Eläimet on ihania, sympaattisia ja suloisia kacereita. Lojaaleita ainakin jotkut ja niille on kiva höpötellö kaikenlaista.

Varsinkin oma hiirivauvani Leevi on maailman söpöin otus <3

Eläimet on useimmiten paljon fiksumpia kuin ihmiset. Ainakaan eläimet eivät esim. tapa turhan takia ja kaikenlaista muuta tyhmää...

Tykkään elukoista, jep jep
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit