Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Työpaikat

• Vastaa
Miuta rupesi tälläinenkin kiinnostamaan, että mitäs te gootti.nettiläiset teette työksenne?

Itse en ole tällä hetkellä töissä, mutta odottelen vastausta työhakemukseeni.

Ei tarvitse sanoa sen tarkemmin, minkä nimisessä firmassa työskentelee, mutta mitä tekee. Esim. jos työskentelee Siwan kassalla, voipi sanoa olevansa vain ruokakaupan kassa

ja nuoremmat, mitä haluaisitte tehdä tulevaisuudessa vai kelpaako aluksi mikä pätkätyö vain?

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
En ole kauhean paljoa miettinyt, mitä haluaisin tehdä työkseni, mutta joku musiikkiin liittyvä olisi kiva. Tai sitten kirjailija, mutta pelkään että kärsivällisyyteni ja ideani loppuisivat kesken. Tykkään myös suunnitella ja toteuttaa sisustusta, joten joku sisustussuunnittelija olisi myös aika hyvä. Tai sitten jonkinmoinen koruseppä/suunnittelija

-If you be the one to cut me I will bleed forever-

• Vastaa
Mie aion taiteen kandidaatiksi

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa
mä siivoon vanhustentalolla asukkaiten huoneita ja auttelen keittiöllä

suvi turpeinen

• Vastaa
Mä olen projektipäällikkö Tietotalo Infocenter Oyj:ssä. Vastaan asiakkaiden verkkoviestintäprojekteista ja komennan koodarit + graafikot tekemään töitä. Lisäksi tulee tehtyä freelancerina kaiken maailman juttuja moneen suuntaan.

Most will fail and all will die so none shall live to tell the tale.

• Vastaa

Lainaus: Ximmo

Mä olen projektipäällikkö Tietotalo Infocenter Oyj:ssä

Taidat olla samassa firmassa ala-asteaikaisen luokkakaverini kanssa.

Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.

• Vastaa
Työskentelen eräässä keskisuuressa tietoturvatalossa SAPin ja Cognosin parissa. Joskus muinaisessa esihistoriassa olen toiminut myös webmasterina ja koodarina.

Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.

• Vastaa
Tällä hetkellä en oo töissä, vaan vietän aikani netissä, pc:den ja kitaran kanssa. Se vaan sattuu olemaan niin, että töitä ei oikein löydy täältä päin Suomea. Ammattini onpi kokki ja on pätkätöitä tullu tehtyä. Se on aina niin mukavaa, kun on töissä ja saa kunnon tiliä. Kyllä se aina työttömyyskorvauksen voittaa, mutta minkäs teet?

"Frankly my dear, I don't give a damn"

• Vastaa
haluisin olla psykologi toisaalta,tai psykoterapeutti, mutta tullakseen psykoterapeutiksi,pitää itse olla potilaana psykoterapiassa, se eiole musta yhtään kiva juttu. ties mitä kauheuksia ne sais selville mmun perverssin mielen Idistä.
ja jos oisin psykologi en haluasis kuunnella ihmisten valitusta.. tai olla silleen 'yritän käyttäytyä normaalisti ja kunnioittavasti vaikka potilaani onkin umpihullu'
jos saisin alottaa kaiken alusta syntyisin pojaksi ja miusta tulis muusikko.

katkeria aatoksia.Ahihi

• Vastaa
Tällä hetkellä pääsääntöinen työni on opiskelu, mutta sen lisäksi teen kotipalvelutyötä ja keikkaluontoisia hommia.

On totta, ettei ihminen ole saari. Mutta kuolleista ihmisistä saa rakennettua hyvän lautan.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!