Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Perinteiset kirjeet

Kirjoittanut: Giffirt (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 15.12.2010 10:24
Taidan kuulua siihen perin harvinaiseen lahkoon, joka avoimesti myöntää ettei pidä paperikirjeistä. Sinänsä se ei itse toimintaan liity, lähinnä kyse on vain siitä että kaikki epämukavimmat postini ovat aina olleet paperikirjeitä. Edelleen pulssi nousee aina kun luukusta kolahtaa käsin kirjoitettu kirje.
Kirjoittanut: Roudatar (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: Roudatar
  • Lähetetty: 15.12.2010 11:16

Lainaus: Heetteri

Saako minusta sitten jotenkin niin luotaantyöntävän kuvan kirjeitse ettei edes vaivauduta ilmoittamaan?!

En usko, että se noin on. Musta tuntuu, että se syy on varmaan se, että ihan tai melkein tuntemattomalle ihmiselle on vaikeampi kirjottaa, mutta jos kirjekaveri on joku ystävä, niin se on paljon mielekkäämpää. Näin mulla ainakin on.

Lainaus: Giffirt

Sinänsä se ei itse toimintaan liity, lähinnä kyse on vain siitä että kaikki epämukavimmat postini ovat aina olleet paperikirjeitä. Edelleen pulssi nousee aina kun luukusta kolahtaa käsin kirjoitettu kirje.

Sehän olis mahdollista, että jos säännöllisesti tipahtas postiluukusta mukava, ystävän kirjottama kirje, niin ehkä se ei enää oliskaan niin epämukavaa.

Päätettiin kaverin kanssa keväällä, kun hän muutti toiselle paikkakunnalle, että aloitetaan kirjeiden kirjottelu. Kesä meni niin, että taidettiin saada lähetetyksi vaan 1 kirje päittäin, mutta syksyllä sit sovittiin aika jonka kuluessa kirjeen saapumisesta olis vastattava ja hyvin lähti. Tässä välissä oli semmonen muutaman viikon jakso kun kaveri aloitti työpaikassaan ja väsyi vähäsen kun ei vielä ollut tottunut, niin kirjeily oli hiukan yksipuolista, mutta nyt taas sujuu. En haluaisi lopettaa kirjottamista, kun se on tavallaan terapiaa myös itselle. Saa ottaa pienen hetkn aikaa itselleen lukeakseen kirjeen ja vastatakseen siihen. Meillä oli suunnitelmissa muuttaa jossain kohtaa (ehkä ensi vuonna) samaan kaupunkiin, niin ehkä se kirjeiden lähettely sillon jää vähemmälle, vaan saas nähdä.
Kirjoittanut: Embize (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.12.2010 13:46
Kirjeiden kirjoittaminen on mielestäni mukavampaa kuin vaikkapa mailin kirjoittaminen
Ennen tuli paljonkin kirjoiteltua, mutta nykyään ei oikeastaan koskaan.
Joskus mulla oli useampikin kirjekaveri ja vähintään kerran kuussa kirjoteltiin.
Nyt kirjoittelu on vaan päässyt unohtumaan. Olisi kyllä mukavaa jos joskus vielä sen kirjeen saisi jollekkin kirjoitettua. Itseäni ainakin ilahduttaa kovasti jos saan kirjeen ja siihen on sitten mukava vastata. Mutta eipä kukaan ole enää mulle kirjoitellut niin kuin en minäkään ole saanut kirjettä aikaiseksi. Oon kyllä aloittannut useita kirjeitä, mutta ne on vaan jäänyt kesken ja sitten monen kuukauden päästä jostain löytyykin se keskeneräinen kirje ja huomaa ettei taaskaan ole saanut sitä kirjoitettua loppuun asti.
Mutta ehkä mä vielä joskus jonkun kirjeen jollekkin lähetän
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit