Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

"Mallikansio"

Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.11.2008 21:00
Vaatetusalan käyneenä/opiskelleena olen ollut kahdessa muotinäytöksessä mukana ja tykkäsin kyllä hurjasti siitä tunnelmasta mikä niinä päivinä oli, lavalla oli kiva olla ja poseerata.

Mutta kuvausmallia miusta ei tule, kamerat suorastaan tuntuu inhoavan miuta ja toisaalta inhoan minäkin niitä. Tuntuu ettei mitkään kuvat ikinä onnistu... Mies kun harrastaa kuvausta, tahtois miut malliks useinkin mut homma tyssää yleensä siihen kun valitan kun näytän niin kauheelta joka kuvassa.
Ja näitä teiti muitten ihania kuvia katsellessa tulee alemmuuskompleksi miksi min näytän kuvissa aina ihan joltain kauhealta rumalta örkinsikiöltä...:P
Kirjoittanut: oneesan (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.11.2008 20:40

Lainaus: kuopassa

Kuvista päätellen olet geneettisesti ihan hyvää ainesta, joten sinuna kävisin kiittämässä äiskää ja iskää hyvästä DNA:sta.

Hih, kiitos. Sanoinpas äidille tuossa ohikulkiessani, ihan piruuttani. Katseli vaan kysyvästi silmät pyöreänä, miksi kiittelin DNA:stani.
Kirjoittanut: SinofSatan (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.06.2009 23:40
miee

tuolla on vähän kuvia. Haluaisin kyllä olla valokuvamallina. Mutta itselläkään ei ole rahaa maksaa muille että kansion saisi tehtyä/eikä kukaan ole tullut kyselemäänkään..
  • Lähetetty: 16.06.2009 23:57

Lainaus: SinofSatan

Mutta itselläkään ei ole rahaa maksaa muille että kansion saisi tehtyä/eikä kukaan ole tullut kyselemäänkään..

Ei ne tule sinua ovelta hakemaan :/
Googletat haulla: etsitään malleja, löötyy varmasti jotain ihan ilmaiseksi itse olen ollut mukana 5:ssä projektissa, enkä yhdestäkään ole maksanut, päinvastoin, joskus jopa minulle on maksettu. Mutta pääasiassa TFP/TFCD menetelmällä (eli ihan portfoliokuvia) ollaan menty.
Vilkaises mallit.fi sivulta kohdasta "kuvaajat".
Olet sievä, varmasti sinut mielellään malliksi otetaan, kun vain rohkeasti kysäiset että olisiko jollain tarvetta mallille.

Omia kuvastuksia löötyypi tuolta--> http://www.mallit.fi/malli.php?id=1224182736

*muokkasin typoja*
  • • Muokkasi: SinofSatan
  • Lähetetty: 17.06.2009 12:49
kiitoksia,käyn varmasti kurkkailemassa ja kyselemässä !

EDIT: en ainakaan vielä löytänyt ainoatakaan joka täälläpäin asuisi mutta jatkan etsimistä !
  • Lähetetty: 17.06.2009 17:13

en ainakaan vielä löytänyt ainoatakaan joka täälläpäin asuisi

No, eiköt tuo ole hyvä syy päästä reissailemaan
Itse olen käynyt kuvauksissa Helsinki/Jyväskylä/Oulu... jne.
Mutta yleensä sinnepäin on ollut muutakin menoa, joten kannattaa kysellä ja sopia ajankohtaa jonkun reissun kanssa samaan saumaan ei tarvitse asioikseen lähteä, ellei sinulle sitten makseta matkakorvauksia erikseen
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.06.2009 19:37
Itseäni myös kiinnostaisi mallin työ Itse olen parissa pukunäytöksessä ollut mukana, mutta olisi mukava päästä malliksi jonnekin Täytyy kysellä ja yrittää tyrkyttää itseä
  • Lähetetty: 21.06.2009 19:33

Lainaus: oneesan

No, eiköt tuo ole hyvä syy päästä reissailemaan
Itse olen käynyt kuvauksissa Helsinki/Jyväskylä/Oulu... jne.

No itellä ei ole kun ehkä kerran puoleen vuoteen mitään ylimäärästä rahaaa joka menee vaatteisiin,ei pääse mihinkään. :s
  • Lähetetty: 21.06.2009 20:40

No itellä ei ole kun ehkä kerran puoleen vuoteen mitään ylimäärästä rahaaa joka menee vaatteisiin,ei pääse mihinkään. :s

Pyydä matkakorvauksia, jotkut maksaa mielellään, jotkut taas ei...
Ite sovin usein kuvaukset lomamatkojeni ajalle, esim. olen ensikuun alussa menossa Turkuun, joten sovin yhden turkulaisen kuvaajan kanssa kuvauksista kys. ajalle
Kirjoittanut: beautiful sorrow (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 15.09.2009 22:05
voisin tulla kuvailemaan jos kiinnostaa ja jälki kelpaa....?

www.gothic.fi
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit