Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

"Mallikansio"

Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 23.09.2008 15:49
Ninni, nuo aikaisemmassa viestissäsi linkitetyt Marko Mastosaaren ottamat valokuvat eivät tunnu näkyvän. Ne kuvat olisi siirrettävä ensin jonnekin nettiin nähtäväksi, kuten vaikka tuonne Imageshackiin tai Flickriin, jonka jälkeen voit linkittää tehdä sellaisen kuvalinkin (sellaisen jossa ne kuvat näkyvät miniatyyriversioina suoraan viestissä) tai sitten tehdä hyperlinkit kuviin.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 24.09.2008 00:03
Ai siis kuvia ei voi lisätä tänne suoraan kovalevyltä ellei ne ole netissä? No, pitääpä katsella jos vaikka flickriin laittaisin.... Kiitoksia neuvosta!
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 24.09.2008 00:32

Lainaus: Ninni

Ai siis kuvia ei voi lisätä tänne suoraan kovalevyltä ellei ne ole netissä

Ei voi, ainakaan minun tietääkseni.
Mä olen itse käyttänyt viime aikoina kuvaboxi.fi palvelua
Kirjoittanut: Sir J the Ambivalent (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Sir J the Ambivalent
  • Lähetetty: 24.09.2008 01:26
URL
Oon vähän äreän näköinen kun oon just heränny. Löytyy anttilan syyskuvastosta!
Kirjoittanut: guzmo (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.09.2008 21:14
Ketjussa on ollut kiinnostusta kuville ja Vantaan kaupungin järjestämälle studiokurssille voisi mahdollisesti päästä malliksi kuvapalkkiolla. Tai sitten kuvata ulkona esim syksyn värejä tai muuta teemaan sopivaa taustaa hyödyntäen.

Tässä muutama itse ottamani gootti- tai muuten synkistelyhenkinen kuva:

Eli jos TFP/TFCD (Time for Prints/Time for CD) periaatteella toteutut kuvaukset kiinnostavat, voi lähettää mailia. (eurmal [at] gmail [dot] com)
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.09.2008 16:14
oi o.o
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 25.09.2008 18:30
guzmolla on homma hanskassa jos näin voi sanoa. Todella tyylikkäitä valokuvia. Samanhenkistä meininkiä kuin mitä tuo vaka vanha Trnquill on tottunut tekemään. guzmon listaamista potreteista tuo kolmas ylhäältä häiritsee kuitenkin sillä lailla, että olisi hyvä tietää mikä prenikka on tuon miehen koppalakissa. Jos se on joku kommaritähti niin kilin killit sentään. Lakin väritys ja nauha on ainakin Wehrmachtin meininkiä henkivää, mutta sen lippa näyttää aika pieneltä ja kokardia en tunnista. Häiritsevä yksityiskohta! (Näin tehdään tikusta asiaa.)
Kirjoittanut: Sanctus Sanctorum (Biomechanoid)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.09.2008 08:03

Lainaus: kuopassa

Lakin väritys ja nauha on ainakin Wehrmachtin meininkiä henkivää, mutta sen lippa näyttää aika pieneltä ja kokardia en tunnista. Häiritsevä yksityiskohta!

Näyttää ihan vanhalta junailijan/asemapäällikön/konduktöörin lakilta. Näkyykö siinä kokardissa VR...
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 26.09.2008 10:33

Lainaus: kuopassa

Jos se on joku kommaritähti niin kilin killit sentään. Lakin väritys ja nauha on ainakin Wehrmachtin meininkiä henkivää,

Mun mielestä se ei oo ainakaan tähti. Vaan joku saksalainen merkki
Kirjoittanut: guzmo (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.09.2008 11:45
En ole varma hatun alkuperästä. Artisti toi sen studiolle, mutta VR:n konduktöörin lakki se ei ainakaan ollut
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit