Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

"Mallikansio"

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 29.04.2008 00:15
Nyt ajattelin tällasta ketjua, jossa jokainen jolla on kokemusta mallin hommista vois kertoo kokemuksiaan.
Näytös- vai valokuvamalli, kumpi sinä olet/haluaisit olla vai kenties molempia?
Tähän ketjuun voi myös laittaa omia mallikuviaan vuosien varrelta, ei tarvi olla goottiaiheisia.

Ite kävin 12 vuotta sitten (16-vuotiaana) malliopiston, ja sen kautta poiki muotinäytöksiä joista mulla on jokunen lehtileike. Olin jopa niinkin ihme mestassa duunissa ku Keski-Pohjanmaa-lehti, siellä piti esitellä milloin muotia, milloin mitäkin (kerran esitin kuvassa Peppi Pitkätossua, inhosin sitä keskiaukeeman kuvaa yli kaiken)
Mä en ite diggaa näytösmallin hommasta, kauhee sähläys takahuoneessa ja kuteita kiskotaan päälle jo ennen ku entiset on saatu pois, joten mun juttu on ne valokuvamallin hommat.
Oon ollu kasvo- hius- ja kokovartalomallina kuvissa, laittelen niitä tähän ketjuun joskus.
Kirjoittanut: Death Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Death Angel
  • Lähetetty: 29.04.2008 16:36
Ite oon ollu kaverille muutaman kerran valokuvamallina ja näytösmalleja vissiin haetaan koulussa tällä hetkell johonkin oppilastöiden näyttelyyn.. Ajattelin pyytää päästä malliksi esiintymiskammosta huolimatta..

Pistän pari kuvaa jotka kaverini on ottanut.. En siis mikään kunnon malli ole ollut..
*nauraa*

http://i294.photobucket.com/albums/mm116/Death_Ang el-/DSCN1779.jpg

http://i294.photobucket.com/albums/mm116/Death_Ang el-/DSCN1819.jpg

http://i294.photobucket.com/albums/mm116/Death_Ang el-/DSCN1823.jpg

Vaatteeni eivät ole kummoiset sillä lämhdimme suoraa koulusta kuuvaamaan, enkä ollut valmistautunut siihen..
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 29.04.2008 17:30
Varsinainen malli en ole, mitä nyt muutama kuvaaja on halunnut minua kuvata. Eli olen "valokuvamalli".

Voisin tähän pistää muutaman kuvan eri keikoilta, en kyllä kaikkia x)

Eliza Rask:

Eliza Rask 1

Eliza Rask 2

Eliza Rask 3

Toni Hemmilä:

Toni Hemmilä 1

Toni Hemmilä 2

Janne Koivuniemi:

Janne Koivuniemi 2

Nuin. Jos kuvat tai joku niistä ei nyt toimi, en lähde korjaamaan!
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 29.04.2008 18:19

Lainaus: Ninni

Olin jopa niinkin ihme mestassa duunissa ku Keski-Pohjanmaa-lehti

Hei, minäkin oon ollut tuolla. No, työharjoittelussa, mutta kuitenki. Joo, off topic..

Mua on usein houkuteltu näytösmalliksi, kun olen pitkä, ja olin kerran vähällä lähteäkin. Ei se kuitenkaan ole minun juttuni. En halua ravata jotain lavaa päästä päähän ja tehdä itsestäni pelleä... Moni kyllä on sanonut että sopisin malliksi.
Valokuvamalliksi voisinkin lähteä, mutta ei ole ikinä tarjoutunut tilaisuutta, tämmöisessä pikkupaikassa kun asun.

Iirivan kuvat ovat edelleen kauniita.
Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.04.2008 13:25
16-vuotiaana kävin mallikurssin ja sen jälkeen olen ollut freelancer-mainos/valokuvamallina, lähinnä alusvaatemallina aikoinaan. Tuli joskus parissa kauneuskilpailussakin käväistyä. Enhän minä niissä pärjännyt. Pidin kiinni omista valinnoistani, joten erotuin väärällä tavalla. Tai ehkä esiintymistaito ei vain riittänyt. Joka tapauksessa, jätin ne hommat pari vuotta sitten, kun asuin vielä Helsingissä. Oli minulla silloin varsinainen mallikansiokin, mutta harmitti kovasti kun en löytänyt tyyliäni ymmärtävää kuvaajaa, joten jouduin tekemään melko neutraaleja kuvia eikä mitenkään omaperäisiä.
Haluaisin nyt lähiaikoina tehdä uuden mallikansion, kunhan vain löydän sopivan valokuvaajan ja saan hankittua tarpeeksi vaatetusta.
Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.05.2008 16:27
Voisin joku päivä yrittää etsiä noita vanhoja kuvia jostain... Sitä vanhaa mallikansiota ei ainakaan ole enää olemassa. Se olisikin ihan liian järkyttävää katseltavaa...
Kirjoittanut: Cherise (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.05.2008 17:29
En ole oikea malli, mutta on pari kertaa tullut hihhuloitua koulun muotinäytöksissä. Mielestäni sopisin hyvin näytösmalliksi, koska olen niin pitkä eikä korkeillakaan koroilla käveleminen tuota vaikeuksia. Valokuvamalliksi olisi kanssa kiinnostusta, mutta ei täällä käpykylässä taida olla paljoa sellaista toimintaa tai henkilöitä, jotka haluaisivat kuvata omaksi ilokseen eli ilmaiseksi. Omia vaatteitani kyllä mallailen amatöörikuvissa:

Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.05.2008 22:07
haluisin kyllä kokeilla mallaamista mutta tuskin näillä läskeillä pahemmin poseerataan
Kirjoittanut: Armon Sisar (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.05.2008 22:30
Olen kerran ollut muotinäytöksessä mallina n. 10 vuoden yllyttämisen jälkeen ja ihan hauskaahan se oli kaikkine sählinkeineen. Nyt lupauduin työpaikan kautta menemään taas näytöksiin. Se on muuten jännä nähdä itsensä niissä vaatteissa, kampauksissa ja meikeissä. Ihte en meinannut peilikuvaani tunnistaa. Kuvia en tajunnut pyytää siitä näytöksestä, mikä on aika harmi. Kyseessä oli kuitenkin aika hieno show, jossa oli mukana mm. Justin Timberlakeakin kampaava ukko suoraan lös änkelesistä. Ehkä sitten seuraavista. Kameraa vihaan, eikä tuo nassu ole minkään valokuvamallin, joten sellaista en oikeastaan edes ole koskaan ajatellut. Kannattaa kuitenkin kokeilla, saa muuten esiintymiskammot kyytiä.
Kirjoittanut: Mörkökeiju (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.07.2008 21:06
Tääl näyttää kaikki alottaneen 16vee, kun taas mä lopetin niihin aikoihi. Lehti jos olin päätti et olin liian lyhyt mallatakseni ikäisteni vaatteita (eli joo ollu lapsimalli) ei tällä pärställä kyllä uskois norm. kuvissa en näytä ikinä hyvältä. Mut siis tämän ihanan kyläkaupan Veljekset Keskisen mainoslehdessä ollut vaatteita mallaamassa vuodesta -98 ei vaan satu oleen koneella yhtään kuvii...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit