Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottityyli: "MALLIKANSIO"

• Muokkasi: Mystification
  • Vastaa
Nuo guzmon kuvat ovat iloa silmlle!

Noniin, olin nyt sitten itsekin kuvattavanan tosin studiosuunnitelmat peruuntuivat ja hyödynnettiin kaunista ruska-aikaa.
Tämän kaltaisia kuvia

Omalta kohdalta meni kyllä täysin mönkään.
Onnistun ainoastaan sivuprofiilikuvissa.
Bad hair day, irtoilevat tekoripset, vain yksi asukerta, joka sekin melko huono, valuvat meikit sekä nokka, yksi ainokainen ilme ja poseeraus. Joka kuvassa näytin väsyneeltä pallokalalta -.- tuotin taatusti kuvaajalle pettymyksen, sillä en kyllä ollut todellakaan hänen tasoisensa malli.
Harmittaa kovin.

"Meitä tallustaa tällä planeetalla kuusi miljardia, kuusi miljardia pienempää maailmaa yhden isomman pinnalla. Jokainen oikea eepos, täynnä tragediaa, ja voittoa, hyvää ja pahaa."

• Vastaa
Mystification
Onko nuo Jannen ottamia?

"Ketään ei saa laittaa säkkiin jos ei itse halua!" - Neponen

• Vastaa

Lainaus: Mystification

Omalta kohdalta meni kyllä täysin mönkään.

Minun mielestäni kuvasi ovat tosi upeita! Ei saa olla niin ankara itselleen.

Don't waste your touch. You won't feel anything. Or were you sent to save me?

• Vastaa
Tekis mieli itsekkin mennä kuvaamaan naamaani ulos ja käyttää ruskaa hyväksi... pitääpi ottaa janneen yhteyttä

Olin täällä, olen siellä huomenna

• Vastaa
Mystification
Minustakin nuo ovat upeita kuvia Ei saa olla liian itsekriittinen, vaikka aivan liian usein sorrun siihen itsekin.. Se ei kuitenkaan ole maailmanloppu jos ihan joka otos ei onnistu ja tekemällä oppii.

Yes, I do believe in love that lasts forever. But how long does forever last? That's another story...

• Vastaa
Ainakin Janne on aiemmin kuvannut Mystificationia....Ja loistavia kuvia ovatkin! Sunnuntaina piti olla (mun osalta jo seitsemännet) Jannen kuvaukset, mut empä sit päässyt, johan noita on räpsitty, mut on ne reissut aina hauskoja
Mä helvetti käytin viime yönä 3 tuntia siihen et päivitin profiiliani, ajattelin laittaa sinne kuvia vuodesta 2003-2008, myös niitä Marko Mastosaaren ottamia mallikuvia, niin kun olin vaivalla niitä kuvia rajaillut ja eri konstein pienentänyt monta tuntia ja sain homman valmiiksi niin.... no, käykää ite kattoon, jee... (Se 2004 kuva on muuten siitä Elumen-kampanjasta, tai siis se mitä siinä kuvassa voi kukin arvailla näkevänsä kun oikeen kauan tuijottaa...) Mistään tuu mitään.

Vain Viikatemiehelle on ovi avattava. Itse Kuolema on kunkin tavattava. Taipaleellaan ruusut kitkee, lakoon iskee kauran. Vaikka silmäni nyt verta itkee, silti minä nauran.

• Vastaa
voi vitsit. näitä kuvia kattellessa tekisi itekkin mieli päästä kameran eteen poseeraamaan, vaan kun peiliin katsoo niin eipä taida onnistua

when love turns hopelessness, hopelesness turns bitternes, bitterness turns hate and hate finally into sweet sweet vengeance... untill your blood is pouring down my face, I´ve had mine.

• Vastaa

Lainaus: darkAngel

voi vitsit. näitä kuvia kattellessa tekisi itekkin mieli päästä kameran eteen poseeraamaan, vaan kun peiliin katsoo niin eipä taida onnistua

Samoin... Sit ku muutenki on jarruttamassa ikä (13) sekä mistä hommaan vaatteet ja meikit. Sitä paitsi, oon ihan liian pulska ja ruma malliks, vaikka valokuvamallin homma toisaalta kiinnostaisikin.

Just open your eyes and see that life is beautiful

• Muokkasi: Mystification
  • Vastaa
blackwolver
Eivät ole Jannen ottamia, vaikka tuossa kesän lopuksi piti hänenkin kanssaan kuvailla.
Tällä kertaa kuvaajana toimi Veli Hietameri.

Severana Ja pikkumyy
Nuo kaksi kuvaa n. 100 kpl joukosta olivat ainokaiset jotka juuri ja juuri itse kelpuutin, eli hyvin ei mene, jos isommasta satsista tulee vain muutama hyvä kuva.

Edittiä.
Tyhjäpää, useimmiten on pelkkää plussaa aloittaa malleilut jo nuorempana, 13 on siis aivan hyvä. Vaikka toki useimmiten kuvaajat vaativat lupalapun alaikäisen huoltajilta mukaan, mutta jos se järjestyy, ei mitään probleemaa.

"Meitä tallustaa tällä planeetalla kuusi miljardia, kuusi miljardia pienempää maailmaa yhden isomman pinnalla. Jokainen oikea eepos, täynnä tragediaa, ja voittoa, hyvää ja pahaa."

• Muokkasi: pikkumyy
  • Vastaa
Jos mä nyt vihdoin saisin tänne tungettua pari kuvaa itestäni kun oon jo höpötellyt tähän ketjuun kaikenlaista.

Muoks: Nähätävästi laitan kuvat joku toinen kerta, kun eivät nyt suostuneet näkymään vaikka ovat netissä ja lisäsin ne ihan samalla tavalla kun olen ennenkin kuvia tänne lisännyt.

Yes, I do believe in love that lasts forever. But how long does forever last? That's another story...

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.