Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Perinteiset kirjeet

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 26.02.2007 19:51

Lainaus: poison

Miten sä teet sen?

sorry, off-topic.

mie olen pieni tyttö joka elää vähällä ja osaa vertailla hintoja
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 27.02.2007 18:57

Lainaus: Kuutar

Kirjeenvaihto on kiva idea, mutta mielestäni toimii paremmin vaan ystävien kanssa

Tuo on kyllä ihan totta. Minä kirjoittelen parhaan kaverini kanssa yli 30 sivuasia kirjeitä, mutta muille sitten ei oikein asiaa läydy, ja sivumäärä tipahtaa puoleen. Mutta kyllä näille kirjekavereillekin asiaa löytyy, kun vaan vaihtaa ihan kuulumisia, kertoo muutakin että menee hyvin/huonosti.
  • Lähetetty: 14.04.2007 13:43
Mikä mahtaa olla kun ei ihmiset jaksa kirjoittaa. Minä olen reilun kuukauden odotellut, enkä yhtään kirjettä ole saanut, vaikka kirjekavereita on 6. Päivän kohokohta on ehdottomasti se, kun saa kurkata postilaatikkoon, mutta aina joutuu pettymään, kun se on täynnä mainoksia. Minä en oikeesti tiedä, mitä tekisin, kun ei ole yhtään kirjettä mihin vastata! Kirjoittaminen on intohimoni. Jumitan nähtävästi vaan koneella, kun ei ole parempaa tekemistä.
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 15.04.2007 14:05
Voi, mitähän mun vanhoille kirjetovereille kuuluu... niitä oli ympäri maailmaa, vaikken kovin kummoista englantia saanut edes aikaan. Muistan että Egyptin Mahalta tuli aina hienoimmat kirjepaperit...

Mulla on tällä hetkellä käytössä kaksi kirjevihkoa, jotka tosin ovat jumiutuneet sinne johonkin. Vaihdoin tekstiä vähän sellaisten ihmisten kanssa joille ei ollut hirveesti sanottavaa... kertoa omat kuulumiset ja sitten kysellä toisen elämästä... ai olet ollut vaan kotona ja siivoillut ja käynyt kävelyllä poikaystäväsi kanssa. No sepä kiva...

Määki voisin oikeesti haluta kirjoittaa kirjeitä, jos joku kiinnostuu. En lupaa tosin vastata aina nopeasti takaisin, mulla on välillä kaikenmoisia tilanteita...
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 15.04.2007 14:15

Lainaus: Melia

Mulla on tällä hetkellä käytössä kaksi kirjevihkoa

Minulla oli parin kaverin kanssa käytössä kirjevihkoja muutama vuosi sitten. Niihin tuli usein ihan mielettömän hauskoja ja mielenkiintoisia kirjeitä. Meillä oli kyllä muutenkin niiden kavereiden kanssa niin korkealentoiset jutut, että ei mikään ihme, että ne kirjeetkin olivat niin (hyvällä tavalla) mielettömiä.
  • Lähetetty: 15.04.2007 15:36

Vaihdoin tekstiä vähän sellaisten ihmisten kanssa joille ei ollut hirveesti sanottavaa... kertoa omat kuulumiset ja sitten kysellä toisen elämästä... ai olet ollut vaan kotona ja siivoillut ja käynyt kävelyllä poikaystäväsi kanssa. No sepä kiva...

Äh, tommonen kirjeenvaihto ei tosiaan ole kovin mielekästä. :/ Kyllä minusta kirjeeseen kuuluu kirjoittaa muutakin, kuin että "tänään tein sitä tätä ja tuota. Ja nyt pitääkin lopettaa, heihei." Minullakin on muutama tuontyylinen kirjekaveri ollut, mutta niiden kanssa se kirjoittaminen sitten usein jää, sillä sellaisessa kirjeessä ei ole mitään odotettavaa.

Mulla on tällä hetkellä käytössä kaksi kirjevihkoa,

Kirjevihot on kyllä ihan kivoja. Minullakin yläasteella oli kavereiden kanssa sellaisia, niihin oli kiva kirjoittaa. Mutta nyt ne ovat jääneet, kun yläaste aikaset kaveritkin ovat elämästä häipyneet...

Määki voisin oikeesti haluta kirjoittaa kirjeitä, jos joku kiinnostuu. En lupaa tosin vastata aina nopeasti takaisin, mulla on välillä kaikenmoisia tilanteita...

Minulle saa ainakin kirjoitella, jos joku haluaa, minä rakastan kirjeiden kirjoittamista! Saa laittaa vaikka yksityisviestiä, niin voi osoitteet vaihtaa. ^__^
Kirjoittanut: Melia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.04.2007 01:20

Lainaus: turmatar

Uusien kirjekavereide löytäminen on tosiaan vaikeaa, varsinkin kun itsellä alkaa olla jo ikää ja olisi mukavampi kirjoitella edes suunnilleen samanikäisten kanssa. Kirjeenvaihtoa harrastaa aika harva ja niistäkin harvoista suurin osa on alle 20- vuotiaita. :/

Jep, tähän mietteeseen yhdyn minäkin... Olen koittanut harrastaa kirjeenvaihtoa itseäni kymmenen vuotta nuoremman henkilön kanssa, mutta jotenkin siinä tuli välillä sellainen olo että ei oltu ihan samassa maailmassa... mukava tyttö muuten kyllä.

Toisinaan taas omanikäisten (olen myös tuon 24 vuotta) ihmisten kanssa on myös tätä "ihan eri elämäntilanne" -ongelmaa, kun ne ovatkin naimisissa ja kahden muksun äitejä ja rakentavat omakotitaloa johonkin maalaislähiöön...

Toisaalta on hirmu hienoa kuullu toisten ihan erilaisesta elämäntilanteesta, mutta siinä kohtaa jos pitäis keskustella jostain asuntolainasta ja lasten päivärytmistä niin mulla menee kyllä kynä suuhun. Ja eräs tällainen tyttö kirjoittikin taas kirjoitti mulle suoraan, että se ei pysty kirjoittelemaan kanssani, koska se ei kestänyt lukea niitä reissupäiväkirjoja ja kuvauksia kaikista tilaisuuksista, festareista, keikoista ja tuollaisesta missä olin käynyt... alkoi kuulemma mietityttää, että oliko se perheen perustaminen jo siinä iässä ihan viisasta.

Uusien kirjetovereiden löytäminen on kyllä todella ihan oikeasti hankalaa...
Kirjoittanut: turmatar (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.04.2007 21:31

Toisinaan taas omanikäisten (olen myös tuon 24 vuotta) ihmisten kanssa on myös tätä "ihan eri elämäntilanne" -ongelmaa, kun ne ovatkin naimisissa ja kahden muksun äitejä ja rakentavat omakotitaloa johonkin maalaislähiöön...

Niin tuttua. Tuollaisten kanssa en edes ala kirjeenvaihtoon, ei siitä mitään tule. Jätän suosiolla vastaamatta jos ilmoituksessa lukee lapsia/ haluaa lapsia/ lapsirakas/ tms. Olen kyllä ollut vuosia kirjeenvaihdossa yhden tyypin kanssa, joka siinä välissä teki lapsen ja kyllä sen juttuja pääsääntöisesti jaksaa lukea.. Eri juttu sitten kun se tyrkyttää kakrunsa kuvia, ei mulla kiinnosta. Olisi kivempi saada siitä itsestä kuvia.
  • Lähetetty: 18.04.2007 17:17

Lainaus: turmatar

Eri juttu sitten kun se tyrkyttää kakrunsa kuvia, ei mulla kiinnosta.

Se on niin sitä, kun joku on jostain yhdestä asiasta niin innoissaan, ettei näe mitään muuta. Se on kieltämättä hieman rasittava lukea ihmisen juttuja, joka rakastaa esimerkiksi juuri lapsia niin paljon, ettei juuri muusta puhu, varsinkin jos itse ei ole niistä kiinnostunut. Itselläni oli joskus niin hevoshullu kirjekaveri, että hän ei muusta puhunut kuin hoitohevosestaan, ja lähetteli joka kirjeessä tämän kuvia minulle. Olen kyllä itsekin ollut pienempänä hevoshöperö, mutta silti, jos tyyppi ei muusta puhu niin onhan se rasittavaa. Varsinkin siinä vaiheessa, kun oma kiinnostus hevosiin alkaa loppua, mutta toinen jaksaa edelleen selittää niistä. Rajansa kaikella.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 20.04.2007 14:16
Mä muistan,kun yks linnakundi kirjoitti mulle. Se oli alussa oikeestikin mukava, mut sit se keksi et se on rakastunu muhun ja tahtoo lapsia ja mennä naimisiin jnejnejne :S
Yhden kerran olen kirjoitellut pitempään yhden tytön kanssa, jonka kanssa ei ollut mitään yhteistä. Olihan se ihan kivaa,mutta hän kun kauhisteli kaikkea mitä olin tehnyt tai missä olin ollut jne. :/ Tuli jotenkin aina niin paha olo hänen vastauskirjeistään. Se sitten loppukin ja nyt ei ole enää ketään kenelle kirjoittaa .__.

Jos joku kaipaa kirjekaiffaria, niin musta sais
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 8 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit