Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Perinteiset kirjeet

• Vastaa
Jos kirjeiden kirjoittelu äityy ihan harrastukseksi asti, niin mikäpä sen mukavampaa kuin omasuunnittelema postimerkki. Se antaa mielestäni kirjeelle tai oikeastaan sen kuorelle aivan omanlaisensa arvokkuuden, hauskuuden jne. postimerkistä riippuen.
Täytyypä muuten alkaa suunnittelemaan oma goottityylin postimerkki. Sellaisen voi suunnitellatäällä .

Uskaltaisikohan kysyä foorumin ylläpidolta lupaa lainata gootti.netin "pääkallovaakunaa" omaan postimerkkiin...
  • Vastaa
Mietin tässä, että olisiko täällä joku halukas kirjoittelemaan etanapostia miun kanssa, kun nuo miun vahat kirjekaverit ovat nytten tyystin kaikonneet. Haluaisin oikeasti uusia kirjetuttavuuksia kun koneella istuminen ja juttelu on alkanut maistumaan puulta, koska siintä puuttuu se jokin "asia" mikä välittyy kirjeistä.
Miun osoitetta voi kysellä yksityisviestillä tai vastaavasti heittää oman osoitteen sinne.

Tie helvettiin on kivetty murtuneilla sieluilla.

• Vastaa
Voi, en ole vuosiin kirjoittanut perinteistä kirjettä. Haluaisin kyllä, mutta ei ole ollut aihetta eikä ole tullut kirjoitettua. Saa vapaasti laittaa yksäriä mikäli tahtoo/uskaltaa alkaa minulle kirjoittelemaan.

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa
kyllä niitä on tullu aina sillon tällön kirjoteltuakin.mut kieltämät tuntuu silt et nykyää ainki ite lähetän mieluummi meilin tai tekstarin ku että kirjottaisin etanapostia.mut olishan se tietty ihan mukavaa vaihtelua jos voisi löytää kirjekavereita.on mulla joskus sellasia ollukkin mutta nekin on sit jääny ajan myötä ku on tullu enemmän käytettyä kännykkää tai meseä.mutta ehkä sitä joskus vielä löytää jonku jonka kans vois alottaa sen perinteisemmän viesteilyn..

olen ihmine jolle musiikki merkitsee todella paljon.enkä tiedä mitä tekisin jos minulta kiellettäisiiin musiikin kuuntelu.

• Vastaa

Lainaus: TheSecret

Löytyykö täältä goottien keskuudesta ketään joka harrastaisi ihan oikeiden kirjeiden kirjoittamista, vai onko kirjeet muuttuneet sähköiseen muotoon ja puhelinsoittoihin?

Minä kirjoittelen kirjeitä.. ja paljon! Minulle saa myös kirjoitella. Sähköposti ei ole läheskään niin mukavaa kuin oikeat kirjeet.. Sähköpostissa on pari sanaa ja hymiöitä.. Kirjeet ovat jotenkin vain niin ihania. Niitä on kiva saada ja niitä on kiva lähettää.

D-E-A-D, That's how I wanna be!

• Vastaa
Minä kirjoitan kirjeitä terapeutilleni... Sähköpostia käytän tuskin koskaan.
Terapeutille on kätevä kirjoittaa, kun paperille voi purkaa koko pään sisällön, eikä sitä tarvitse muistella mitä on miettiny sillon joskus. Niitä on helpompi analysoida. Mulla on myös kasa lähettämättömiä kirjeitä...

se on neo. || I'm so modern that everything is pointless. ~Nicky Wire

• Vastaa
Mulle kans mulle kans mulle kans!!!

Joskus yläasteella on tullu viimeks kirjoteltua perinteisiä kirjeitä ja on todellakin harmillista, ettei ole enää paljoa ihmisiä, jotka ylipäätään etanapostia käyttää.
Haluaisin siis saada pitkäaikaisia kirjeystäviä ikään ja sukupuoleen katsomatta.
Nyt siis rohkeasti vaan yksärillä yhteyttä ja kirjoittelemaan!

Kukaan ei ole koskaan yksin, ihmiset ovat joskus vain itsekseen.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 2 goottiyhteisön jäsentä (BlackBird, Astrella). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!