Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Minkälaiset häät haluaisit?

Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 14.08.2008 08:33

Lainaus: MissLaura

Kumpikaan ei kuulu kirkkoon joten toisen täytyy liittyä että saadaan tuo siunaus, ja sitten häiden jälkeen voisi taas erota, hihi hyi meitä!

Tämä on vain MINUN mielipide, sori vain mutta tuohan on jo melkein toisen uskonnon loukkaamista O_o Itse erosin kirkosta koska koin että on "väärin" kuulua johonkin uskontokuntaan jos en heidän oppejaan noudata ja usko opetuksiin. Julkeaa hyväksikäyttöä...hyi hyi Ja häiden pitäisi olla hääparin kaltaiset...ei mitään muiden miellyttämisjuhlia...

Ja sitten aiheeseen...jos joskus häät tulee niin ne on ehdottomasti toooosi pienet ja intiimit. Häähöpinät maistraatissa ja juhlat sitten jossakin luonnonhelmassa ja välttämättä ei edes se maistraattikaan ole tarpeellinen...kunhan vain on kaikki rakkaimmat ihmiset mukana juhlistamassa yhdessäoloa
Kirjoittanut: Ania (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 16.08.2008 00:14
Jos sellainen ihme tapahtuu, että menen naimisiin, niin häät olisi varmaankin keväällä, olen joka vuosi aina yhtä innoissani siitä miten luonto herää eloon, niin se tuntuisi hyvältä ajankohdalta. :P Pukuni yläosa olisi tiukka korsetti, jossa olisi takana viininpunainen nyöritys, samanväriset kengät mielellään, ja sitten oikein kunnon leveä tyllihame. Kimppuun haluaisin tuomenkukkia ja lemmikkejä, ihan alkukeväästä siis ei alttarille voi astella. En voi sietää kaikkia lasin rikkomisia ja riisin heittoja, joten niitä nyt ei ainakaan omissa häissä nähdä. Yhden hieman epäonnistuneen "morsiamenryöstönkin" olen joutunut todistamaan, se menee myös sinne ei-listalle.
Kirjoittanut: Zenren (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.09.2008 18:07
En tiedä tarkkaan, koska tuskin ikinä naimisiin menen, en ainakaan kirkossa, mutta jonkun seremonian voisi kuitenkin pitää, jos niin hassusti sattuisi käymään.

Tai no, oikeastaan saatan tietääkin melko tarkkaan, koska olen joskus huvikseni miettinyt, miten menisin naimisiin, jos menisin. Ensinnäkin asia numero yksi, sähkönsininen, hunnullinen, monikerroksinen hääpuku. Ehdottomasti teetetty, sillä haluan kaiken olevan uniikkia, vaikka eipä tuollaisia sinisiä hääpukuja varmaan mistään vastaan kävelisi. Haluaisin myös meripihkanväriset piilolinssit, ja hiukseni olisivat ehdottomasti mustat (nykyään ne ovat punaruskeat >.<). Tulevalla miehelläni olisi sitten jotain hyvin aristokraattista mustaa päällä, tai jos sattuisin menemään naisen kanssa naimisiin, olisi hänellä sitten samantyylinen mekko kuin minulla, mutta musta. Tai mitä hän nyt sitten haluaisikaan laittaa.

Missä menisin naimisiin, en tiedä, mutta joku sisätila se mielellään olisi, valaistu mustilla ja sinisillä kynttilöillä. Lyhyt, pakanallishenkinen seremonia, mutta ei mitään luudan yli hyppimisiä tai muita wicca-hippeilyjä. Sitten lähdettäisiin mieheni/vaimoni kanssa mustilla hevosilla ratsastaen varsinaisiin juhliin (onneksi osaan ratsastaa jo valmiiksi). Häät olisivat pienet, en halua sinne kaikkia sukulaisiani, joista en edes pidä, vaan ihan perhe ja lähisuku vain, ja muutama ystäväni.

Vuodenaika olisi ehdottomasti syksy, ajankohta myöhäinen ilta tai yö , ja juhlapaikka koristeltaisiin syksyn väreillä, seassa tarpeellinen määrä mustaa.
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.10.2008 14:03
Oijoi, hääkuume nousee näitä lukiessa!
Haluaisin punaista ja mustaa, tai ehkä punaisen tilalle oranssia.... Hopeaa mausteeksi ehkäpä...
Punainen puku jonka päällä mustaa pitsiä. Paljon kynttilöitä tai turvallisemmin valosarjoja.
Rakkaalle Teddylleni pitkän puoleinen takki niskaan, muun puvun ollessa se perinteinen mallilta. Paljon hyvää ruokaa ja juomaa, ei mitään turhan hienoa ja pilkuntarkkaan suunniteltua.
Jotenkin näin voisin äkkiseltään ajatella.
Kirjoittanut: BlackWolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 12.10.2008 10:24
Tämä aihe on nyt tullut ajankohtaiseksi 31.10 sanomme mieheni kanssa maistraatissa JOO, KYLLÄ!

