Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Perinteiset kirjeet

Kirjoittanut: LostSoul (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.02.2007 14:44
oon joskus kauan aikaa sitten harrastanu kirjeenvaihtoa mut se on jääny ku ei oo enää kenelle kirjottaa ja niin pois päin.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 04.02.2007 15:50
Se on kyllä tosi harmi, kun vanhat kirjekaverit sanoo että ei oo enää aikaa kirjotella mut voidaanhan me mailailla. Se on ihan totta, että mesellä ja maililla saa asian perille helposti ja maksutta, mutta ei niitä ole niin kiva lukea kun kirjeitä. Ja sekin on minusta aika erikoista, että ei ole aikaa kirjeen kirjottamiseen, mutta mailin kirjottamiseen kyllä. Miksei voisi jättää koneella istumista vähän vähemmälle ja sen sijaan kirjoittaa kirjettä? Nykyisin, kun kaikki on niin helppa tehdä koneella, niin koneen käyttö senkun vaan lisääntyy.
Kirjoittanut: Satyricona (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.02.2007 16:44
Itse rakastan tavallisten kirjeiden kirjoittelua.
Kirjekavereita ei valitettavasti juuri ole. Kenelläkään ei tunnu olevan aikaa, tai lähinnä tahtoa alkaa väsäilemään kirjeitä pitkän kaavan mukaan.

Ystävilleni kirjoittelen silloin tällöin pitkiä kirjeitä, etenkin kaukana asuvalle serkkutytölle.
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.02.2007 17:58

Lainaus: TheSecret

mutta ei niitä ole niin kiva lukea kun kirjeitä. Ja sekin on minusta aika erikoista, että ei ole aikaa kirjeen kirjottamiseen, mutta mailin kirjottamiseen kyllä.

Niinpäs. Oikeassa kirjeessä myös tietää toisen uhranneen aikaa kuulumisien ja ajatusten vaihtoon, eikä vain pyörähtäneen pikaisesti välitunnilla atk-luokassa tms.

Mie olen myös harrastanut kirjeenvaihtoa siitä asti kun opin kirjoittamaan. Tällä hetkellä minulla on kaksi kirjekaveria, toiselle tulee valitettavasti kirjoitettua enemmän kuin toiselle.
  • Lähetetty: 04.02.2007 20:16
Totta, kirje on kaikinpuolin persoonallisempi, se kertoo kirjoittajastaan enemmän, ja se kertoo tosiaan myös sen, että joku on istunut alas, ja tosissaan ajatellut sinua, ihan kunnolla. Minullakin on vain kaksi kunnollista kirjekaveria. On minulla muutama muukin, mutta nuo kaksi kunnollisia siksi, että muilta tulee postia ehkä kerran vuodessa... :/
Kirjoittanut: Kaihomieli (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.02.2007 21:19

Lainaus: TheSecret

muilta tulee postia ehkä kerran vuodessa...

Miulla on ihan sama homma. Kirjekavereiltani tulee niin harvoin kirjeitä, etten edes kohta tiedä voinko kutsua heitä kirjekavereiksi.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 04.02.2007 22:22
Minä kyllä kirjoittaisinkin, jos olisi joku, jolle kirjoittaa. Mutta kun ei ole, niin sitten ei ole. vaikka kyllä se jatkuva postimerkkien ostelu kävisi opiskelijan kukkarolle muutenkin. :/
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.02.2007 23:14
Minulla on tällä hetkellä kaksi kirjekaveria, joiden kanssa näitä perinteisiä kirjeitä kirjoittelemme. Tottahan se on, että sähköposti ynnä muut sellaiset helpottavat ja nopeuttavat yhteydenpitoa, mutta kirjeissä tosiaan on se aivan oma viehätyksensä, kuten moni täällä totesikin. Kirjeiden, erityisesti pitkien sellaisten, saaminen on aina ihanaa. Kirjoitinpa muuten kerran ajatuksiani kirjeen muodossa eräälle ystävällenikin, jonka kanssa haluaisin puhua kunnolla mutta ei ole valitettavasti toistaiseksi tullut tilaisuutta.
  • Lähetetty: 05.02.2007 11:39

Lainaus: Swanette

Kirjoitinpa muuten kerran ajatuksiani kirjeen muodossa eräälle ystävällenikin, jonka kanssa haluaisin puhua kunnolla mutta ei ole valitettavasti toistaiseksi tullut tilaisuutta.

Kirje on minusta ihana tapa kertoa ajatuksistaan ja tunteistaan, varsinkin jos on hankala nähdä. Minä kirjoittelen tiiviiseen tahtiin parhaan ystäväni kanssa, joka muutti kahden sadan kilometrin päähän opiskelemaan, joten on toisinaan todella vaikea nähdä. Puhelimessa puhuttaessa saldot menevät nopeasti kiinni, joten kirje on ihana tapa pitää yhteyttä. Kirjeeseen voi muotoilla kaikki ajatuksensa rauhassa, niin että toinen varmasti ymmärtää mitä haluat sanoa. Ja kirjoittamalla on usein myös helpompi puhua niistä kaikkein arimmistä asioista.
  • Lähetetty: 08.02.2007 19:16
Jipii, tänään tuli kirje pitkästä aikaa! En varmaan kuukauteen ole saanut postia, yhyy. Minä rakastan niin paljon kirjeiden kirjoittamista että tuntuu ihan kamalalta, jos ei ole yhtään kirjettä johon vastata! Tuohon kirjeeseen kirjoitankin vastausta sitten pitkään ja hartaasti, kun ei tiedä että kuinka kauan menee että saan taas postia.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit