Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Minkälaiset häät haluaisit?

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.10.2006 16:34
Devilsbride: itse asiassa noita vain hieman mustaa sisältäviä hääpukuja on kaupoissa yllättävän paljon. Taisivat olla muotiakin jossain vaiheessa, kun melkein jokaisen pukuvuokraamon ja morsiuspuodin ikkunassa oli valkomustia pukuja...

Ai niin, unohdin tuohon omaani sanoa että haluan ison hameen! Sellaisen tuulenviemää-kaliiberia, ja jos sulho haluaa lähemmäs kuin metrin päähän niin joutuu näkemään vaivaa. Hih!
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.10.2006 18:47
Piiskansiima: No hyvä että sellaisia löytyy, en pahemmin löydä mistään morsiuspuku-liikkeitä.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 09.10.2006 19:33
Kaikki on jo käyttäny kaikki hyvät ideat...Vaikuttaa muiden kopioinnilta, mutta eipäs voi mitään:
Haluaisin joko tumman viininpunaisen tai mustan hääpuvun, jossa olisi luitettu yläosa (siis ihan kunnolla luitettu, metalliluilla, ei mitään muoviluuvirityksiä) ja hameosuus saisi olla monikerroksinen, ehkä satiinia ja sitten tylliä siihen päälle tai jtn.
Jossain sellaisessa kirkossa voisi pitää, mikä ei olisi missään keskellä kaupunkia, ja papit h*lvettiin (okei, ei nyt ehkä ihan). Tai sitten ihan vaan jossain ulkona, mieluiten merenrannalla.
Ja olen lähestulkoon aina pitänyt hevosista, joten ne heposet olisi sitten kiva saada sinne, kun sieltä kirkosta/muusta vihkimispaikasta juhlimaan ja juopottelemaan lähdettäisiin. Paitsi että vieraat saisivat ihan itse hankkia itselleen kyydit, vain minä ja sulhoni menisimme hevosilla. Ja hevoset saisivat olla mustia tai punarautiaita, tai sitten sellaisia komeita liinaharjaisia suomenhevosia.
Ja juhlat saisivat jatkua pitkälle yöhön...ja mikäli jotkut olisivat vielä tolpillaan eivätkä alkoholipitoiset juomat loppuneet, niin tarpeen vaatiessa niitä voisi jatkaa aamullakin xD.
Kirjoittanut: Henna (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.10.2006 17:39
Itse en halua naimisiin, en en ja en. Syitä en jaksa kertoa.
Mutta jos unelmahäät pitäisi sanoa, niin kaikki on kyllä sanottu jo tässä keskustelussa. Aika samanlaisia haluaisin itsekin.
Kirjoittanut: Kahleet (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.10.2006 13:50
Itse haluiaisin myös syys häät illalla pimeällä. Unelma ois myös, et silloin ois just syys myrsky ja oaljon salamoita ja tumma, synkkä taivas (paitsi et silloin ne joutuis pitää sisällä) Niin ja kynttilöistä ois tehty sellanen jännä polku mistä kävellään hitaasti papin luo vihittäväks. Ja saarna ehdottomasti lyhyt kerta siinä joutuu seisomaan. Ja ne vois olla jossain vanhassa hienossa kirkossa. Tumman sininen puku ja suipot haltijakorvat ehdottomasti! Eikä missään yhtään mitään vaaleanpunaista!!! Paljon ruusuja, liljoja ja muratteja. Niin ja paljon tanssia. Kattaus ois sellanen vanhan aikanen. Paljon koristeellisia laseja, pitkät pöydät, hopeaa, tum. harmaata, tum. sinistä ja ehkä vähän tummaa violettia... Tää ois mun unelma, mutta pitäis kai voittaa lotossa meinaan tohon menis ihan mukavasti rahaa...
Kirjoittanut: Shaft (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 12.10.2006 01:12
Ok, mietin vuosia sitten että kait sitä jossain vaiheessa jonkinlaiset juhlat pitää järjestää, jos tuo pariutuminen siihen saakka yltää.
Noh tässä kahdet häät takana seremoniamestarina/bestmanina/järjestelijänä/kuski na/siivoojana.
Tulin lopulta sellaiseen lopputulokseen, EI IKINÄ. ja en tässä oikeastaan yhtään liioittele, vaan oikeasti minulla on hää kiintiö elämäni osalta täynnä.

Kaikilla hermot kireellä ja muutenkin aivan kaamea valmistelu jos ei ota "aivaimet käteen" häitä, jotka maksavat maltaitakin enemmän.
Ok, 100-200 henkilön hääjärjestelyt on aivan valtavat, mutta jos teet vielä ne kolmella kielellä niin sittenhän se lysti on vasta kaukana. Kuten mulla kävi viime häissä. Unkariksi, suomeksi ja englanniksi.

Minun tulevat "häät" tulevat sisältämään, 12 tekstiviestiä. Hyvää ruokaa ravintolassa kummankin vanhempien ja Lähimpien tuttavien kanssa. Tämän jälkeen kotio boolimaljaa nostelemaan ystävien kanssa ja seuraavana päivänä ILTA lennolla jonnekin kun krapula hellittänyt.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 02.02.2007 20:27
Lisäys: Häät mieluiten metsäaukiolla illalla. Kuusimetsässä juuri sellaisessa, jossa pienenä vaeltelin, sellaisessa, joka oli lapsuudenkotini takana. yays.
Kirjoittanut: The_Killer_Doll (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.02.2007 15:26
Hah. Minä ja hyvä ystäväni olimme menossa elokuviin ja odottelimme sinne teatteriin pääsyä ja sitten ruvettiin yhtäkkiä miettiin häitäni ja tällaisia ideoita sieltä tuli:
Mulla oli sellainen musta tyyliin vähän rikkinäinen polveen asti hame ja joku samanvärinen korsetti(paita) systeemi ja sellainen viitta jossa olisi Dracula tyylinen (mikälie) kaulus(?). Kanniskelisin siinä sellaista punaista kynttilää ja hää kukat olisivat sellaisia kuihtuneita koppuroita, sulhasellani olisi suoraan draculasta revitty puku ja hiukset vähän sekaiset(minulla olisi suorat). Sitten kaverini naureskeli että voitaisi laittaa taululiitua molempien naamaan että olisimme niin kalpeita kuin tykkäisin ja sitten minulle ihanat mustat ja massiviset silmämeikit ja punaiset huulet. Ja kaverini ehdotteli vielä sellaisia kokomustia piilareita, mutta tuskin
Sitten me mentäisiin naimisiin jossain kirkossa yöaikaan niin että kuu paistaa ikkunasta. Kirkko olisi pimeä ja laitettaisiin kynttilöitä joka paikkaan ja ei erityisen paljon ihmisiä paikalla.
Sitten joku surumielinen kappale soimassa taustalla. Ja kukaan ei hymyilisi.

Heh oli mukavat kuvitelmat silloin ennen uuttavuotta. Olis kyllä aika ihanat, mutta ehkä ainakin ne piilolinssit voisi jättää pois
Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.02.2007 16:22
Minun häihini saa luvan olla vielä aika kauan aikaa mutta kumminkin onhan niitä tietenkin suunniteltu

Häät pidettäisiin Lapissa jollain aukiolla missä ei ole asutusta eikä isoja teitä ympärillä. Minulla olisi musta korsettimekko ja kenelläkään ei vaaleanpunaista (paitsi erityisluvalla pikku tytöt)

Lyhyet saarnat erkkikään jaska seisoa pitkään. Ja seremonian jälkeen mustat vanhanaikaiset vaunut friisiläis nelivaljakolla jonnekin isoon paikkaan jossa on jonkun kivan gootti bändin /hevi / rock bändin live esitys ja siellä sitten juhlitaan ja sitten häämatkalle jonneen kivaa paikkaan ehkä skotlantiin tai U.S.A:n Kentuckyyn (unelmaloma kentuckyssä katsomassa laukkakisoja <3)
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.02.2007 16:57
siviilivihkiminen. hittoako koko sukua raahaamaan pihalle väkistelemään.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit