Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottityyli: "MALLIKANSIO"

• Vastaa
Itse olen ollut kuvattavana.. kesällä 2005 kaveri kuvaili samaan aikaan elokuvateon kanssa sitten myös olen ollut Trnquillin kuvattavana

Omasta mielestäni osaan pilata kuvat xD en ole kuvauksellinen, kait.. silti haluaisin mennä taas kuvattavaksi jossain vaiheessa

Olin täällä, olen siellä huomenna

• Vastaa
Itse en kelpaa malliksi ulkonäköni, painoni enkä mittojenikaan puolesta. Olisihan se ihanaa, jos minusta saisi otettua kauniita ja tyylikkäitä kuvia, mutta en minä osaa kuin pilata ne

Kun valo taas nousee ei se löydä kuin kylmyyden, kuolleiden kasvojen loistonkatseen

• Vastaa
Mulla ongelmana poskipäät (kyllä, olen ankara itselleni)

• Vastaa

Lainaus: DeadlyNightshade

Itse en kelpaa malliksi ulkonäköni, painoni enkä mittojenikaan puolesta.

Pöh, ei kaikkien mallien tarvitse olla sen enempää 180 senttisiä kuin 40 kiloisiakaan. Kyllä pienempi ja pyöreämpikin voi olla malli, ainakin amatööritasolla. Ainakin täällä päin paikallisten liikkeiden yhteisiin muitinäytöksiin haetaan kaiken kokoisia malleja, ja valokuvamalleissa ainakin minun mielestäni erilaiset ruumiinrakenteet ovat vain loistva juttu. Ja kenestä tahansa saa kauniin hyvällä meikillä ja oikealla valasituksella, vaikka en uskokaan että ulkonäössäsi olisi mitään vikaa.

Primadonna ja ilotyttö.

• Vastaa
Ja ne mallit mitkä tuolla suuressa maailmassa pyörivät, eivät he ole kauniita. Ovat vain pitkiä ja hoikkia ja kovin persoonallisia, mutta ei yksikään heistä ole perinteisellä tavalla kaunis!

Which bone in her body should I break first

• Muokkasi: Mystification
  • Vastaa
Stereotypiat luurankomalleista on enemmän Jenkeissä totta.
Mutta yksilöitä kaikki.

Omaa kokemusta malleilusta on ruohonjuuritasolla, kerran olen J. Koivuniemen kuvattavana ollut ja lähiaikoina Sofia Virtasen.
Oikeastaan en mielelläni salli ittelleni moista narsistelua ja aina vähän häpeillen myönnänkin että olen mennyt kuvauttamaan itseäni.
Kameran edessä olen yhtä liikkuvainen kuin maailman hitain nisäkäslaji:
Kolmivarvaslaiskiainen

"Meitä tallustaa tällä planeetalla kuusi miljardia, kuusi miljardia pienempää maailmaa yhden isomman pinnalla. Jokainen oikea eepos, täynnä tragediaa, ja voittoa, hyvää ja pahaa."

• Vastaa
J. Koivuniemeen voisin joskus ottaa yhteyttä. kunhan uskallan ja pitänee tuota miestäkin varotella aikaisemmin

• Vastaa
Itse rakastan kameran edessä oloa, mutta malliksi olen aivan liian lyhyt ja läski Voisimpa kilauttaa kaverille, kun vaatekaappi pullottaa ihania vaatteita mitä pitäisi päästä kuvauttamaan. Hiusmallina vois olla siistiä olla, kun materiaalia on runsaasti päässä mitä työstää.
  • Vastaa

Lainaus: missEmily

Itse rakastan kameran edessä oloa, mutta malliksi olen aivan liian lyhyt ja läski

Tarkoitatko, että tykkäät olla kuvattavana vai kuvaajana?

Kun valo taas nousee ei se löydä kuin kylmyyden, kuolleiden kasvojen loistonkatseen

• Vastaa
Jos rakastaa kameran edessä oloa, ni eiköhän se mallia tarkoita.. Kameran takana on kuvaaja, edessä malli.

HC-Wild Line

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 1 goottiyhteisön jäsentä (Astrella). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!