Gootti.net

Tee ja/tai kahvi

Kirjoittanut: eva (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.05.2013 17:35
Juon sekä teetä että kahvia
enemmän teetä
Kirjoittanut: von Berg (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.06.2013 12:49
Oi kyllä! Kahvia! Elämä alkaa heti näyttämään valoisammalta kun kahvinkeittimen pulputus kantautuu korviin ja kahviaromi hivelee haistinelimiä. Joskus mustana, yleensä maidon kanssa koska ei jaksa odottaa jäähtymistä. Muutama kuppi päivässä tavallisesti. Periaatteessa ei väliä mitä laatua, vahvempi on aina parempi.
Teetä en ole koskaan oikein oppinut juomaan, maistuu jotenkin tiskirätiltä mun suussa. :S
Kirjoittanut: elviira (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 21.08.2013 12:12
Molempia tulee juotua. Teetä yleensä hunajan kanssa, Nespresson kahvia maitovaahdon kanssa
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.08.2013 13:06
Kahvia mahdollisimman tummapaahtoisena sekä vahvana, mielellään myös mustana. Espresso, hyvin tehtynä toimii hienosti. Juon myös kahvini pääasiallisesti haaleana, en kestä kuumia juomia. Saan aina myös kuulla siitä, kun jätän kahvikuppejani lojumaan ja jäähtymään ympäriinsä työpaikoilla ja muualla.

Myös vihreä tee on suosikkini, sen ostana aina luomuna ja mieluiten gunpowder-muotoisena irtoteenä. Ehkä vaan kuvittelen, mutta maku on mun mielestäni paljon parempi sillä tavalla. Myös valkoinen tee ja yrttitreet uppoavat ihan hyvin.
Kirjoittanut: Yackee (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 21.08.2013 15:32
Hola!

Pystyn juomaan molempia, mutta enemmän juon kahvia. Tee jäähtyy liian hitaasti.
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.08.2013 16:00
Molempia juon mielelläni, mutta kahvia tulee enemmän hörpittyä. Ilman sitä ei kyllä päivä lähde käyntiin, ei sitten millään. Kai se on kun on 5 vuotiaasta asti tottunut juomaan ja auttaa muka jotenkin heräämisessä. Kahvin juon maidon kanssa jos maitoa on saatavilla, mutta ei ole ongelmia juoda mustanakaan. Sokeria en käytä.

Tee on todella hyvää ja sen nautin myös maidon kanssa (en ole oppinut juomaan sitä ilman maitoa). Flunssassa siihen saattaa joskus laittaa hunajaa, mutta muuten yleensä ilman mitään. Teetä tulee kuitenkin harvemmin juotua, enemmän sitten tosiaan flunssassa. Mutta on ihanaa että isä työmatkoiltaan ympäri maailmaa aina muistaa tuoda paikallista teetä tuliaiseksi, mm. Kiinasta on jo monien reissujen mukana tullut mielettömästi eri teelajeja
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.08.2013 17:19
Mä menin mainitsemaan että mä juon teetä ja nyt on mummo ja kaverit antaa teensä mulle kun eivät niistä ymmärrä/eivät jaksa läärätä irtoteellä. Lakritsitee on kyllä hyvää.
Aika moni tekee silleen et ne vaan vähän kastaa sitä teepussia siellä kupissa, et siitä vedestä tulee vähän kellertävää ja sitten ne laittaa sinne kilon sokeria, ei se mun mielestä mitään teetä oo. Ite annan sen pussin olla siellä koko ajan, että oikeasti maistuu että mikä tee on kyseessä.

Kaverin äiti sano mua teehipsteriks :O
Kirjoittanut: Nocturne (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 21.08.2013 18:17
Kaikelle on hetkensä. Olen enemmän kahvi ihmisiä, mutta joskus kunnon kuppi teetä auttaa enemmän kuin sydämenpohjasta tullut kirosana.
Kirjoittanut: Cyb3 (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.08.2013 20:19
Kahvia, kahvia, kahvia ja kahvia. Mieluiten mustana, a lá black tai sitten (tästä tykkään eniten!) ei minkään kanssa. Kun pistän mustan kahvin kyytipojaksi tätä "ei mitään" nii kyl tulee kunnon sumpit!
Kirjoittanut: Tyrienda (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.08.2013 00:12
Kaffe kaffe tiätty, mustana ja maidolla menee.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit