Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Perinteiset kirjeet

Kirjoittanut: BloodShot (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.09.2007 11:48
Mä kirjotan yleensä kirjeitä silloin, kun tekstiviestin kirjoittaminen on jotenki typerää. Esim. jonkun riidan jälkeen. Ja niinkuin on jo sanottu: siinä on oma viehätyksensä, ja ainakin sen tekemiseen on käytetty aikaa..(kirjeen, siis..)
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.09.2007 15:26

Lainaus: emmelin

Voi, olisi niin ihanaa saada kirje, jonka eteen joku on oikeasti nähnyt vaivaa

Täysin samaa mieltä
Kirjoittanut: Kaihomieli (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.09.2007 18:57
Huokaus. Noh nyt on miun loputkin kirjeystävät kadonneet pois. Ketään ei kiinnostanut jatkaa etanapostin lähettelyä kanssani. Onhan se täysin ymmärrettävää että sähköposti, kännykkä ja mese ovat nopeempia yhteyden pito välineitä, mutta tavallisessa kirjeessä on sitä jotakin, mitä ei virtuaali muodossa ole.

Noh jos joku haluaa, niin miullekkiin voi kirjoitella, yksityisviestillä voin antaa osoitteeni.
Kirjoittanut: SatanMyMaster (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: SatanMyMaster
  • Lähetetty: 02.10.2007 07:56

Lainaus: emmelin

Voi, olisi niin ihanaa saada kirje, jonka eteen joku on oikeasti nähnyt vaivaa

Täysin samaa mieltä. (: Olen aina halunnut olla yhteydesä jonkun muuten tuntemattoman ihmisen kanssa jota ei ole koskaan nähnyt ja joka asuu ties missä.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 05.11.2007 20:34
mun kaikki kirjekaverit tuntuvat kadonneen. -____- Se on minusta hyvin sääli. Mulla on tällä hetkellä yksi kirjekaveri, jolle säännöllisesti kirjottelen, muut ovat vain tippuneet kelkasta. Kamalaa, kun sormet syyhyää että pitäs päästä kirjottamaan mutta just laitoin kirjeen postiin. Pitää varmaan alkaa seuraavaksi kirjotella itelleen.
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 05.11.2007 23:02

Lainaus: TheSecret

Pitää varmaan alkaa seuraavaksi kirjotella itelleen.

Mä kirjotin joskus kirjeen itelleni. kerroin mietteitäni ja niin edelleen. Siitä on jo, mitä lähemmäs 8 vuotta, ja arvaa naurattiko kun luin sen kirjeen alkuvuodesta.
  • Lähetetty: 05.11.2007 23:05

Lainaus: diamond_385

Mä kirjotin joskus kirjeen itelleni. kerroin mietteitäni ja niin edelleen. Siitä on jo, mitä lähemmäs 8 vuotta, ja arvaa naurattiko kun luin sen kirjeen alkuvuodesta.

Joo. Mäkin olen itseasiassa itelleni kerran kirjottanu, vuos sitte ku lukio alkoi. En ole avannut sitä vielä, olen suunnitellu avaavani sen sitte ku saan lakin, ja muistelen sitte että millä mielin lukio alkoi ja miten se sitten päättyi
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 05.11.2007 23:09
Tuohan on hyvä idea
  • Lähetetty: 05.11.2007 23:12
Joo, idea tosin ei ole oma. Meidän piti yläasteella, kun tultiin seiskaluokalle, kirjottaa itellemme kirje. Siihen sai kirjottaa ihan mitä tahansa, sit ne vietiin opon kaappiin piiloon. Sit ne jaettiin meille ku ysiltä päästiin, ja saatiin peruskoulun päästötodistukset. Se oli kyl hauska kattoo siitä kirjeestä miten sitä oli niiden parin vuoden aikana kasvanu. Ei kukaan sillon muistanu ees et oltiin seiskalla jotai kirjotettukki, ni ne tuli kivoina yllätyksinä sitte ne kirjeet. Mut se oli niin hieno hetki lukee se mitä oli seiskalla kirjottanu, et tein itse sitten lukioon mennessä saman operaation uudestaa
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 06.11.2007 10:42

Lainaus: TheSecret

Joo, idea tosin ei ole oma. Meidän piti yläasteella, kun tultiin seiskaluokalle, kirjottaa itellemme kirje. Siihen sai kirjottaa ihan mitä tahansa, sit ne vietiin opon kaappiin piiloon. Sit ne jaettiin meille ku ysiltä päästiin, ja saatiin peruskoulun päästötodistukset. Se oli kyl hauska kattoo siitä kirjeestä miten sitä oli niiden parin vuoden aikana kasvanu.

Taitaa olla standardikamaa, meilläkin aikoinaan (Joku 1995-1998) tehtiin sama kirjehomma ylä-asteella. Tavallaan harmittaa, etten säilyttänyt sitä, siellä oli mielenkiintoisia ajatuksia, pelkoja ja haaveita. Olisi pitänyt lapsena kirjoittaa 25-vuotiaalle itselleni kirje, niin olisi voinut koettaa toteuttaa sen pienen tytön unelmia. Muistaa että se on vieläkin jossain täällä sydämessä aina kun ostan uuden pehmolelun, tai katson lastenelokuvia.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit