Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

"Mallikansio"

Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.07.2008 14:17
Itse olen ollut kuvattavana.. kesällä 2005 kaveri kuvaili samaan aikaan elokuvateon kanssa sitten myös olen ollut Trnquillin kuvattavana

Omasta mielestäni osaan pilata kuvat xD en ole kuvauksellinen, kait.. silti haluaisin mennä taas kuvattavaksi jossain vaiheessa
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 23.07.2008 15:46
Itse en kelpaa malliksi ulkonäköni, painoni enkä mittojenikaan puolesta. Olisihan se ihanaa, jos minusta saisi otettua kauniita ja tyylikkäitä kuvia, mutta en minä osaa kuin pilata ne
  • Lähetetty: 23.07.2008 16:24
Mulla ongelmana poskipäät (kyllä, olen ankara itselleni)
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 23.07.2008 17:26

Lainaus: DeadlyNightshade

Itse en kelpaa malliksi ulkonäköni, painoni enkä mittojenikaan puolesta.

Pöh, ei kaikkien mallien tarvitse olla sen enempää 180 senttisiä kuin 40 kiloisiakaan. Kyllä pienempi ja pyöreämpikin voi olla malli, ainakin amatööritasolla. Ainakin täällä päin paikallisten liikkeiden yhteisiin muitinäytöksiin haetaan kaiken kokoisia malleja, ja valokuvamalleissa ainakin minun mielestäni erilaiset ruumiinrakenteet ovat vain loistva juttu. Ja kenestä tahansa saa kauniin hyvällä meikillä ja oikealla valasituksella, vaikka en uskokaan että ulkonäössäsi olisi mitään vikaa.
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.07.2008 20:07
Ja ne mallit mitkä tuolla suuressa maailmassa pyörivät, eivät he ole kauniita. Ovat vain pitkiä ja hoikkia ja kovin persoonallisia, mutta ei yksikään heistä ole perinteisellä tavalla kaunis!
Kirjoittanut: Mystification (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Mystification
  • Lähetetty: 23.07.2008 22:23
Stereotypiat luurankomalleista on enemmän Jenkeissä totta.
Mutta yksilöitä kaikki.

Omaa kokemusta malleilusta on ruohonjuuritasolla, kerran olen J. Koivuniemen kuvattavana ollut ja lähiaikoina Sofia Virtasen.
Oikeastaan en mielelläni salli ittelleni moista narsistelua ja aina vähän häpeillen myönnänkin että olen mennyt kuvauttamaan itseäni.
Kameran edessä olen yhtä liikkuvainen kuin maailman hitain nisäkäslaji:
Kolmivarvaslaiskiainen
  • Lähetetty: 24.07.2008 11:55
J. Koivuniemeen voisin joskus ottaa yhteyttä. kunhan uskallan ja pitänee tuota miestäkin varotella aikaisemmin
Kirjoittanut: missEmily (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.07.2008 19:35
Itse rakastan kameran edessä oloa, mutta malliksi olen aivan liian lyhyt ja läski Voisimpa kilauttaa kaverille, kun vaatekaappi pullottaa ihania vaatteita mitä pitäisi päästä kuvauttamaan. Hiusmallina vois olla siistiä olla, kun materiaalia on runsaasti päässä mitä työstää.
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 25.07.2008 09:34

Lainaus: missEmily

Itse rakastan kameran edessä oloa, mutta malliksi olen aivan liian lyhyt ja läski

Tarkoitatko, että tykkäät olla kuvattavana vai kuvaajana?
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.07.2008 11:29
Jos rakastaa kameran edessä oloa, ni eiköhän se mallia tarkoita.. Kameran takana on kuvaaja, edessä malli.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit