Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Perinteiset kirjeet

Kirjoittanut: Blacksmith (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.03.2008 15:39
Jos kirjeiden kirjoittelu äityy ihan harrastukseksi asti, niin mikäpä sen mukavampaa kuin omasuunnittelema postimerkki. Se antaa mielestäni kirjeelle tai oikeastaan sen kuorelle aivan omanlaisensa arvokkuuden, hauskuuden jne. postimerkistä riippuen.
Täytyypä muuten alkaa suunnittelemaan oma goottityylin postimerkki. Sellaisen voi suunnitellatäällä .

Uskaltaisikohan kysyä foorumin ylläpidolta lupaa lainata gootti.netin "pääkallovaakunaa" omaan postimerkkiin...
Kirjoittanut: Kaihomieli (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 26.05.2008 10:25
Mietin tässä, että olisiko täällä joku halukas kirjoittelemaan etanapostia miun kanssa, kun nuo miun vahat kirjekaverit ovat nytten tyystin kaikonneet. Haluaisin oikeasti uusia kirjetuttavuuksia kun koneella istuminen ja juttelu on alkanut maistumaan puulta, koska siintä puuttuu se jokin "asia" mikä välittyy kirjeistä.
Miun osoitetta voi kysellä yksityisviestillä tai vastaavasti heittää oman osoitteen sinne.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 26.05.2008 20:09
Voi, en ole vuosiin kirjoittanut perinteistä kirjettä. Haluaisin kyllä, mutta ei ole ollut aihetta eikä ole tullut kirjoitettua. Saa vapaasti laittaa yksäriä mikäli tahtoo/uskaltaa alkaa minulle kirjoittelemaan.
Kirjoittanut: mustakynsi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.06.2008 00:26
kyllä niitä on tullu aina sillon tällön kirjoteltuakin.mut kieltämät tuntuu silt et nykyää ainki ite lähetän mieluummi meilin tai tekstarin ku että kirjottaisin etanapostia.mut olishan se tietty ihan mukavaa vaihtelua jos voisi löytää kirjekavereita.on mulla joskus sellasia ollukkin mutta nekin on sit jääny ajan myötä ku on tullu enemmän käytettyä kännykkää tai meseä.mutta ehkä sitä joskus vielä löytää jonku jonka kans vois alottaa sen perinteisemmän viesteilyn..
Kirjoittanut: Death Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.06.2008 17:07

Lainaus: TheSecret

Löytyykö täältä goottien keskuudesta ketään joka harrastaisi ihan oikeiden kirjeiden kirjoittamista, vai onko kirjeet muuttuneet sähköiseen muotoon ja puhelinsoittoihin?

Minä kirjoittelen kirjeitä.. ja paljon! Minulle saa myös kirjoitella. Sähköposti ei ole läheskään niin mukavaa kuin oikeat kirjeet.. Sähköpostissa on pari sanaa ja hymiöitä.. Kirjeet ovat jotenkin vain niin ihania. Niitä on kiva saada ja niitä on kiva lähettää.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 08.06.2008 18:21
Minä kirjoitan kirjeitä terapeutilleni... Sähköpostia käytän tuskin koskaan.
Terapeutille on kätevä kirjoittaa, kun paperille voi purkaa koko pään sisällön, eikä sitä tarvitse muistella mitä on miettiny sillon joskus. Niitä on helpompi analysoida. Mulla on myös kasa lähettämättömiä kirjeitä...
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.08.2008 14:09
Mulle kans mulle kans mulle kans!!!

Joskus yläasteella on tullu viimeks kirjoteltua perinteisiä kirjeitä ja on todellakin harmillista, ettei ole enää paljoa ihmisiä, jotka ylipäätään etanapostia käyttää.
Haluaisin siis saada pitkäaikaisia kirjeystäviä ikään ja sukupuoleen katsomatta.
Nyt siis rohkeasti vaan yksärillä yhteyttä ja kirjoittelemaan!
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 29.03.2009 19:48
Heetterin Nekroaction

Olen itse asiassa viime aikoina taas aktivoitunut; minulla on kolme suomalaista, ja yksi kanadalainen kirjekaveri. Minusta on erityisen hauskaa koristella kirjeitäni, kirjoittaa niistä pitkiä, ja laittaa mukana tulemaan pieniä lahjoja.
Kirjoittanut: Cadiferus (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 14.12.2010 22:16
Perinteinen kirjeenvaihto. Siinä on jotain, mistä pidän. On aina mukava saada jonkun itse kirjoittama tai piirtämä kirje/kortti, koska siinä näkee toisen vaivannäön ja persoonallisen tavan kirjoittaa (käsiala). Muutenkin arvostan käsintehtyjä juttuja~
Itselläni oli kirjekavereita, mutta he vain lopettivat kirjoittamisen yksi toisensa jälkeen. Joku ihan ilman syytä ilmoittamatta, toinen taas vetosi mailien kirjoittamisen olevan helpompi tapa pitää yhteyttä, mutta yhteydenpito vain huononi mailiin siirtymisen myötä ja loppui lopulta kokonaan. Sähköisessä yhteydenpidossa ei ole sitä jotain. Jokseenkin hengetöntä hommaa. Naputtelua vain (kuten jotkut tuolla jo aikaisemmin ovat todenneet).
Tällä hetkellä en ole kirjeenvaihdossa kenenkään kanssa, mutta voisi vaihteen vuoksi olla mukavaa taas kirjoitella perinteisiä kirjeitä tässä alati sähköistyvässä maailmassa :]
Jospa vielä jostain joskus löytäisin jonkun kirjeitä kirjoittelemaan...
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 15.12.2010 09:32

Lainaus: Cadiferus

Muutenkin arvostan käsintehtyjä juttuja~
Itselläni oli kirjekavereita, mutta he vain lopettivat kirjoittamisen yksi toisensa jälkeen.

Minä alan vähitellen olla luovuttamispisteessä. Olen parikin kertaa nyt lähettänyt sen "ensimmäisen kirjeen", odotellut pari kuukautta, ja kun vastausta ei ole kuulunut, unohtanut koko jutun. Saako minusta sitten jotenkin niin luotaantyöntävän kuvan kirjeitse ettei edes vaivauduta ilmoittamaan?!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit