Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Minkälaiset häät haluaisit?

Kirjoittanut: tamashii (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.10.2006 15:23
Tää on tällänen hetken mielijohteesta... Jälleen

Joo, ku mun äidin tutun tuttu, menee häihin ja mun mutsi sit kyseli et oisko mulla ideaa, vaikka se osas jo odottaa jotai synkkää...

No en päässy suunnitelee häitä (Kuuulemma liian pelottavat ^^)

No tänään ton innostus lähti...

Itse haluaisin syksyllä tai talvella.

Jos syksyllä:

Yöllä pimeällä pidettäisiin, ja metsässä jossain aukiolla jossa kynttilät piirittäis koko joukon.
Musta hää puku (Suunnitellu jo paperille ), en jaksa sitä tässä selittää, mutta mistä löytyy melko paljon yksityiskohtia.
Pappia olisi kiva jos rakkain ystävä olis.
Ku häät loppuis, nii sellaisella vanhan aikasella hevosvaunulla haettais ja sitten juhlia pitämään.

Talvella:

Melko sama, että metsässä juhlittais, mut
reki tulis hakemaan... D

Että hehheh...
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.10.2006 15:48
Hilpeät! Sellaiset "vanhanajan pidot" -tyyliset, ensin joku lyhyt seremonia ja sitten paljon sapuskaa ja hauskaa yhdessäoloa. Koristelu voisi olla jotain renessanssihenkistä tai vaihtoehtoisesti syksyistä.

*tunnari: Korpiklaanin Happy Little Boozer*
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 04.10.2006 16:00
Monta vuotta sitten jo päätin, että keskiaikaistyyliset häät tulee, piste. onneks tiiän jo, missä niitä järjestetään. Koska periaaatteessa, perinteen mukaan, hääpuku ei saisi olla musta, se olisi viininpunainen, jossa olisi myös mustaa mukana ja ehkä yksi, pienen pieni valkoinen yksityiskohta, njäh. Koska viimeiseksi haluan näyttää kermakakulta :<.

Vihkiminen saisi olla lyhyt, koska en jaksa monen tunnin saarnoja. Voin minä ihan yhtä hyvin kirkossakin mennä naimisiin, kuhan se on joku hieno, kuten Johanneksen kirkko tai Turun tuomiokirkko, njäh. sen jälkeen suuret pidot järjestettynä, kaikki vieraat olisivat pukeutuneet teeman mukaan, eli paikalla olisi niin aatelisia, orjia, munkkeja kuin ihan yhtä hyvin haltioita ja örkkejäkin. Että näin. Kunnon ruoat ja juomat, hyvää musiikkia eikä mitään tylsyyksiä. ^^ juhlista voisi lähteä vaunuilla tai ihan vain ratsastaen, sitten vain häämatkalle Skotlannin linnahotelliin
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.10.2006 17:05
Tahdon aivan ehdottomasti prinsessahäät, kermavaahtoa ja mantelimassaa ja ja ja ja ja..
Oikeesi, antaa olla.
Mitään naimisiin mene.
Ainakaan kirkossa, sillä minulta kysyttäessä kyse on kahden välisestä asiasta. Eikä siihen kuulu, tai ole sanansijaa papistolla saati seurakunnalla.
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 04.10.2006 17:30
Omat toivehääni olisivat tämänlaiset:
Vihkiminen tapahtuisi ulkona, ei sisätiloissa. Koristeena voisi olla lilan, punaisen ja mustan sävyjä. Hääpuku pitäisi luultavasti teetättää jossakin, tai yrittää epätoivoisesti soveltaa valmiita hääpukuja kankailla ja korjauksilla. mitä pukuun tulee se voisi olla mustavalkoinen, ihme kyllä tahdon mustaa vain vähän. Huntu olisi musta, ja itse puku valtava monikerroksinen, korsetti olisi ehdoton.
Puvusta mieleen kaali levitettynä. Paremmin en osaa kuvailla. Jos joku saapuisi häihin vaaleanpunaisessa asussa hänet valitettavasti potkittaisiin pois. Vaaleanpunaista en häihini tahdo sitten yhtään. Normaali alttarille astellessa soiva tylsä urina voitaisiin vaihtaa.
Juhla voitaisiin myös pitää ulkosalla ja seremonia alkaa vasta illalla. Vuodenajasta en tiedä, mutta ei kesää.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 04.10.2006 17:45
Ja lisäys vuodenaikatoiveeksi: syksy, mutta mielummin ilman sadetta. toivottavasti ei oo liikaa pyydetty :<
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.10.2006 23:14
Minä en mene naimisiin,mutta haluaisin pitää häät.En vain halua mennä naimisiin. x)
Musta hääpuku missä olisi verenpunaisia ruusuja...vanhassa kauniissa kirkossa,ilman mitään kristillisiä juttuja...
Äh en jaksa ruveta selittämään tämmöistä,löytyisi se yksi runo,niin kirjoittaisin sen tänne. siinä olisi unelma hääni.
Omaa käsialaa sekin runo,että ei ole keneltäkään kopioitu edes.
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.10.2006 23:16
En vain enää muista sitä kovin hyvin....;(
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.10.2006 14:44
Mielelläni viettäisin häitä keskellä jotain erämaata, metsässä, vaikka jossain päin Pohjois-Suomea.
Hääpukuni olisi kai tummanpunainen tai jotain...

En suostuisi kirkkohäihin! En käynyt riparia ja aijon erota kirkosta, että se ei sitäpaitsi olisi edes mahdollista...
Kirjoittanut: liothe (Nimetön)
  • • Muokkasi: liothe
  • Lähetetty: 05.10.2006 16:20
Lainaus: tamashii Ku häät loppuis, nii sellaisella vanhanaikasella hevosvaunulla haettais ja sitten juhlia pitämään.

Jep. Ehdottomasti vaunut tai sit se, että sais isseksein ratsastella auringonlaskuun.

Lainaus: MrLuckarin Tahdon aivan ehdottomasti prinsessahäät, kermavaahtoa ja mantelimassaa ja ja ja ja ja..
Oikeesi, antaa olla.
Mitään naimisiin mene.
Ainakaan kirkossa, sillä minulta kysyttäessä kyse on kahden välisestä asiasta. Eikä siihen kuulu, tai ole sanansijaa papistolla saati seurakunnalla.

Mäkin haluun kermavaahtoa ja mantelimassaa. Tai vähintään suklaata. Ja sit haluan prinssin valkealla ratsulla ja puoli valtakuntaa. Onnellinen loppukin vois olla ihan kiva.
No jaa, tottapuhuakseni vähän samoilla linjoilla olen kanssasi. Kahden välinen asia se on. Kirkkohäitä tuskin tulee jos naimisiin joskus aion.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit