Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Minkälaiset häät haluaisit?

Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.06.2007 20:20

Lainaus: AuroraBorealis

kirkkohäät ei meikäläisen kohdalla onnistuisi, sekä minä että mies olemme kirkosta eronneita

Minäkin olen eronnut kirkosta, joten ei kirkkohäät onnistuisi ja miehekkeeni on satanisti. Tulisi vähän tukalat paikat -_-'
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 19.06.2007 14:25
Aiempaan viestiini lisäillen sitä, että tahtoisin talvihäät, luonto on niin kaunis talvella, toki se kylmyys vain...
Kirkkohäät olisivat ihanat, Suomestakin kun niin kauniita kirkkoja löytyy, mutta jos on jo kirkosta tosiaan eronnut niin mitä sitten, maistraattiin? Hyh, se olisi jo jotain melko tympeää.
  • Lähetetty: 19.06.2007 15:44

Lainaus: Devilsbride

Aiempaan viestiini lisäillen sitä, että tahtoisin talvihäät, luonto on niin kaunis talvella, toki se kylmyys vain...

Jääkuningatar-teemalla.
Kirjoittanut: Melusina (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.07.2007 22:36
Jossain luonnonhelmassa,
satoi tai paistoi.
Muuta "kirkkoa" en tunnusta
omakseni.
Ja tietysti morsiammen kotiseudulla
Kirjoittanut: Transylvania (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 06.07.2007 19:20
Näittekö muuten eilen telkkarista satuhäät? Siinä oli joku pariskunta, jotka olivat tavanneet viime vuoden Tuskassa ja olivat menneet tänä kesänä naimisiin. Miusta ne oli aikasta tylsät häät.

Ja varsinaiseen aiheeseen. Enpä ole muuta keksinyt vielä, kuin että haluan samanlaisen puvun ainakin kuin Tuulen viemää Scarlet O'Haralla ja hattu pitää ehdottomasti olla + tyyliin sopiva kampaus.
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 08.07.2007 14:02
mmm oon aina halunnu hääni talvella ja jossain tosi kauniis vanhas kirkos. vaikka herrani kanssa ollaan satanisteja. mut kirkot ovat mun mielestä kauniita varsinki semmoiset vanhat. sit siel on pakko olla iso hautuumaa ja synkkä metsä. kaukana isoimmista autoteistä ja asutuksist. pakko olla jossain ihan syrjäytyny mesta esim Outokummus oleva hautuumaa. oi vitsit. tai sit minne on haudattu äidin suvusta ihmisii se on kyl upee mesta. ja mekkoni pitäis olla ehdottomasti semmoinen vanhanaikainen mutta ei valkosta mut jtn vaik kellertävän valkosta tai jtn. kaikki pakko olla vanhanaikasta!
Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • • Muokkasi: Metallitar
  • Lähetetty: 13.07.2007 21:55
Haluaisin myös talvihäät. En tykkää isoista ja pröystäilevistä juhlista. Pienet mutta kauniit ovat mun mieleen. Haluaisin jonkun mustaliilan tai mustapunaisen hääpuvun jossa olisi korsettiyläosa ja paljon pitsiä ja tylliä. Hääkengiksi musta olisi aika veikeät sellaset mustat pitkät nyörisaappaat missä on paljon korkoa:P Hääni viettäisin mieluiten ehkä jossain historiallisessa rakennuksessa.
Kirjoittanut: The_Killer_Doll (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.07.2007 22:34

Lainaus: Metallitar

Haluaisin jonkun mustaliilan tai mustapunaisen hääpuvun jossa olisi korsettiyläosa ja paljon pitsiä ja tylliä.

Minullakin on hieman samantyyliset visiot. Haluaisin jonkinlaisen ylisuloisen, mutta samalla näyttävän vähän gothic lolita tyylisen mekon, helmassa pitsiä, pitkät/leveät hihat, rusetteja, yksityiskohtias, korsetti, maiharit/korkeapohjaiset kengät. Sitten hiukset vähän lyhyempinä ja sillein sotketusti vähän peikkokampaustyylinen, en osaa selittää.
Jossain paikassa ja jotain kynttilöitä kaikkialla, voisi olla vaikka yö...
Awws, aika mukavaa.
Mutta mähän en aio ihan heti naimisiin mennä, joten tseh, pitänee vaan unelmoida
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 14.07.2007 14:34
Jos halaisin häät kirkossa niin sen pitäs olla just sellainen oikein vanha (mitä lähinnä ulkomailla taitaa olla) rituaalimainen... mutta eihän täällä nyt saa sellaista. Minua kyllä ei kirkossa vois muutenkaan vihkiä kun en kuulu siihen enää. Talvihäät kuulostaa kivalta. En tiedä kyllä miten mie miestä saisin minkäänlaiseen kirkoon...

Lainaus: Valkyria

mmm oon aina halunnu hääni talvella ja jossain tosi kauniis vanhas kirkos. vaikka herrani kanssa ollaan satanisteja. mut kirkot ovat mun mielestä kauniita varsinki semmoiset vanhat. sit siel on pakko olla iso hautuumaa ja synkkä metsä.

Äh, no ni sinäpä sen sanoit. Tosin en kyllä tiedäkään haluanko naimisiin, yliarvostettua.
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: Valkyria
  • Lähetetty: 14.07.2007 14:36

Lainaus: M Chaosbreather

En tiedä kyllä miten mie miestä saisin minkäänlaiseen kirkoon...

tääl vähä sama ongelma mut tota ukkoa ei kuule saa mihinkään -.- pitää monta tuntii yrittää saada sitä ulos ja sekin onnistuuu noin 80000st yrityksest yks-.- muttaa kirkkoon tota ei saa millään. se kun niin pelkää kaikkee uskonnollist
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit