Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Minkälaiset häät haluaisit?

Kirjoittanut: Heyni (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Heyni
  • Lähetetty: 05.02.2007 08:20
edit: noni, skot kaveri löysi ainaki pari epäkohtaa.. :P mulla on maantieto hallussa jne. Joten pitää muuttaa haaveita sen verran että tahtomiset sanotaan Dartmoorissa ja sit helikopterilla johki skottilinnaan. Lohikäärmettä ku tuskin saa parhaalla tahdollakaan lentovälineeksi..

Nemiä lainatakseni, mä en usko avioliiton jälkeiseen elämään, mutta silti mä voin sitä harkita jos äijä kosii ja täyttää nää pikku vaatimukset:

-Ei kirkko-häitä vaan Skotlannin nummeilla. Sinne roudataan pappi tai mikä se jehu nyt onki joka kälkättää ei-kirkkohäissä. (ei, mä en voi nyt muistaa sitä nimeä..) Ajankohtana ois ilta, jos vaikka baskervillen koiraki tulis messiin (eli Dartmoor kutsuu)

-Morsiusneitoja sun muita tuskin ois noissa häissä, mut jos ois niin sit ois 3 ystävää siihen nimetty, sulhanen saa päättää sulhaspojat (nih, sentään yks asia jota siltä kysytään)

Vieraina mahdollisimman paljon porukkaa, mut ei kuitenkaan yli paria sataa, eli aviopari kutsuu sata vierasta per lärvi. Tosin niitä voi olla aika hankala löytää, ellei äijä oo ökyrikas ja maksaa vieraidenki matkat.

-Sulhasella ois musta silkkipytty, musta tai tummantumma violetti hännyspuku. Mulla luultavasti tummanviininpunainen, ei kamalan prinsessamainen puku jossa mustat nauhat edessä. Hiuksia mä en ole edes ajatellu. Maiharit sit tietty, pitkävartiset mulle ku häät kerra kyseessä on.

-Juhlapaikka ois skottilainen linna. Se ois koristeltu vanhanaikaseen sävyyn vaik millä kivoilla lohikäärmeillä ja sametilla ja ruusuilla ja miekoilla ja..
Ruokapuoli koostus varmaan biisonista punkkukastikkeessa sekä miljoonista eri herkuista. Hääkakku-perinteestä mä en oikei tyksi, ja sitä paitsi noilla maihareilla ois iha mielenkiintosta (yrittää) polkea varpaille :P

-Kulkuneuvo paikasta A paikkaan B ja C ois heppavaunut. Semmoset hienot mitä näkyy disneyn lehvoissa pahiksilla.

-Kuherruskuukaus menis sit jossain pienessä skottikylässä, ei mitää turistirysää.

Mä olen ennenki selittäny nää haaveeni, piti sillonki sanoa että mä olen kyllä ihan tosissani

Jotta mä en oo naimisiin menossa.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 12.05.2007 16:58
Löysin jo nyt hääpukuni, vaikka häistä ei ole vielä tietoakaan vuosiin.
Kirjoittanut: Necrophile (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.05.2007 17:30
Pienenä halusin kaikkea mahdollista. Yksisarvisia yms. Kuun paistamaan päivällä mutta nykyään olen päättänyt etten mene naimisiin
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.05.2007 17:49
Ainahan saa haaveilla, joten jotkut tosi keskiaikaset, joissa mulla on joku tosi ihana suurihihainen ja pitsinen upea laahuspuku ja paikka jossai linnassa. Musiikki ei tasan tulis olee mitää kirkkovirsisontaa, vaan jotain ihanan tunnelmallista ja koskettavaa klassista. Hevoskyydillä, ratsastasin sinne ja takasin tieetysti, minä en kärryihin menis.. Hevoset joko mustii tai kimoja tulisii oreja tai kuumia tammoja.
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 12.05.2007 18:15
Minä haluisin pitää hääni jossai Uspenskin katedraalissa.. Ja musiikki on ihanaa koska se on ortodoksista kirkkomusiikkia, joku hyvä kuoro vaan mukaan Sen verran oon kiinni perinteissä että haluisin valkosen puvun, mutta eihän se sulje pois sitä että se olisi uskottava Mieluiten haluisin pitää hääni kesällä..
Mutta ei jaksa hirmu tarkasti suunnitella ku tiiä ees että meenkö naimisiin
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 12.05.2007 20:26
Itämaishenkiset häät jossakin kauniissa kirkossa, ei hirveästi porukkaa vain lähimmät ystävät ja pakolliset lähisukulaiset. Lyhyt siunaus ja minimimäärä Jeesusmussutusta siinä. Toisaalta vihkiminen voisi tapahtua japanilaisessa puutarhassa kirsikankukinnan aikaan.

Hääpukuna semmoinen kiinalaistyylinen mekko jossa on valtava laahus (tiedän jo mistä) tai sitten oikea kimono ja sulholle kung fu tyylinen musta asu (tämäkin jo katsottuna valmiiksi), morsiusneidoille ehkä jotkut kiinamekot ja sulhaspojille kiinapaidat tms.

Jatkot jossain kivassa paikassa, joku teehuone olisi pop mutta tuskin mahdollista. Haluaisin tarjottavana olevan sushia tai muuta itäimaista ruokaa teeman mukaan. Tämän pidemmälle en ole miettinyt kun tuskin ovat häät ajankohtaiset vielä moneen vuoteen.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Lähetetty: 12.05.2007 20:29
Mun unelmahäät.. Hm..

Noh,puku olis luonnonvalkoinen, hame todella pöyheä ja se saisi olla jtn kaunista kangasta, esim. taftia. Yläosa samaa materiaa,korsetti (yllätys yllätys) kirjailuilla. Kengiksi haluaisin söpöt "mummo ankan" nyörikengät. Hiukset saisi olla auki ja niihin tahtoisin valkoisia kukkia tai jtn sellaisia kivoja juttuja koristeeksi. Ei huntua tai tiaraa. Miehelle sellanen normi look. Koska häät olisi ulkohäät, haluaisin sellaisen ihanan valkoisen samettitakin, jossa on leveät hihat ja paljon pitsiä.
Tarkkaa paikkaa en keksi, mutta talvihäät ne olisi. Lunta sataisi hiljalleen... Koristuksia en tahtoisi. Musiikkina soisi Akselin ja Elinan häävalssi Rautiaisen esittämänä.
Ja nyt keksin paikankin! Karua,mutta hautausmaa. Sellaisen hienon hautaholvin läheisyydessä, vähän samanlainen paikka, missä Oopperan kummitus ja sen naisen mies taistelevat. Se hautausmaa. Sellainen paikka siis.
Paikalle en tahtoisi kuin rakkaimmat ihmiset. Jatkot sitten olisi ehkäpä jossain vanhassa teatterissa.

Lyhyesti ja ytimekkäästi: Oopperan kummitus häät. Vaikkei siinä kukaan mennytkään naimisiin. Mutta sen näköistä haluaisin häissäni olevan :>
Kirjoittanut: rumanaama (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.05.2007 19:14
Ihan vaan maistraattimeininki olis mun juttu. Kirkkohäät blaah... En haluais olla keskipisteenä, enkä jaksais sitä vihkikaava jorinaa! Maistraattiin ja muutama tosi ystävä todistajaksi, siinä se. Pukuun kyllä panostaisin, se vois olla joku tummasävyinen ja mukaan kunnon korsetti. Sitten syömään ja tanssimaan jonnekkin kivaan paikkaan ja musiikki sopivan synkkää, ei mitään tangoja eikä valsseja. Tällä tavalla tuohon suuntaan... =)
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.05.2007 15:56

Lainaus: rumanaama

Ihan vaan maistraattimeininki olis mun juttu. Kirkkohäät blaah...

Ja vaihtoehtojahan ei ole kuin nämä kaksi? Systerin häissä oli 80 vierasta, muttei ne silti olleet mitkään perinteiset kirkkohäät, parista ei kumpikaan edes kuulu kirkkoon. Hyvät bileet, goottirock ja ebm vaan soi.
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 14.05.2007 16:24

Lainaus: raavittu

Lyhyesti ja ytimekkäästi: Oopperan kummitus häät. Vaikkei siinä kukaan mennytkään naimisiin. Mutta sen näköistä haluaisin häissäni olevan :>

Ah, tuo olis jo jotakin, kaunis idea!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit