Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Yleiset korinat: Perinteiset kirjeet

• Vastaa
Nykyäänkin mielelläni kirjoittelisin kunhan vaan saman henkisiä heppuja olisi =D
  • Vastaa
no, jos joku haluaa niin mie voisin kyllä kirjoitella oikeita kirjeitä jonkun kanssa..?

katkeria aatoksia.Ahihi

• Vastaa
Juh, kirjeet on tosi kivoja. Ei ole tullut vaan enää moneen vuoteen kirjoitellut niitä. Joskus, jos menen jonnekkin kauemmas pidemmäksi aikaa niin saatan kirjoittaa poikaystävälle, mutta kyllä se silloinki yleensä
menee puheluiksi ja tekstareiksi.
ja sos joku haluaa, niin kyllä musta kirjekaverin(saa laittaa sähköpostiakin) saa yksi tai kaksikin
  • Vastaa
Täällä ilmoittautuu myös yksi, kenelle saa kirjoittaa.

Ihmiselle on enemmän etua siitä, että kukin saa elää mielensä mukaan kuin että hänet pakotettaisiin elämään niin kuin kaikista muista näyttäisi parhaalta. - J. S. Mill

• Vastaa
Minäkin pidän perinteisistä kirjeistä. Minulla on ollut kirjekavereita, mutta he aina jostain syystä lopettavat minulle kirjoittamisen.

Would you dance with me in the rain?

• Vastaa

Lainaus: Demonika

Minulla on ollut kirjekavereita, mutta he aina jostain syystä lopettavat minulle kirjoittamisen

Äh, se on kyllä tosi rasittavaa, kun kirjeet vaan loppuu. Kirjekaverit eivät enää vain viitsi kirjoittaa. Mikseivät voi laittaa kirjettä, että anteeksi, mutta en jaksa enää. Sitten ei ainakaan tarvitsisi odottaa tyhjää. :/

Ihmiselle on enemmän etua siitä, että kukin saa elää mielensä mukaan kuin että hänet pakotettaisiin elämään niin kuin kaikista muista näyttäisi parhaalta. - J. S. Mill

• Vastaa
Myös minulle saa kirjoittaa. Enpähän roikkuisi kaikkia iltoja epäterveellisesti tietsillä kun olisi pari kirjekaveria enemmän joille tarinoida ^-^
  • Vastaa
Minulle ei ainakaan kannattaisi kirjoittaa. En kirjoittaisi mitään järkevää, varsinkin kun postimerkinkin osto iskee kamalasti opiskelijana. Minä saan sentään viikon ruoat alle kympillä.

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa

Lainaus: TheSecret

Kirjekaverit eivät enää vain viitsi kirjoittaa. Mikseivät voi laittaa kirjettä, että anteeksi, mutta en jaksa enää. Sitten ei ainakaan tarvitsisi odottaa tyhjää. :/

minäkin olen tuohon joskus törmännyt,silloin kun vielä kirjoittelin (ja sen jälkeen olenkin vaan pyörinyt netissä, enkä jaksanut kirjoittaa)
Kirjeenvaihto on kiva idea, mutta mielestäni toimii paremmin vaan ystävien kanssa, jotka jo tuntee, kun sellaisten ihmiset joita vaan törmää kirjeenvaihto-ilmoitus palstoilla lehdissä/netissä, jossain vaiheessa kuitenkin kirjotusaiheet "loppuvat kesken", tai sitten muuten vaan unohtaa kirjoittaa... niinkuin itselleni joskus tapahtui.

vain yön pehmeä kosketus ihollasi, vain tuulen viimeinen kylmä henkäys - hiljaisuus, pimeys ja sinä.

• Vastaa

Lainaus: Iiriva

Minä saan sentään viikon ruoat alle kympillä.

Miten sä teet sen? Saisinpa minäkin

pimeys=hulluus

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 2 goottiyhteisön jäsentä (Pudotus, BlackWidow). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!