Lainaus: turmatar
Uusien kirjekavereide löytäminen on tosiaan vaikeaa, varsinkin kun itsellä alkaa olla jo ikää ja olisi mukavampi kirjoitella edes suunnilleen samanikäisten kanssa. Kirjeenvaihtoa harrastaa aika harva ja niistäkin harvoista suurin osa on alle 20- vuotiaita. :/
Jep, tähän mietteeseen yhdyn minäkin... Olen koittanut harrastaa kirjeenvaihtoa itseäni kymmenen vuotta nuoremman henkilön kanssa, mutta jotenkin siinä tuli välillä sellainen olo että ei oltu ihan samassa maailmassa... mukava tyttö muuten kyllä.
Toisinaan taas omanikäisten (olen myös tuon 24 vuotta) ihmisten kanssa on myös tätä "ihan eri elämäntilanne" -ongelmaa, kun ne ovatkin naimisissa ja kahden muksun äitejä ja rakentavat omakotitaloa johonkin maalaislähiöön...
Toisaalta on hirmu hienoa kuullu toisten ihan erilaisesta elämäntilanteesta, mutta siinä kohtaa jos pitäis keskustella jostain asuntolainasta ja lasten päivärytmistä niin mulla menee kyllä kynä suuhun. Ja eräs tällainen tyttö kirjoittikin taas kirjoitti mulle suoraan, että se ei pysty kirjoittelemaan kanssani, koska se ei kestänyt lukea niitä reissupäiväkirjoja ja kuvauksia kaikista tilaisuuksista, festareista, keikoista ja tuollaisesta missä olin käynyt... alkoi kuulemma mietityttää, että oliko se perheen perustaminen jo siinä iässä ihan viisasta.

Uusien kirjetovereiden löytäminen on kyllä todella ihan oikeasti hankalaa...
Impotenssin määritelmä: Maan vetovoima voittaa naisen vatovoiman.