"Minkälaiset häät haluaisit?"
hmm...kun en osaa edes mieltää tuota meidän seremoniaa hääjuhlaksi. Sanasta "häät" tulee mieleen kaikkea kliseistä yms. joten meillä nuo on vaan vihkimistilaisuus tai juhlat
Maistraattiin todistajiksi tulee ystäväpariskunta ja 2 kpl vieraita (äitini ja lapsuudenystäväni). Suurempi joukko ystäviä tulee kakkukahville seuraavana päivänä (sanoimme jo etukäteen että ei tarvitse pukeutua juhlavaatteisiin, tarkoitus on viettää aikaa yhdessä rennosti). Viikon päästä ystävien kahvituksesta on vuorossa lähisuku. Kaikki tämä kahdessa osassa siksi, koska "juhimme" meillä kotona

Itse tuosta seremoniasta pitää sanoa että emme ota siihen sormuksia...sormukset vaihdamme sitten kahden kesken tilaisuuden jälkeen
Kirjoittanut: Not the nicest girl (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.10.2008 13:24
Onneksi olkoon jo etukäteen BlackWolver!

Jaa-a, häät...hirmu kaukainen ajatus, mutta ainahan voi haaveilla.
En haluaisi kyllä mitään isoja prinsessahäitä, vaan melko maanläheiset. Toisaalta en haluaisi paria ihmistä paikalle, suku on niin pieni, että heitä olisi yhteensä ihan sopiva määrä + miehen suku tietenkin.
Puku....rakastuin kerran yhdessä ikkunassa olleeseen pukuun, se oli valkoinen, jossa oli kultaisia kuvioita ja vyötäröstä rintoihin saakka ikäänkuin "kietaistun" näköinen. Melko ihonmyötäinen ja tosi kaunis.
Ja se oli ehkä hieman shampanjaan menevä valkoinen, ei siis ihan vitivalkoinen, mitä en kyllä halua.
Voisin myös kopioida ajatuksen serkkuni häistä, että jonkun Akselin ja Elinan valssin sijasta tanssisimme tulevan mieheni ja minun "yhteisen biisin". Sitten voisi alkaa valssi ja muut voisivat astua tanssilattialle myöskin.
Ja varmaan ajankohta olisi alkusyksystä, ei liian kuuma (olisi inhottavaa hikoilla ja naama kiiltäisi valokuvissa xD) eikä toisaalta liian kylmä. Ja kun puiden lehdet olisivat keltaisia ja punaisia, niin olisi vielä kaunis maisemakin....
*unelmoi*
Kirjoittanut: vampyr (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.10.2008 18:12
En kyllä halua mennä naimisiin. Tai ainakaan ei ole koskaan ollut ketään että oisin ollu heti valmis viettämään koko loppuelämän sen kanssa, vaikka eihän se avioliittokaan aina ikuinen ole.
Toisaalta häät on jotenkin tosi raikas ja ihana ja . . . kermakakuntuoksuinen asia : D Että se itse juhla ois mukava. Järjestän sitten joskus häät ilman aviopuolisoa !
Ne ois semmoset tajuttoman suuret pumpulivanukashattarapartyt. Mulla ois mielettömän iso pitsiunelma päällä jajajaja, siellä ois kaikki mun ystävät, nekin, joita en ole nähnyt aikoihin.

Ja kaikki söis semmosia söpöjä vaaleanpunaisia kakkukoristeita koska nehän niissä kakuissa on parasta, ja niitä riittää aina tavallisissa juhlissa vaan muutamalla 8< kuinka raastavan epärilua. Niin mun juhlissa niitä ois ja paljon.
Ja karkkia.
Ja suklaamoussea
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 13.10.2008 13:09
Haluaisin hieman saman henkiset "hällä välkiä"-häät kuin ukkoni siskolla oli tänä kesänä. Oltiin morsiusparin kotona (tosin omani haluaisin muualle kuin kotiini), juotiin boolia ja ukkoni bändi soitti takapihalla. Ainoastaan bändin alue oli katettu, muuten olimme taivasalla. Alkoi satamaan, mutta ei se mitään, sitten riehuttiin ja moshattiin kaatosateessa. Oli kunnon festarimeininki. Itseasiassa, voisin hyvinkin mennä naimisiin festareilla.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.10.2008 14:10
Eilisen välähdys: surrealistiset häät. Vihkipaikalle tullessa hypätään luudan yli, tasoitusta annetaan iän mukaan, tosin lapset joutuu varmaan heittämään mutta mitäpä tuosta. Pappi on pukeutunut jeesukseksi elvispuvussa, mies halusi laittaa päähänsä klingoninaamion jolla on Dali-viikset. Vastaanoton ohjelmana on Frankenstein tekemässä täydellisiä marthastewart -henkisiä kukka-asetelmia.

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 16.10.2008 15:18

Lainaus: Piiskansiima

Eilisen välähdys: surrealistiset häät.

Ei jumankauta, aivan mahtavaa. Ja häävieraiden pitäisi noudattaa samaa surrealistista teemaa, tietysti!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit